• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Sjukt prisvÀrd klocka!
8B19FB80-1F38-442E-8501-63810C0ACBDE.jpeg

Fint, var de den som va till salu pĂ„ forumet nu i veckan som var? va lite sugen pĂ„ den men blev aldrig av😊
snygg klocka men om du skulle köpa den dÀra sÄ sök lite pÄ forumets aÀljes annonser sÄ hittar du rÀtt lÀtt hur mycket vibcent sjÀlv gav för den och det Àr mindre Àn vad han nyss la ut den för :angel: :angel:

Mycket fin klocka, men inte ens i denna prisklass lyckades de centrera insertet🧐 Och ingen tĂ€nkte pĂ„ att texen kanske ska sitta rakt nĂ€r kronan Ă€r Ă„tskruvad. Men utöver det, riktigt nöjd😃
Screenshot_20210521-174422_Gallery.jpg
20210521_174350.jpg
20210521_170017.jpg
Finns det nÄgon klocka dÀr kronans symbol/text sitter parallelt med klockans urtavla nÀr den Àr Ätskruvad?

Hej! köpte mig precis en skx013, har presidentlÀnk frÄn uncle seiko, tycker den Àr lite grov för mig..

Lurar pÄ en jubile, ska man köra frÄn strapcode eller seiko original? vilken Àr goast?

Om nÄgon vill byta jubilee mot president hör av er
Strapcode Àr ju helt klart mer robust. Retar mig dock pÄ spÀnnet samt att de finns glapp mellan ÀndlÀnkarna och boet.

Tillbaka
Topp