Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BÄda Àr ju fina! 187 kanske Àr lite mer toolig och 143 nÄgot mindre och mÄngsidig eller vad man ska sÀga. I övrigt samma pris och urverk va?Vad vÀljer man mellan SPB143 och SPB187?
BÄda Àr ju fina! 187 kanske Àr lite mer toolig och 143 nÄgot mindre och mÄngsidig eller vad man ska sÀga. I övrigt samma pris och urverk va?
BÄda Àr vÀldigt fina. 143an Àr klart populÀrart Àn sÄ lÀnge men 187an har ju inte funnits mer Àn nÄgon mÄnad (?)BÄda Àr ju fina! 187 kanske Àr lite mer toolig och 143 nÄgot mindre och mÄngsidig eller vad man ska sÀga. I övrigt samma pris och urverk va?
SÄhÀr satt den andra pÄ mina 17.5cm handleder. Lite större Àn spb149 men inte sÄ stora skillnader..Lite..@Wasabi Du som har spb187, hur upplever du att den bÀrs? Sitter med grova 16cm handleder och har idag en turtle som jag tycker Àr lite i största laget.
Vid första anblick ser den riktigt fin ut.
NÀ precis 187 Àr ju fortfarande vÀldigt ny, men 143 hÄller sig vÀl mer populÀr tack vare sin storlek. Men sjukt svÄrt att vÀlja mellan dessaBÄda Àr vÀldigt fina. 143an Àr klart populÀrart Àn sÄ lÀnge men 187an har ju inte funnits mer Àn nÄgon mÄnad (?)
De brukar inte visa upp kvartsare i förvÀg, förutom tonfiskar och sÄdant.
Snyggt! Kanske slÄr till i dagarnaSÄhÀr satt den andra pÄ mina 17.5cm handleder. Lite större Àn spb149 men inte sÄ stora skillnader..Lite..
143an Àr helt klart bÀttre enligt mig. VÀldigt mÄngsidig och trevligare boett.BÄda Àr vÀldigt fina. 143an Àr klart populÀrart Àn sÄ lÀnge men 187an har ju inte funnits mer Àn nÄgon mÄnad (?)
Tog precis en öl och körde en unboxing pÄ vinsten frÄn KS jultÀvling. TÀnkte att jag ska dela med mig av lite bilder hÀr.
Hoppas att ni fÄr en riktigt bra nyÄrsafton imorgon Seiko-kamrater!
Grattis! Den Àr cool!Tog precis en öl och körde en unboxing pÄ vinsten frÄn KS jultÀvling. TÀnkte att jag ska dela med mig av lite bilder hÀr.
Hoppas att ni fÄr en riktigt bra nyÄrsafton imorgon Seiko-kamrater!
Grattis! Den Àr cool!
143 för min del, kommer komplettera fint till SRPB11 Turtle och SKX009, sett till bÄde fÀrg och storlekVad vÀljer man mellan SPB143 och SPB187?
Kan det vara sÄ att de förbehÄller skarpa Quartz till GS?! Om Seiko ska ha en lÀr det knappast bli ett 9f de kanske fÄr skaka liv i 8f56 eller rita om 7c46.. frÄn en som hoppasDe brukar inte visa upp kvartsare i förvÀg, förutom tonfiskar och sÄdant.
Kommer tyvÀrr inte hÀnda. 8F hade problem och 7c Àr redan bra nog.Kan det vara sÄ att de förbehÄller skarpa Quartz till GS?! Om Seiko ska ha en lÀr det knappast bli ett 9f de kanske fÄr skaka liv i 8f56 eller rita om 7c46.. frÄn en som hoppas
Halloj! Jag kan ge en liten storleksrecension.@Wasabi Du som har spb187, hur upplever du att den bÀrs? Sitter med grova 16cm handleder och har idag en turtle som jag tycker Àr lite i största laget.
@Wasabi Du som har spb187, hur upplever du att den bÀrs? Sitter med grova 16cm handleder och har idag en turtle som jag tycker Àr lite i största laget.
1000-2000? har du kollat t.ex. ebay vad de brukar ligga pÄ?Hej alla!
Ăr ny i detta forun sĂ„ Ă€r inte helt hundra pĂ„ om man fĂ„r stĂ€lla frĂ„gan hĂ€r men testar Ă€ndĂ„
Funderar pÄ att sÀlja min Seiko, vet inte riktigt vad jag kan begÀra för den
Den har nÄgra smÄ hairlines och Àr sparsamt anvÀnd
Ruskigt bra uppstÀllning!Gott nytt Är pÄ er Seikonistas!
Har ocksÄ upplevt samma sak tidigare. TyvÀrr har dom vÀl Ànnu inte fÄtt till sina lÀnkar. Lite trist pÄ en klocka i den prisklassen kan jag tycka.Jag har 16,5cm runt handleden. HÀr med spb185. Fick sÀtta den pÄ ett NATO-band dÄ spÀnnet (dykarförlÀngningen) skar in i handleden, men det Àr nÄgot som jag upplevt tidigare med andra Seikos sÄ inget unikt för just den hÀr.
Tack! KÀnner att jag saknar en Spring Drive...fÄr se...Ruskigt bra uppstÀllning!
Gott nytt till dig med!