Tack, hÄller med. TyvÀrr fÄr det bli till att lÄta den vandra vidare.Ruskigt snygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack, hÄller med. TyvÀrr fÄr det bli till att lÄta den vandra vidare.Ruskigt snygg
Ja jÀklar vad frÀsch. Var hittade du den?Trillade in en knappt anvÀnd 7c43 frÄn 88 idag. Extra kul att tillbehören finns kvar
![]()
Hos en medlem hÀr pÄ KSJa jÀklar vad frÀsch. Var hittade du den?
Mycket bra! NÀr du tröttnar sÄ skicka den vidare till migHos en medlem hÀr pÄ KS![]()
Priset pĂ„ klockor har generellt gĂ„tt upp senaste Ă„ren.För ett par Ă„r sedan köpte jag en âSeiko SRPC91K1 Turtle Save the Ocean Editionâ pĂ„ nĂ€tet, var mer ett impulsköp. Nu Ă€r min bror sugen pĂ„ en likadan sĂ„ vi kollade lite pĂ„ nĂ€tet och tydligen Ă€r det inte lika mĂ„nga som sĂ€ljer dem som innan samt att de har gĂ„tt upp minst 50%. RĂ€tt sĂ„ nyfiken pĂ„ vad som har hĂ€nt...
Har det skett nÄgot speciellt? Prishöjning eller en uppdaterad urverk?
Jag misstÀnkte att det var nÄgot i den stilen. SpÀnnande utveckling!Priset pÄ klockor har generellt gÄtt upp senaste Ären.
Har haft bÄde den blÄ och svarta. Hade nog behÄllas om det inte var integrerad lÀnk.![]()
MÄste sÀga att jag tycker denna Àr lite underskattad
Jag hÄller verkligen med. Funderar tyvÀrr pÄ att sÀlja för att lÀnken Àr sÄ dÄlig vilket Àr synd eftersom jag verkligen gillar klockanHar haft bÄde den blÄ och svarta. Hade nog behÄllas om det inte var integrerad lÀnk.![]()
Vilket pris var det du kollade pĂ„ för nĂ„gra Ă„r sen? Jag köpte min för under 3000kr men dĂ„ hade klockmagasinet typ 40% rea pĂ„ just den. Klockmagasinet sĂ€ljer inte ens Seiko lĂ€ngre, de hade massvis förut. Vilket verkar bero pĂ„ att Seiko vill öka priset pĂ„ sina klockor och inte tillĂ„ter att handlare har stor rea pĂ„ Seiko lĂ€ngre.För ett par Ă„r sedan köpte jag en âSeiko SRPC91K1 Turtle Save the Ocean Editionâ pĂ„ nĂ€tet, var mer ett impulsköp. Nu Ă€r min bror sugen pĂ„ en likadan sĂ„ vi kollade lite pĂ„ nĂ€tet och tydligen Ă€r det inte lika mĂ„nga som sĂ€ljer dem som innan samt att de har gĂ„tt upp minst 50%. RĂ€tt sĂ„ nyfiken pĂ„ vad som har hĂ€nt...
Har det skett nÄgot speciellt? Prishöjning eller en uppdaterad urverk?
Kollade precis pÄ kvittot och sÄg att den inhandlades 17/1-20, alltsÄ inte sÄ lÀngesen. KÀnns som att det var en evighet fast att det Àr drygt nÄgot Är sedan bara. Som du nÀmner köpte Àven jag den för strax under 3000kr frÄn klockmagasinet. Nu minns jag inte om den var pÄ rea, stÄr inget pÄ kvittot heller.Vilket pris var det du kollade pÄ för nÄgra Är sen? Jag köpte min för under 3000kr men dÄ hade klockmagasinet typ 40% rea pÄ just den. Klockmagasinet sÀljer inte ens Seiko lÀngre, de hade massvis förut. Vilket verkar bero pÄ att Seiko vill öka priset pÄ sina klockor och inte tillÄter att handlare har stor rea pÄ Seiko lÀngre.
Bild pÄ min:![]()
Vilket pris var det du kollade pÄ för nÄgra Är sen? Jag köpte min för under 3000kr men dÄ hade klockmagasinet typ 40% rea pÄ just den. Klockmagasinet sÀljer inte ens Seiko lÀngre, de hade massvis förut. Vilket verkar bero pÄ att Seiko vill öka priset pÄ sina klockor och inte tillÄter att handlare har stor rea pÄ Seiko lÀngre.
Hmm köpte min för 2700kr nyligen, NY frÄn AD (Sverige)..sÄld nu..Vilket pris var det du kollade pÄ för nÄgra Är sen? Jag köpte min för under 3000kr men dÄ hade klockmagasinet typ 40% rea pÄ just den. Klockmagasinet sÀljer inte ens Seiko lÀngre, de hade massvis förut. Vilket verkar bero pÄ att Seiko vill öka priset pÄ sina klockor och inte tillÄter att handlare har stor rea pÄ Seiko lÀngre.
Ăr lĂ€nken nĂ„got att ha?7005-8052 frĂ„n 1974 pĂ„ Seikorassel idag.
![]()
Det tycker jag absolut! Riktigt hĂ€rligt rasslig vikt 70-talslĂ€nk haha.Ăr lĂ€nken nĂ„got att ha?
Hur ser claspen ut?Det tycker jag absolut! Riktigt hÀrligt rasslig vikt 70-talslÀnk haha.
![]()
Hur ser claspen ut?
Jag tycker de ser trevliga utNÄgon hÀr som testat den hÀr!? Helt missat i det hÀr utförandet. Tycker den Àr cool!
NÄgot att sÀga om gummit? Ser rÀtt schyst ut.
![]()
![]()
Visst gör demJag tycker de ser trevliga utGummit Àr snyggt pÄ bilden men troligen silicon och det Äker av rÀtt fort hÀr
![]()