Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror du?Bra hittat! Undrar om de skulle passa en SLA033
Haha ok men orkar inte packa upp henne igenTror du?
Vad kan det vara som möjligtvis (lÀs omöjligtvis) skulle kunna vara bÀttre?Haha ok men orkar inte packa upp henne igen
Hahaha din jÀvel....Bra hittat! Undrar om de skulle passa en SLA033
Woow..Dream..Hittade fler bilder i arkivet med Chocolate Bar. Min klocka men en tidigare Àgare Magiskt
Magiskt Àr bara förnamnet.Hittade fler bilder i arkivet med Chocolate Bar. Min klocka men en tidigare Àgare Magiskt
MM200an Àr grym pÄ handleden! Provade en kommande modell i veckan.Vad tycker ni om SPB185 och SPB189? SjÀlv tycker jag den förstnÀmnda ser fruktansvÀrt bra ut
SPB185
Seiko SPB185 Dive Watch With A Smart "Shovel" Seconds Hand
The SPB185 is a very solid, fairly-priced, handsomely designed dive watch, vaulted to the next level by a fleeting flash of red...www.fratellowatches.com
SPB189
Seiko SPB189 Dive Watch Has Sharp Hands And A Contrast Bezel
The Seiko SPB189 dive watch is just about as clean and functional an adventure tool as the modern frogman could ask for. Find out more here!www.fratellowatches.com
Snyggt pÄ Mesh!SPB143 Àr ju minst sagt mÄngsidig.
Hej,
Jag har en SPB151J1 som jag önskar att byta med en SPB143J1. Min klocka Àr i super fint skick och uttagen för ca en mÄnad sen av mig.
Hör gÀrna av dig i fall du Àr intresserad av byte eller till och med rent köp.
NÀmen, vad nu dÄ? Trodde du var helt hooked pÄ SPB151?Hej,
Jag har en SPB151J1 som jag önskar att byta med en SPB143J1. Min klocka Àr i super fint skick och uttagen för ca en mÄnad sen av mig.
Hör gÀrna av dig i fall du Àr intresserad av byte eller till och med rent köp.
NÀmen, vad nu dÄ? Trodde du var helt hooked pÄ SPB151?
Ja precis. OcksÄ vart sugen pÄ 151 men den och min 149 blir lite för lika...-Det trodde jag med! Egentligen skulle man ha bÄda men de Àr för lika. NÄ, nu Àr jag pÄ vÀg tillbaka till SPB143