Kaffe och Seiko - bra kombo!
![Slightly smiling face :slight_smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yess, tre stick egentligen!Snygg! SÄg nu att det faktiskt Àr en manta pÄ urtavlan ocksÄ, har jag visst missat tidigare![]()
Se dÀr!Yess, tre stick egentligen!
Den Àr riktigt finMorrn! Speedtimern har knappt lÀmnat handleden sedan inköp. SÄ pass bra att det troligtvis kommer bli att köpa den vita ocksÄ.
![]()
Fick mail i förmiddags frÄn dem att klockan nu Àr borttagen frÄn auktionen.Jag kan ha super fel! Men Àr inte den hÀr vÀldigt Fugazi?
Visa auktionsvara :: Pantbanken Sverige
www.pantbanken.se
Diggar mönstret pÄ tavlan starktSeiko Pandaidag med kronograf, 100 meter vatten, safirglas och solar quartz. Riktigt mycket för pengarna helt enkelt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Min favorit av de nya kronograferna, riktigt snygg
Ăr verkligen positivt överraskad över hur mycket jag gillar den. SĂ„ pass bra att det troligtvis blir en vit ocksĂ„.Min favorit av de nya kronograferna, riktigt snygg![]()
Haha ja man kan vĂ€l inte fĂ„ sĂ„ mycket bĂ€ttre betyg Ă€n sĂ„!Ăr verkligen positivt överraskad över hur mycket jag gillar den. SĂ„ pass bra att det troligtvis blir en vit ocksĂ„.
Riiiiktigt coolIdag vart det denna
![]()
Nu Àr jag ingalunda nÄgon expert pÄ Àmnet, men spontant skulle jag inte misstÀnka att nÄgot Àr fel med klockan. De uppenbara varningssignalerna fattas, kan man sÀga. Det har ju genom Ären getts ut seikofemmor i ett orÀkneligt antal variationer, sÄ att man inte hittar en exakt betyder inte nödvÀndigtvis att nÄt inte stÀmmer. Om klockan funkar och priset Àr lÄgt sÄ Àr det bara att köpa tycker jag.Halloj! Har fÄtt erbjudande om att köpa denna Seiko 5:a. SÀljaren har dock inget ref och jag kan inte hitta nÄgon Seiko 5:a med den kombinationen av urtavla (med texten Water 50M resist) och bezel. Det nÀrmsta jag kan hitta Àr SNKD99. NÄgon som kan guida mig?
Var precis pÄ Hagströms Ur och klÀmde pÄ de tre första fÀrgerna (vit, svart och blÄ). SÄ de fanns kvar dÀr i alla fall. VÀntar med spÀnning pÄ den sista fÀrgen innan jag bestÀmmer mig.Spontanköpte denna i dag... tydligen rykande ÄtgÄng. Kö pÄ pandorna!
Trevlig kamrat överlag, men knappen för att starta kronografen kÀnns stum.
![]()