Oerhört lÀckerNÄgon som har en miltant jubilee till salu, som passar Alpinist ref: Spb117j1 kan ju skriva pm..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oerhört lÀckerNÄgon som har en miltant jubilee till salu, som passar Alpinist ref: Spb117j1 kan ju skriva pm..
Jag har. Tar max 16.5 cm handled dock.NĂ„gon som har en miltant jubilee till salu, som passar Alpinist ref: Spb117j1 kan ju skriva pm..
Synd behöver minst 17.5cm..Jag har. Tar max 16.5 cm handled dock.
Riktigt nice i svartDen var grym första gÄngen. Och Ànnu grymmare andra gÄngen..
Tack..Riktigt nice i svart
Kan slÄ ett slag för Uncle Seikos jubilee, har ett sjÀlv till min 033. Bra finish och spÀnne. StÄr att den ska passa sarb017, funkar det till din med tro?NÄgon som har en miltant jubilee till salu, som passar Alpinist ref: Spb117j1 kan ju skriva pm..
Yes tror det..sÀlja din?Kan slÄ ett slag för Uncle Seikos jubilee, har ett sjÀlv till min 033. Bra finish och spÀnne. StÄr att den ska passa sarb017, funkar det till din med tro?
SARB033/035 Jubilee Bracelet
Accessories for your Vintage Seiko Watches, Divers, Chronographs, Waffle Straps, Bracelets, 6309, 6105, 6139www.uncleseiko.com
Ni kan bara vÀlja 1 av dessa. Vilken skulle ni valt?
Skickade för ett tag sedan en förfrÄgan om ett blÄtt original silikonband till min mini-turtle Ät Klockia men har inte fÄtt nÄgot svar Ànnu.
NÄgon som kan rekommendera en handlare som för dessa?
- Har redan valtNi kan bara vÀlja 1 av dessa. Vilken skulle ni valt?
Ni kan bara vÀlja 1 av dessa. Vilken skulle ni valt?
Tycker oavsett boett att Seiko dÀnger mer Àn precis alla övriga mÀrken som försöker sig pÄ reissues. Dessa senaste Àr liksom av helt egen nivÄ av snyggt.Hade valt Willard dÄ jag gillar boetten bÀttre
Snyggt...- Har redan valt
Just nu skulle jag vÀlja 62mas, för jag diggar verkligen den unikt smala bezeln. Sen Àr ju willard grym ocksÄ.Ni kan bara vÀlja 1 av dessa. Vilken skulle ni valt?
Om jag hittar nÄgot annat.. Skulle vilja ha nÄgot i stil med SARX043/045 H-Link eller nÄgot annat seiko original som flyger under radarn lite mer. Men jubilee Àr ju sÄ snyggt!Yes tror det..sÀlja din?
Hur Àr orginallÀnken?VÀntar pÄ en MiltatlÀnk men dröjer vÀl i dessa tider