SÄ blir det nÀr man köper billigt skit
Boettformen Àr ball, nyköp eller begagnad?
Ja alltsÄ nÄgon borde skÀmmas för den lÀnken! Men billigt stÀmmer, löjligt billigt faktiskt. Ett par hundra sprojlans ny.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ blir det nÀr man köper billigt skit
Boettformen Àr ball, nyköp eller begagnad?
Riktigt fint. SjÀlv sÄ fÄr man vrida armen 45 grader för att fÄ 007 lÀget.InsÄg att jag ju mÄste komplettera den hÀr med en bild av min 7a28.
Ja alltsÄ nÄgon borde skÀmmas för den lÀnken! Men billigt stÀmmer, löjligt billigt faktiskt. Ett par hundra sprojlans ny.
Stor som satan men underbart djup i tavlan.SÄhÀr sÄg min dag ut igÄr... NÄgra av mina seikos fick följa med till jobbet jag mÄste sÀga att astron Àr den coolaste och tooligaste "batteriklocka" jag nÄgonsin haft
Du Àr ju fullvuxen. Tycker den ser precis lagom stor ut pÄ dig. Kul att du blev nöjd.Min första riktiga klocka efter en massa mode/parfym klockor.
Seiko "Stargate" mkt nöjd, lite tajt lÀnk bara.
Mvh
Och sry för halvkass mobilbild
Du Àr ju fullvuxen. Tycker den ser precis lagom stor ut pÄ dig. Kul att du blev nöjd.
Hejhej. Största nybörjarfrÄgan.. jag köpte en Seiko stargate men tyvÀrr Àr lÀnken för kort. Jag har xtra lÀnkar. Men vill köpa gummi och och lÀder. Men har 0 koll pÄ vad som behövs för att byta till detta sjÀlv och var jag fÄr tag pÄ detta (verktyg) .. tack pÄ förhand
Min första riktiga klocka efter en massa mode/parfym klockor.
Seiko "Stargate" mkt nöjd, lite tajt lÀnk bara.
Mvh
Och sry för halvkass mobilbild
Gillas skarpt! Var sjÀlv intresserad av den!Den hÀr var roligare Àn förvÀntat. Kommer att anvÀndas flitigt
Den hÀr var roligare Àn förvÀntat. Kommer att anvÀndas flitigt
Den hÀr var roligare Àn förvÀntat. Kommer att anvÀndas flitigt
Pratade med Dennis pÄ Klockmaster Frölunda Torg idag och de kommer ta in ett exemplar av nya mastodontdykaren SBEX001.
19,8mm har jag för mig. Gillar den inte. Tycker varken visarna eller indexmarkeringen kl12 Àr Sanna SEIKOs designhistorik, men vad vet jag. KÀnns inte hi end stilmÀssigt utan som en ASG frÄn 90-talet.Snuskigt snygg. Hade varit fulltrÀff OM följande var annorlunda.
- 'Bultarna' vid ÀndlÀnkarna inte funnits dÀr.
- Röda tippen pÄ sekundvisaren hade jag inte saknat, men har en viss charm, kanske en tribute? Ingen aning.
- SÄ brutalt onödigt hög, för visst Àr det den modellen som Àr typ 50mm hög? Eller nÀra iaf? GÄr bort direkt..
MisstÀnker att det dyker upp en till snart. De hÀr kommer att vara en riktig sommarplÄga.FörstÄr det, riktigt skön. NÀsta som kommer upp till försÀljning funderar jag allvarligt att trycka pÄ "köp-knappen" pÄ.
19,8mm har jag för mig. Gillar den inte. Tycker varken visarna eller indexmarkeringen kl12 Àr Sanna SEIKOs designhistorik, men vad vet jag. KÀnns inte hi end stilmÀssigt utan som en ASG frÄn 90-talet.
HÀrligt att man lÀser din sÀljannons som lÀnkar till det hÀr.... Köpsugen, notSeikonutten jag rÄkade klicka hem i ett svagt ögonblick en lördakvÀll kom idag. Första intryck HELVETE vilken dÄlig lÀnk!!! Andra intrycket, lÄset sitter fast! Jag fÄr inte den av mig...
Annars rÀtt kul en liten stund, men nja.
Vad Àr det för en röd Seiko i denna Tradera annonsen?
http://www.tradera.com/item/1917/229129328/9-st-herrambandsur-bl-a-timex-seiko-marshal-visa
Tack för svaret! Man funderade ju lite vad Kronan gjorde dÀr över namnet.En Feiko.
Haha, va fan. Ett bra exempelvis att man inte ska anvÀnda ebay som prisreferens.yonsson, hÀr Àr en http://www.ebay.com/itm/181700900193 bara lÀtta pÄ lÀdret och slÄ till.
Men den Àr ju nos. Komplett med box och hangntag..Haha, va fan. Ett bra exempelvis att man inte ska anvÀnda ebay som prisreferens.