Vinteras
Basic
Stilren och elegant.BÀsta Seikon, sagt det förut och sÀger det igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stilren och elegant.BÀsta Seikon, sagt det förut och sÀger det igen
Har ingen sÄ kan inte svara pÄ det.Hur Àr orginallÀnken?
Du behöver helt klart en sbdc061 i samlingenHej hallÄ alla Seiko entusiaster!
Jag Àr pÄ jakt efter en seiko dykare, men finns sÄ mÄnga att jag inte vet vart jag bör börja kolla!
Har ni nÄ tips o trix jag kan förhÄlla mig till i djungeln?
Har en ungefÀrlig budget pÄ 10k och nytt eller gammalt spelar inte sÄ stor roll, men jag har en förkÀrlek till lite vÀderbitet vintage
Tack!
Nya spb (62mas) ele alpinist ele nya willard utan tvekan. Ok alpinist Àr ingen dykare men fort 200m vattentÀt...Hej hallÄ alla Seiko entusiaster!
Jag Àr pÄ jakt efter en seiko dykare, men finns sÄ mÄnga att jag inte vet vart jag bör börja kolla!
Har ni nÄ tips o trix jag kan förhÄlla mig till i djungeln?
Har en ungefÀrlig budget pÄ 10k och nytt eller gammalt spelar inte sÄ stor roll, men jag har en förkÀrlek till lite vÀderbitet vintage
Tack!
Hmm... nÄgot att klura pÄ
Tror nog att du har rÀtt, fÄr prova det Den Äkte dock pÄ plÄtlÀnken nu, men det kÀndes lite trÄkigt och förutsÀgbartKanske sailclothen funkar bÀst ?
Tror nog att du har rÀtt, fÄr prova det Den Äkte dock pÄ plÄtlÀnken nu, men det kÀndes lite trÄkigt och förutsÀgbart
VÀldigt diskret coolt med kristallerna pÄ tavlan. Jag gillart.NÄgon som har Seikos 50 Ärs jubeliums quarts klocka i sin klocksamling?
Jag Àr vÀldigt nöjd med min!
Funderar pÄ om man kanske ska byta frÄn metall till lÀder
Det var svÄrt att fÄ med det pÄ bildVÀldigt diskret coolt med kristallerna pÄ tavlan. Jag gillart.
Alla var superfina!Nya spb (62mas) ele alpinist ele nya willard utan tvekan. Ok alpinist Àr ingen dykare men fort 200m vattentÀt...
Den var svinsnygg! Haha sÀljer du en sÄn dÀrav vinken??Du behöver helt klart en sbdc061 i samlingen
NÀÀ..köp hos AD..Alla var superfina!
Rekommenderar du att köpa frÄn seiokos egna sida?
Tack för svar
Den dÀr kÀnslan nÀr man vÀl bestÀmt sig för att köpa nÄgot..Incoming: SPB143.
Köp begagnat Dyker upp hÀr med jÀmna mellanrum Finns massor med fina Seiko,högt som lÄgt. Kolla runt i trÄdarna, sök pÄ köp & sÀlj. Undrar du över mÄtt eller nÄgot annat sÄ stÀll frÄgan i trÄdenAlla var superfina!
Rekommenderar du att köpa frÄn seiokos egna sida?
Tack för svar
Jag har spb187, och utan att vara partisk sĂ„ hĂ„ller jag inte riktigt med Bruce. En riktigt supertrevlig klocka! Ălskar den! Har dock lagt ut den till försĂ€ljning för att testa en Willard. Har inget emot ifall den inte blir sĂ„ld, och blir den sĂ„ld sĂ„ kommer jag förmodligen att köpa en likadan nĂ€sta mĂ„nad .Ni som köpt SPB185/187. Har ni sett Bruce Williams first look pĂ„ tuben? Jag gick frĂ„n superköpsugen till kanske ska vĂ€nta ett tag...
Vad sÀger ni som köpt redan?
Kommer hÄlla ögonen öppna och satsa pÄ beggat! MÄste lÀra mig att inte ha sÄ brÄttomKöp begagnat Dyker upp hÀr med jÀmna mellanrum Finns massor med fina Seiko,högt som lÄgt. Kolla runt i trÄdarna, sök pÄ köp & sÀlj. Undrar du över mÄtt eller nÄgot annat sÄ stÀll frÄgan i trÄden
Lycka till med jakten
Dagen innan nyÄr 2020. Om allt gÄr enligt planerna kommer nÀsta Är 2021 bli ett riktigt bra "klockÄr". Har ni nÄgra nya klockor inplanerade nÀsta Är?