Har en dammig pÄ vindenLÄter som du behöver en winder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har en dammig pÄ vindenLÄter som du behöver en winder.
Damma av den.Har en dammig pÄ vinden
Nej usch. Quartz is the shitDamma av den.![]()
Vill ha nÄgot pÄ max 40 mm.Nej usch. Quartz is the shit
6309/06 Àr ball annars
6309/06 bÀrs mycket mindre Àn man tror. Testa om du inte gjort detVill ha nÄgot pÄ max 40 mm.![]()
Visst Àr det identiska mÄtt som en modern turtle?6309/06 bÀrs mycket mindre Àn man tror. Testa om du inte gjort det![]()
Typ. Har för mig originalet Àr nÄgot, minimalt tunnare.Visst Àr det identiska mÄtt som en modern turtle?
Ska ta och leta upp nÄgon jÀmförelseviseo pÄ youtube senare ikvÀll.Typ. Har för mig originalet Àr nÄgot, minimalt tunnare.
DÀremot tycker jag originalet bÀrs lite mindre Àn de nya. Oklart varför men jag tycker man kan ana det lite pÄ bilden nedan
![]()
@NissestrSka ta och leta upp nÄgon jÀmförelseviseo pÄ youtube senare ikvÀll.
Fan nu har han ockuperat en hel sida med jÀmförelser
BÀsta Seikon!!! Borde vara den klocka som alla andra klockor jÀmförs medGet to the weekend!
![]()
MN-strap gör sig bra, ett typ armygrönt eller nÄgot i den stilenTÀnkte byta armband. LÀdereller gummi
?![]()
Med 21 mm har man inte stort urval.
Men ÀndÄ alla tipps Àr vÀlkomna
![]()
Bra val! Den dĂ€r Ă€r sjukt fin. Det finns ju diverse recensioner pĂ„ tuben. Just one more watch har gjort en recension pĂ„ den röda versionen, eller Negroni som den kallas.Ăr pĂ„ g att köpa min första klocka och landat i att det med stor sannolikhet blir en Seiko. NĂ„gon som haft en presage SRPE45J1 Ă„ kan ge en novis lite mer uttömmande info Ă€n det som finns pĂ„ diverse sĂ€ljsidor?
EpicFixade en ny baksida till min Willard
![]()
![]()
Skall bli kul o fĂ„ pĂ„ den till veckanâŠ
dĂ„ har uret fel, den har enbart hardlex.Har skrivit om den förr, men i mitt sökande har jag sett att Seiko SRPE45J1 sĂ€ljs med hardlex pĂ„ klockia och med safir pĂ„ uret. Ăr det vanligt att det kan vara olika glas pĂ„ samma klocka? / novisjöns
StÀmmer, tror inte ens det gÄr att fÄ till den "kupningen" som Àr pÄ glaset i safir. En av hardlex:s stora fördelar enligt mig! Ser grymt snyggt ut.dÄ har uret fel, den har enbart hardlex.