tissoter
Guld
Hoppas detPĂ„ handleden menar du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas detPĂ„ handleden menar du?
PĂ„ handleden menar du?
Bra video frÄn presskonferensen pÄ Basel med Seikos Dykarehistoria:
Hur Àr sarb035 kvalitetsmÀssigt?
Ingen koll pÄ pris men de Àr snygga som tusanJag hÄller pÄ och spÄnar pÄ en Marinemaster 300, vilket pris bör jag betala för ny om jag importerar exempelvis frÄn Japan? samt vilket pris bör jag lÀgga mig pÄ en bÀttre begagnad? Tack!
Ingen koll pÄ pris men de Àr snygga som tusan
Bra video frÄn presskonferensen pÄ Basel med Seikos Dykarehistoria:
Ny frÄn Japan: 16-18 + moms och tull.Jag hÄller pÄ och spÄnar pÄ en Marinemaster 300, vilket pris bör jag betala för ny om jag importerar exempelvis frÄn Japan? samt vilket pris bör jag lÀgga mig pÄ en bÀttre begagnad? Tack!
JÀvla Molle, jag tÀnkte precis posta den och fÄ lite lajks...
Grym video, skön kille. HÀrliga klockor. Snyggast Àr ÀndÄ 6159-7000
yonsson Jag kan fÄ en ny frÄn Tyskland för lite över 15.000:- inkl. moms sÄ dÄ kan jag tycka att 12-14 tusen Àr rÀtt saftigt för en begagnad. Fick ett svar frÄn Japan. Den skulle hamna pÄ 15.000ish den med, men dÄ tillkommer tull och moms, lÀr hamna pÄ över 20'000:-? Rimligt scenario personligen Àr vÀl en begagnad bör ligga pÄ 9-11k men det Àr vad jag tycker.
Alltid moms, tull pÄ allt över 800kr (har jag för mig).Hej alla, blir det tull och moms pÄ varor man köper frÄn Kina oavsett inköpspris ?
Mvh!
Den ser ju bra ut. Du fÄr gÀrna berÀtta hur lÀnken Àr. Giassar pÄ att den inte Àr sÄ rolig. NÄgot hÀftigt gummi och nato till sommaren blir ju perfekt.
Okej, tack yonsson !
Att nÀmna Àr att tullen Àr en vÀldigt försumbar kostnad som ligger runt nÄgon procent av vÀrdet. Det Àr momsen och, pÄ billiga klockor, speditörens administrationskostnad (ca 100-150 som svider.
HÄller bezeln pÄ plats och eliminerar glapp.nÄgon som vet vad o-ringen inne i bezeln har/fyller för funktion pÄ en SKX023?
Alltid moms, tull pÄ allt över 800kr (har jag för mig).