Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ball!
Ăr det sĂ„nt gummi som doftar?
Trevlig kombo! Förra bilden var ocksÄ snygg, skulle jag sÀga. Jag kör vidare pÄ SARB033.
Ăr det sĂ„nt gummi som doftar?
Trevlig kombo! Förra bilden var ocksÄ snygg, skulle jag sÀga. Jag kör vidare pÄ SARB033.
Ett enkelt fliegerlĂ€der frĂ„n CNS (âKvarnsjöâ). Gillar utseendet.-Tack sĂ„ mycket!
Man saknar tiden man hade en SARB och lÀttare kommer det inte att bli att hitta en i framtiden.
Vad Àr det för band du har till den?
Ett enkelt fliegerlĂ€der frĂ„n CNS (âKvarnsjöâ). Gillar utseendet.
Provar SPB147 under lite mer formella omstÀndigheter idag med ett bondnato. FÄr se hur det gÄr
Tack! Med lite vÄld kan man fÄ den att 'smita' under skjortmanschetten ocksÄ-Mycket stiligt
Opps nĂ„got hĂ€nde.. Ăgde denna klockan tidigare men saknaden blev för stor. Lite historia. Första Seiko alpinist som kom Ă„r 1961 och bars av Japanska bergsklĂ€ttrare. SĂ„ cool historia. Denna Ă€r en modern Alpinist med kompass, safirglas, 6r35 urverk och 39mm stor. Perfekt storlek..
Bör inte den dÀr utrustas med ett fett svart gummiarmband? Ruskigt snygg hursom!Min SPB185 har hamnat mest pÄ nato efter att ha testat runt lite. Brukar ha svÄrt för naton i vanliga fall pgra den extra höjden men hÀr funkar det fint med balansen pÄ handleden tack vare boettens tjocklek och lugghÄlens placering.
Funkar sÄklart utmÀrkt pÄ gummi ocksÄ. Bara sÄ glad att kunna anvÀnda nÄgot ur min digra samling natoband som för det mesta ligger oanvÀnda.Bör inte den dÀr utrustas med ett fett svart gummiarmband? Ruskigt snygg hursom!
Den senaste mÄnaden hade man inte hittat runt kvarteret om man fölitat sig pÄ klocka som kompassNu har jag hittat hem..
Den dÀr attans sla033...Nu börjar samlingen ta sig igen. Jag som skulle Downsiza
Den vÀntar pÄ digDen dÀr attans sla033...
För jÀkla bra, har tittat massor av gÄnger pÄ pjÀsen men aldrig slagit tillNu har jag hittat hem..
I know..men du vet jul o grejer snart..Den vÀntar pÄ dig
De börjar dra ivÀg i pris med C24
Riktigt bra faktisktFör jÀkla bra, har tittat massor av gÄnger pÄ pjÀsen men aldrig slagit till