Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ bra!!Fortfarande, efter typ ett halvÄr, kÀr i denna... Ultimat vardagsklocka srq029j1 LE 1000 ex.
Glaset Àr bland det coolaste med klockan, safirglaset som ligger som en box ovanpÄ klockan
Ăr jag fortfarande ensam pĂ„ forumet med min?
safirglas.
Tritium is the shit
fantastisk tavla!
Tripp, trapp, trull!
[/QUOTE
- KÀnner igen fenomenet, vÀntar ocksÄ pÄ en till ...Kunde ju inte hÄlla fingrarna i styr... Skx nummer sex in da house!
Ăr rĂ€tt hĂ„rt inkörd pĂ„ seikodykare, ha ha!Skönt med variation
Samma hĂ€rĂr rĂ€tt hĂ„rt inkörd pĂ„ seikodykare, ha ha!
Grym dinka - varför sÄlde du den de första tvÄ gÄngerna?Köpte min 3e spb143 i veckan. LÀtt skadad man Àr...Den hÀr ska fÄ stanna ett tag iaf, kanske
Rastlös, annat som lockade dÄ. LÀtt att köpa tillbaks om man Ängrar sigGrym dinka - varför sÄlde du den de första tvÄ gÄngerna?
Kunde ju inte hÄlla fingrarna i styr... Skx nummer sex in da house!
Gött! Vilka sprÄk har du pÄ veckodagarna, engelska och..?Kunde ju inte hÄlla fingrarna i styr... Skx nummer sex in da house!
Ja, Äkte ju pÄ tull och moms men vad ska man göra...Köpte du den frÄn creationwatch ? MÄste sÀga att jag Àr lite sugen pÄ en SKX igen
Engelska och arabiska.Gött! Vilka sprÄk har du pÄ veckodagarna, engelska och..?
Man hade ju önskat Kanji pÄ en "J" version. Har dom slutat med det?Engelska och arabiska.
Vet inte. Det hÀr Àr min andra 007j1 och den första hade ocksÄ arabiska som andrasprÄk.Man hade ju önskat Kanji pÄ en "J" version. Har dom slutat med det?
Finns de SKX med Kanji? Mig veterligen Àr J versionen stort sett enbart tillverkad för mellan östernMan hade ju önskat Kanji pÄ en "J" version. Har dom slutat med det?
TyvÀrr ett vanligt fenomen pÄ olika Seiko-modeller.Jag har varit bra sugen och nÀra att slÄ till pÄ en SPB187 tills jag kom in pÄ denna sida igÄr kvÀll och lÀste/sÄg följande
**NEW and UPCOMING Seiko watches**
It's misaligned in the opposite direction you're suggesting. I'm talking about the minute track in comparison to the 12-marker, not the bezel. Is it the render of SPB187 what you are talking about? If so, I do not see any misalignment. It is a render after all.www.watchuseek.comFrÄgan Àr i hur stor utstrÀckning tavlan/bezeln inte Àr centrerad? Jag personligen skulle fÄ OCD av att det Àr sÄ .
Ni som har SBP187 hur Àr centreringen pÄ tavlan/bezeln pÄ era dinkor?
Det Àr sÄpass illa ?TyvÀrr ett vanligt fenomen pÄ olika Seiko-modeller.