Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har inte stött pÄ nÄgot som passar rakt av pÄ din klocka, men du kan ju alltid sÀtta dit en med raka boettlÀnkar.Hej!
jag Àr intresserad av att köpa en jubilee lÀnk till min SNZF.
Jag har dock dÄlig koll pÄ vilka modeller som eventuellt skulle passa rent fysiskt...
Finns det nÄgon kunnig hjÀlte hÀr pÄ forumet som vill ge mig lite tips??
Schysst, bÄde jag och min bÀsta vÀn köpte varsin. Dock har vi olika tavlor, jag har samma som pÄ bilden men hans har index bredvid datumfönstret. Tycker det Àr det överlÀgset snyggaste seiko erbjuder idag
GrÄtt ute. GrÄtt inne.
Schysst, bÄde jag och min bÀsta vÀn köpte varsin. Dock har vi olika tavlor, jag har samma som pÄ bilden men hans har index bredvid datumfönstret. Tycker det Àr det överlÀgset snyggaste seiko erbjuder idag
Ă rets inlĂ€gg korat â€Ăr sugen pĂ„ en Skx013, nĂ„gon som har en till salu/byte?
Behöver lite förĂ€ndring och variation. Ska sluta med frĂ„ga om jĂ€mförelsebilder med en skc009/7 utan framöver Ă€r det 013 som gĂ€ller!Ă rets inlĂ€gg korat â€
Köp en 7548 istÀllet! Coolare pÄ alla sÀtt och visBehöver lite förÀndring och variation. Ska sluta med frÄga om jÀmförelsebilder med en skc009/7 utan framöver Àr det 013 som gÀller!
Vill ha svepande sekundvisare.Köp en 7548 istÀllet! Coolare pÄ alla sÀtt och vis
Ăh, tramsVill ha svepande sekundvisare.
KĂ€nns som kvarts saknar sjĂ€l..Ăh, trams
Kör mer och mer Quartz faktiskt.
Ett trött 7s26 i en gammal SKX har vÀl knappast mer sjÀlKÀnns som kvarts saknar sjÀl..
LÄter som du behöver en winder.Ett trött 7s26 i en gammal SKX har vÀl knappast mer sjÀl
Uppskattar smidigheten i en Quartzklocka. Har blivit bekvÀm pÄ Àldre dagar