wotan
Silver
Tack sÄ mycketSÄ jÀkla bra den dÀr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack sÄ mycketSÄ jÀkla bra den dÀr
SĂ„ du sĂ„lde din Speedy FĂR DEN DĂR?!Ăr för nĂ€rvarande âOWGâ med denna ankunge. Trösta mig wizzar!
Edit: sÀg nÄt fint om klockan
![]()
Jag trodde ocksÄ det. Antingen Àr trÄden borttagen eller sÄ minns vi i syne!Fint, var de den som va till salu pÄ forumet nu i veckan som var? va lite sugen pÄ den men blev aldrig av![]()
snygg klocka men om du skulle köpa den dÀra sÄ sök lite pÄ forumets aÀljes annonser sÄ hittar du rÀtt lÀtt hur mycket vibcent sjÀlv gav för den och det Àr mindre Àn vad han nyss la ut den förFint, var de den som va till salu pÄ forumet nu i veckan som var? va lite sugen pÄ den men blev aldrig av![]()
Finns det nÄgon klocka dÀr kronans symbol/text sitter parallelt med klockans urtavla nÀr den Àr Ätskruvad?Mycket fin klocka, men inte ens i denna prisklass lyckades de centrera insertetOch ingen tÀnkte pÄ att texen kanske ska sitta rakt nÀr kronan Àr Ätskruvad. Men utöver det, riktigt nöjd
![]()
![]()
![]()
Ja, det borde det vÀl göra, hur kan företagen ha missat att tÀnka pÄ en sÄdan sak annars?Finns det nÄgon klocka dÀr kronans symbol/text sitter parallelt med klockans urtavla nÀr den Àr Ätskruvad?
Utmanar dig att hitta den klockanJa, det borde det vÀl göra, hur kan företagen ha missat att tÀnka pÄ en sÄdan sak annars?![]()
Inte helt svÄrt att fÄ den rak i CAD. NÀstan svÄrare att fÄ den sned.Hittat!
![]()
SÄ klart det Àr rakt pÄ en produktbild. Du fÄr leta fram nÄgra riktiga bilder. Jaga pÄ!Hittat!
![]()
SÄ klart det Àr rakt pÄ en produktbild. Du fÄr leta fram nÄgra riktiga bilder. Jaga pÄ!
Vill se flera innan jag tror pÄ detDetaljerna som gör det, Hej svejs.
![]()
Nej, det Àr off topic, du fÄr tro pÄ mitt ord helt enkeltVill se flera innan jag tror pÄ det
Pfssst.... sÀkert att du har flera Vostokar liggandesNej, det Àr off topic, du fÄr tro pÄ mitt ord helt enkelt(ja, jag har flera stycken sÄ det Àr ingen slump)
Har man fler Àn hundra Vostok-klockor sÄ Àr det överdrivet!Pfssst.... sÀkert att du har flera Vostokar liggandes![]()
Strapcode Àr ju helt klart mer robust. Retar mig dock pÄ spÀnnet samt att de finns glapp mellan ÀndlÀnkarna och boet.Hej! köpte mig precis en skx013, har presidentlÀnk frÄn uncle seiko, tycker den Àr lite grov för mig..
Lurar pÄ en jubile, ska man köra frÄn strapcode eller seiko original? vilken Àr goast?
Om nÄgon vill byta jubilee mot president hör av er
Du rÄkar inte gÄ i försÀljningstankar?Snart blir det Kubanskt!
![]()
Hehe, nÀe tyvÀrr.Du rÄkar inte gÄ i försÀljningstankar?