• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Tog fram Ă€ppelklockan idag đŸ€Ł
Ă€ppelklocka.jpg

Är pĂ„ g att köpa min första klocka och landat i att det med stor sannolikhet blir en Seiko. NĂ„gon som haft en presage SRPE45J1 Ă„ kan ge en novis lite mer uttömmande info Ă€n det som finns pĂ„ diverse sĂ€ljsidor?

Är pĂ„ g att köpa min första klocka och landat i att det med stor sannolikhet blir en Seiko. NĂ„gon som haft en presage SRPE45J1 Ă„ kan ge en novis lite mer uttömmande info Ă€n det som finns pĂ„ diverse sĂ€ljsidor?
Bra val! Den dÀr Àr sjukt fin. Det finns ju diverse recensioner pÄ tuben. Just one more watch har gjort en recension pÄ den röda versionen, eller Negroni som den kallas.

Har skrivit om den förr, men i mitt sökande har jag sett att Seiko SRPE45J1 sĂ€ljs med hardlex pĂ„ klockia och med safir pĂ„ uret. Är det vanligt att det kan vara olika glas pĂ„ samma klocka? / novisjöns

Tillbaka
Topp