Tappade din ocksÄ tid? Antar klockan tryck testas innan man fÄr tillbaka den?KM Globen kunde rucka min, det gör dom sjÀlva sÄ det kunde dom fixa under dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tappade din ocksÄ tid? Antar klockan tryck testas innan man fÄr tillbaka den?KM Globen kunde rucka min, det gör dom sjÀlva sÄ det kunde dom fixa under dagen.
Den tappade 10-15s per dag. JadÄ, det fixar dom sÄklartTappade din ocksÄ tid? Antar klockan tryck testas innan man fÄr tillbaka den?
De mottog den i torsdags förra veckan (28/1) och skulle skicka den vidare till importören för ÄtgÀrd.Hur lÀnge har den varit inne?
Fördelen med KM Àr att de slipper skicka ivÀg den, iaf va det sÄ i mitt fall
Hade min ocksÄ inne pÄ Km Globen dÄ jag hade tappat den och tidshÄllningen vart katastrof. LÀmna in pÄ Torsdag och hade den pÄ MÄndag dan efter. Fixat spiralen, haft en under kontroll och trycktestat. Nu gÄr den kanon igen.Tappade din ocksÄ tid? Antar klockan tryck testas innan man fÄr tillbaka den?
1000 kr, tack o bockTÀnkte sÀlja lÀnken till en SPB143, dÄ jag föredrar klockan pÄ perlonband. Hur bör jag prissÀtta den lÀnken? Nyskick, hittar inga hairlines alls! Tacksam för svar.
@Back, jag förstÄr ej, Àr den vÀrd 1000kr?
Fem jÀkla tusen för en Seiko lÀnk?! DÄ borde en i nyskick pÄ andrahandsmarknaden gÄ för 2000kr. Det Àr vÀl rimligt, eller?
Runt 2500-3000kr skulle jag nog sÀga..billigast jag hittat Àr 290$ plus tull/moms och frakt...Fem jÀkla tusen för en Seiko lÀnk?! DÄ borde en i nyskick pÄ andrahandsmarknaden gÄ för 2000kr. Det Àr vÀl rimligt, eller?
SÄ pass? Aja, jag har en till salu. Helt nyskick, om nÄgon Àr intresserad sÄ dra ett PM sÄ kommer vi nog överens om priset.Runt 2500-3000kr skulle jag nog sÀga..billigast jag hittat Àr 290$ plus tull/moms och frakt...
VÀrd mer. TÀnkte vi kunde gjort en snabb deal innan nÄgon annan flaggade verkliga vÀrdet....@Back, jag förstÄr ej, Àr den vÀrd 1000kr?
Arnie Àr grym..Jaha dÄ var man med Arnie igen
Ja den Àr ju detArnie Àr grym..
Det flygerVad tror ni om denna kombo? Har noll behov men sugen pÄ att testa.
TrÄksubSPB143 fungerer fint pÄ rubber.
Uncle Seiko eller Zuludiver Àr mitt tipsNÄgon som har tips pÄ vart man kan hitta tropic liknande gummi i bra kvalitet? Inget silikon. Till en SPB149.
Ska vara riktigt prisvÀrt vad jag hört. Har dock ej testat det sjÀlv. Men kan kanske vara vÀrt att testa med tanke pÄ priset.NÄgon som har tips pÄ vart man kan hitta tropic liknande gummi i bra kvalitet? Inget silikon. Till en SPB149.
Uncle Seiko eller Zuludiver Àr mitt tips
Tack!Ska vara riktigt prisvÀrt vad jag hört. Har dock ej testat det sjÀlv. Men kan kanske vara vÀrt att testa med tanke pÄ priset.
KS2021 ger 15% rabatt.Gummi Tropic â Svart â Watchwear.se
watchwear.se
Jag vill börja med att berömma klockan! VÀldigt lyckad design. Ang armbandet: kör!Vad tror ni om denna kombo? Har noll behov men sugen pÄ att testa.