Hur fÄr man tag i den? Ser aldrig ngn ute![]()
Ăntligen fĂ„tt tag pĂ„ en SLA017
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur fÄr man tag i den? Ser aldrig ngn ute![]()
Ăntligen fĂ„tt tag pĂ„ en SLA017
Hur fÄr man tag i den? Ser aldrig ngn ute
Ah! Grattis till mkt trevlig klocka iafĂverpris chrono24 tyvĂ€rr
Ah! Grattis till mkt trevlig klocka iaf
Som en smÀckNjuter av nyförvÀrvet.
![]()
NĂ„gon som vill flippa en SPB117 till mig?![]()
Alla pĂ„ ett brĂ€de?, snyggtBlev övertalad att testa âJapansktâ leveransen kom idag, imponerad hittills.
Det fick bli sÄ denna gÄng, 009an slank enbart med för att fÄ lite variation och jag Àr nÄgra timmar senare fortfarande nöjdAlla pÄ ett brÀde?, snyggt![]()
007/009 Ă€r lite av ett gift. Har haft 009 men Padiân fick stanna och nian gĂ„. Vad gĂ€ller 007 sĂ„ Ă€r jag inne pĂ„ min tredje .. och den fĂ„r stanna.Det fick bli sĂ„ denna gĂ„ng, 009an slank enbart med för att fĂ„ lite variation och jag Ă€r nĂ„gra timmar senare fortfarande nöjd![]()
007/009 Ă€r lite av ett gift. Har haft 009 men Padiân fick stanna och nian gĂ„. Vad gĂ€ller 007 sĂ„ Ă€r jag inne pĂ„ min tredje .. och den fĂ„r stanna.
Jag hade litet tur och lyckades hitta en Ärs- och mÄnadsklocka hÀr pÄ forumet Ät min son, en 009 som han i bakgrunden ska fÄ nÀr jag bedömer att han kan uppskatta den, troligen nÀr han Àr i 30-ÄrsÄldern m.a.o.HÄller med angÄende 007/009. Kommer alltid tillbaka till min skx007/173. Spelar ingen roll vad jag införskaffar för andra klockor. Perfekt klocka helt enkelt.
Just nu letar jag efter en som Àr tillverkad 2019-04, min sons födelse datum.
sen fÄr jag hitta en ny anledning att SKX-knarka![]()
Vad kulJag hade litet tur och lyckades hitta en Ärs- och mÄnadsklocka hÀr pÄ forumet Ät min son, en 009 som han i bakgrunden ska fÄ nÀr jag bedömer att han kan uppskatta den, troligen nÀr han Àr i 30-ÄrsÄldern m.a.o.
![]()
Snygg kombo! Ăr bandet frĂ„n Watchgecko?
Snygg kombo! Ăr bandet frĂ„n Watchgecko?
Btw, nÄgon som har ett mm300 clasp till salu eller tips pÄ vart man kan köpa?DÄ provar vi denna igen dÄ![]()
Jag har bestÀllt ett av min lokala urmakare. VÀntar pÄ leverans.Btw, nÄgon som har ett mm300 clasp till salu eller tips pÄ vart man kan köpa?