• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Tappade din ocksÄ tid? Antar klockan tryck testas innan man fÄr tillbaka den?
Hade min ocksÄ inne pÄ Km Globen dÄ jag hade tappat den och tidshÄllningen vart katastrof. LÀmna in pÄ Torsdag och hade den pÄ MÄndag dan efter. Fixat spiralen, haft en under kontroll och trycktestat. Nu gÄr den kanon igen. :)

Gick pÄ 400 spÀnn, men det var det vÀrt. Man vill ju stödja lokala AD som Àr bra ocksÄ.
 
LÀnken Àr ju helt ok. Men 5 lax skulle jag inte ge. :)
Mycket snö nu!
20210203_092112.jpg
 
Köpte den hĂ€r skönheten i gĂ„r. Gillar den verkligen men mĂ€rker att silikonbandet drar till sig mycket damm. Är det sĂ„ att gummiband inte drar till sig lika mycket damm och har ni i sĂ„ fall nĂ„gra tips pĂ„ ett sĂ„dant som liknar originalet i fĂ€rg och form?

Tack pÄ förhand!
Skärmavbild 2021-02-03 kl. 10.31.12.png
 
TÀnkte sÀlja lÀnken till en SPB143, dÄ jag föredrar klockan pÄ perlonband. Hur bör jag prissÀtta den lÀnken? Nyskick, hittar inga hairlines alls! Tacksam för svar.
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp