Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt vad tycker du hittills?NyförvÀrvet![]()
![]()
Kan vara sÄ att tonfisken fÄr vila ett tag nu, mycket bÀttre Àn jag trodde. Bra storlek och skön attityd i uttrycket. I likeSnyggt vad tycker du hittills?![]()
HÄller helt med, tycker ocksÄ att funktionaliteten ökar vÀldigt mycket med de digitala funktionernaKan vara sÄ att tonfisken fÄr vila ett tag nu, mycket bÀttre Àn jag trodde. Bra storlek och skön attityd i uttrycket. I like
Ska kolla youtube för Ä fÄ koll pÄ grejerna. Och ja, det digitala medför ju ett större utbud av funktioner.HÄller helt med, tycker ocksÄ att funktionaliteten ökar vÀldigt mycket med de digitala funktionerna![]()
Det Àr en 2021-5079. StÄr pÄ baklocket.Köpte denna nyligen men det visade sig att det saknades 0.5cm för att sitta bra pÄ mig. NÄgon som vet om det gÄr att lösa detta samt vilken modell det Àr? SÀljaren visste inte det sjÀlv.
Vad Àr de för mesh pÄ monstern?Tre Seikos jag aldrig sÀljer (har dock tvÄ av arnien sÄ kanske slÀpper ena nÄgon gÄng i framtiden).
![]()
![]()
![]()
Jag vet faktist inte. FÄr kolla upp det och Äterkomma. MisstÀnker att det Àr en Geckota.Vad Àr de för mesh pÄ monstern?
Nyinkommen 6309 frÄn 81. Inte NOS, men nÀra. Komplett med box, cert och manual
![]()
![]()
![]()
![]()
à h! NÄgon av dem skulle ju passa mig som Ärsklocka!7548-7000 frÄn 1981 idag.
![]()
Min kommer sonen fÄ Àrva. Det Àr bÄde Ärs och mÄnadsklocka för mig.à h! NÄgon av dem skulle ju passa mig som Ärsklocka!Kanske kan bli tal om försÀljning?
![]()
Bra det!Min kommer sonen fÄ Àrva. Det Àr bÄde Ärs och mÄnadsklocka för mig.
Jo, kom igen nu!Bra det!
Jag har inte orkat söka efter en till mig. Vill ju ha en i sÄ dÀr fint skick i sÄ fall. Och det kommer jag nog inte orka.
Klart du ska!Jag kanske fÄr köpa den som @Maxer postade?![]()
Haha. Jag Àr inte kÀnd för att ha keepers direkt. Inget Àr omöjligt, men det Àr inte den billigaste 6309. NÀstan NOS och komplett med box, cert och manual.Jag kanske fÄr köpa den som @Maxer postade?![]()
Men det Àr ju 6309:an som Àr mest intressant! Jag fyller inte förrÀn i höst, sÄ jag hinner kanske spara ihop till en. Och hitta en, om du skulle behÄlla den.Haha. Jag Àr inte kÀnd för att ha keepers direkt. Inget Àr omöjligt, men det Àr inte den billigaste 6309. NÀstan NOS och komplett med box, cert och manual.
Köpte faktiskt en 7548 frÄn 81 igÄr. Kommer med DHL frÄn Canada nÀsta vecka
![]()
Fullt möjligt att jag blandar ihop saker och ting nu?! Men vill minnas att @Molle kittat med MM300 claspen?!Blev litet trött pÄ angus jubileet till sumon sÄ originallÀnken fick Äka pÄ igen. Funderar pÄ att byta ut spÀnnet mot ett frÄn MM300. Visst ska det passa? NÄgon som vet?
![]()