• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

NĂ€ den Ă€r anvĂ€nd av min farfar ett fĂ„tal gĂ„nger.. Det roliga Ă€r att det var jag som valde klockan som present till honom frĂ„n min farmor 😊
Den sĂ„g ut att vara i superfint skick! Vad kul att ha en sĂ„n klocka med litet historia. 👍Han kanske var rĂ€dd om den och inte ville nöta pĂ„ den till vardags?

Den sĂ„g ut att vara i superfint skick! Vad kul att ha en sĂ„n klocka med litet historia. 👍Han kanske var rĂ€dd om den och inte ville nöta pĂ„ den till vardags?
Han anvĂ€nde den typ pĂ„ julafton och nĂ€r han fyllde Ă„r đŸ€Ł
Sen sparade han nog pÄ den för min skull eftersom han sa att jag skulle fÄ den i arv.

Den har legat i bankfack sedan han gick bort och nu förra mÄnaden sÄ stÀngde vÄr bank alla bankfacken.
En jÀkla massa mynt och skit som jag mÄste fÄ en uppfattning om vÀrdet pÄ innan det sÀljs.
Mynten Àr dock efter pappa.
NÄgon som kan mynt hÀr pÄ KS?
20210509_140734.jpg
20210509_140742.jpg
20210509_140638.jpg
20210509_135159.jpg

Han anvĂ€nde den typ pĂ„ julafton och nĂ€r han fyllde Ă„r đŸ€Ł
Sen sparade han nog pÄ den för min skull eftersom han sa att jag skulle fÄ den i arv.

Den har legat i bankfack sedan han gick bort och nu förra mÄnaden sÄ stÀngde vÄr bank alla bankfacken.
En jÀkla massa mynt och skit som jag mÄste fÄ en uppfattning om vÀrdet pÄ innan det sÀljs.
Mynten Àr dock efter pappa.
NÄgon som kan mynt hÀr pÄ KS?
20210509_140734.jpg
20210509_140742.jpg
20210509_140638.jpg
20210509_135159.jpg
Jag kan personligen inget om mynt, men du kan ju kolla om det finns en sÄn avdelning.

Synd att det inte var en grön med lÀnk.
Har en grön pÄ lÀnk med fast den anvÀnder jag.
BestÀllde en blÄ som kom idag men Ängrade mig sÄ den fÄr nog vandra vidare. Om jag inte fÄr för mig att införskaffa en lÀnk till den blÄ med. SÄg lite lockande pÄ nÀtet och den blÄ pÄ lÀnk Àr inte dum. https://cdn.shopify.com/s/files/1/0...064_Seiko-Baby-Alpinist-SPB157-MT-M_5000x.jpg

Har en grön pÄ lÀnk med fast den anvÀnder jag.
BestÀllde en blÄ som kom idag men Ängrade mig sÄ den fÄr nog vandra vidare. Om jag inte fÄr för mig att införskaffa en lÀnk till den blÄ med. SÄg lite lockande pÄ nÀtet och den blÄ pÄ lÀnk Àr inte dum. https://cdn.shopify.com/s/files/1/0...064_Seiko-Baby-Alpinist-SPB157-MT-M_5000x.jpg
Jag rekommenderar ej strapcodes jubilee lÀnk! Iaf inte till den större modellen alpinist.

Original seiko lÀnk. Tid&Tings lÀnk passar större varianten av alpinisten ocksÄ, vet ej hur det Àr med den lilla dock.
Ja original hade ju varit det bÀsta. Synd att alternativet inte finns frÄn början. Ok ska kolla in tid & ting i det fall den ej returneras eller sÀljs. Tack för svar!

Tillbaka
Topp