Those nutsAlltid kul med nya prylar en fredag!
![]()
![Beaming face with smiling eyes :grin: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Those nutsAlltid kul med nya prylar en fredag!
![]()
Those nuts![]()
PÄ tok för nytt för dig!Den hÀr var ju trevlig
![]()
Gorillan mÄste tömma.
Snygg mot lite snö!
HÄller medSnygg mot lite snö!
SÀlj kvadraten till mig.Seiko-lÄda plus en ensam kines![]()
![]()
Nej du, den blir nog kvar ett litet tag till. Det Àr en favoritSÀlj kvadraten till mig.![]()
Reffen Àr SKZ035, knep min för 1800 om jag inte missminner migSÀlj kvadraten till mig.![]()
FrÄn?Reffen Àr SKZ035, knep min för 1800 om jag inte missminner mig
Köpte min pÄ Chrono24, men har sett mycket bilder pÄ modellen pÄ Instagram pÄ sistone, sÄ priserna verkar ha stigit. Framförallt pÄ modellen med svart urtavla. Gick fort sÄ fort folk fick upp ögonen för den. Sett billigare pÄ eBay, om man vÄgar chansa
Uppdatering pÄ SARBen:Tack för alla svar.
Jag ska ta hem klockan sÄ kan jag mÀta ordentligt och sen leta upp en urmakare pÄ annan ort
Vad listar den i Sverige?lade bestÀllning hos klockmaster igÄr pÄ en SSC813 igÄr och fÄr hem den i brevlÄdan pÄ onsdag förhoppningsvis![]()
Tror den lÄg pÄ 6999kr pÄ Klockmaster, vilket jag skulle tippa pÄ Àr listpris.Vad listar den i Sverige?
StÀmmer bra det.Tror den lÄg pÄ 6999kr pÄ Klockmaster, vilket jag skulle tippa pÄ Àr listpris.
Det som passar din handled bÀst Àr den du ska köra pÄ.Sitter och experimenterar med olika spÀnnen till min lÀnk. Vet inte vilken jag föredrar. Vilken passar bÀst?![]()
![]()
Tycker bÄda passar. DÀrför jag Àr kluven. TÀnkte mer vilken passar rent estetisk med lÀnken?Det som passar din handled bÀst Àr den du ska köra pÄ.
Tycker övre, men bÄda passar bra enligt migTycker bÄda passar. DÀrför jag Àr kluven. TÀnkte mer vilken passar rent estetisk med lÀnken?