Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om klockan ocksÄ kan anvÀndas som en Maracas Àr det ju ett stort plus!Det tycker jag absolut! Riktigt hÀrligt rasslig vikt 70-talslÀnk haha.
![]()
Har du letat efter klockan, eller lĂ€nken? Har en utan lĂ€nk som jag kan tĂ€nka mig skiljas ifrĂ„n.Om klockan ocksĂ„ kan anvĂ€ndas som en Maracas Ă€r det ju ett stort plus!Ăr det original lĂ€nk? Finns nĂ„gra stĂ€mplar? SjĂ€lv har jag letat i ett par Ă„r nu.
LÀnk. Var specifik till den hÀr modellen och har inte mycket info att gÄ pÄ. Vikt H-lÀnk, 18mm vid bandhornen, 12mm mittlÀnk som reser sig i mitten. Oklar vidd pÄ spÀnnet, och stÀmplar. NÄl i höstack etcHar du letat efter klockan, eller lÀnken? Har en utan lÀnk som jag kan tÀnka mig skiljas ifrÄn.
Yepp..NÄgon hÀr som testat den hÀr!? Helt missat i det hÀr utförandet. Tycker den Àr cool!
NÄgot att sÀga om gummit? Ser rÀtt schyst ut.
![]()
![]()
Haha ja precis!Om klockan ocksĂ„ kan anvĂ€ndas som en Maracas Ă€r det ju ett stort plus!Ăr det original lĂ€nk? Finns nĂ„gra stĂ€mplar? SjĂ€lv har jag letat i ett par Ă„r nu.
Mjukt..helt ok klocka, men inget man inte sett förr...Satan sÄ lÀcker!!
Hur kÀndes gummit?
Ah okej, uppfattatMjukt..helt ok klocka, men inget man inte sett förr...![]()
Har en sÄnhÀr till salu i fÀrgen svart. Doftar vanilj.Ingen som har nÄgot hyfsat billigt gummi att sÀlja till denna?
![]()
gummina frÄn lidl lÀr nog vara billigaste du kan hitta...Ingen som har nÄgot hyfsat billigt gummi att sÀlja till denna?
![]()
NÄgon fÄr rÀtta mig om jag har fel, men tror det Àr en ny regel att en Divers 200m mÄste ha lume vid/pÄ varje index.SÄg det hÀr i en annan grupp. Hur kommer det sig att vissa har lume vid datumet och andra inte? Har det med nyare "batchar" och göra?![]()
![]()
Hmm lÀste nÄt om det...NÄgon fÄr rÀtta mig om jag har fel, men tror det Àr en ny regel att en Divers 200m mÄste ha lume vid/pÄ varje index.
VÀldigt bra modellMin bÀsta klocka just nu!
![]()
Legg ogsÄ merke til forskjellen i datovinduet (med/uten fasett). Original (Batch 1) ser best ut. IMO.SÄg det hÀr i en annan grupp. Hur kommer det sig att vissa har lume vid datumet och andra inte? Har det med nyare "batchar" och göra?
De ligger en pÄ k&s, men vet inte om den Àr frÄn svensk ad.VÀldigt bra modell
Du, jag och Molle?
AnvÀnder du originalgummit?
Ă sikt om det?
Fortfarande ett mysterium varför jag sÄlde den dÀr lÀnken...Seiko-söndag!
1974 och 1981.
![]()
![]()
Den Àr i tryggt förvar och kommer aldrig sÀljas.Fortfarande ett mysterium varför jag sÄlde den dÀr lÀnken...![]()
Hmm lÀste nÄt om det...
Kör den pÄ Wjean.(UrsÀkta Breitlingen som förstör bilden). Lite kort för min smak, hade gÀrna haft lite "flÀrp". Men antagligen perfekt för dig dÄDe ligger en pÄ k&s, men vet inte om den Àr frÄn svensk ad.
FlÀrpen Àr lite störande, framför allt de gÄnger som den lyckats ta sig ur keepern.
men jag tycker de Ă€r skönt att ha pĂ„ handleden, hĂ„len passar min handled och jag tycker att de kompletterar klockans âlookâ vĂ€ldigt bra!
Har du den pÄ annat band? SÄg att @Molle kört sin pÄ ett orange chocolate![]()