Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag högg pÄ tvÄ sÄdana i UK igÄr, men bÀgge Àgarna hatar Européer.
Dagens Àr liten men tuff.
OtÄlig? Trodde du skulle hÄlla ut tills jag tröttnar.Jag högg pÄ tvÄ sÄdana i UK igÄr, men bÀgge Àgarna hatar Européer.
Jojo det kan jag ju ocksÄ göra sÄklart men vill sÄ gÀrna ge lilla dottern en badklocka...OtÄlig? Trodde du skulle hÄlla ut tills jag tröttnar.
Kör pÄ om du hittar en. Jag gillar ju den.Jojo det kan jag ju ocksÄ göra sÄklart men vill sÄ gÀrna ge lilla dottern en badklocka...
Kör pÄ om du hittar en. Jag gillar ju den.
Hur Àr sarb035 kvalitetsmÀssigt?
Ăntligen en blĂ„ Seiko pĂ„ armen.
Grattis. Försökte du förhandla nÄgot i Globen?La en bestÀllning pÄ en MM300 SBDX001 för en liten stund sen! TÀnkt mig en begagnad först men fick bli en ny! Ser fram emot att fÄ öppna paketet. Prövade en pÄ klockmaster globen, otroligt vacker och trevlig!
Grattis. Försökte du förhandla nÄgot i Globen?
Det var du som klippte den pÄ K&S alltsÄ? Letade efter en sÄn ett tag men insÄg att de klÀttrat för mycket i pris för min del mot nÀr de var nya. Jag har dock en annan blÄ Seiko pÄ ingÄng...
Har snarlik historia frÄn Klockmaster. Dock kunde jag inte motstÄ utan fick med mig en SBDX001 pÄ armen.Jag var förbi globen i Fredags faktiskt! Var först och frÀmst ute efter en SXK007 som jag har suktat efter lÀnge men hade lÀst en hel del om SBDX001 och urverket som sitter i, kvaliteten etc. NÀr jag vÀl fick hÄlla i en sÄ blev jag frÀlst, men har inte riktigt lagt ner "duktiga" pengar pÄ ett ur förut. Jag och min vÀn var förbi IT-mÀssan förra fredagen sÄ passade vi pÄ och ta en titt, efter 2-3 minuter om ens det sÄ droppade han priset frÄn 25'000 till 20'000, kÀndes att det fanns gott om utrymme och förhandla till sig ett bÀttre pris. Hur som helst, jag har lagt en bestÀllning frÄn en litet familjeföretag nere i Tyskland vilket prismÀssigt verkade bra. Jag Äterkommer förhoppningsvis med öppning inom snar framtid!
Har inte fÄtt betala pÄ nÄgon av min tre klockor jag köpt frÄn bland annat creationwatches.Brukar ni klara er frÄn moms/tull nÀr ni bestÀller frÄn watchhubs/creationwatches?Imorgon ska jag hÀmta ut mitt monster jag bestÀllde
Grattis!La en bestÀllning pÄ en MM300 SBDX001 för en liten stund sen! TÀnkt mig en begagnad först men fick bli en ny! Ser fram emot att fÄ öppna paketet. Prövade en pÄ klockmaster globen, otroligt vacker och trevlig!
YesGrattis!
Den Ă€r riktigt cool! Ăr det AR pĂ„ glaset?
Cheers
Brukar ni klara er frÄn moms/tull nÀr ni bestÀller frÄn watchhubs/creationwatches?Imorgon ska jag hÀmta ut mitt monster jag bestÀllde
Mums! Köp allt du ser!Befinner mig i Taiwan just nu. Har redan hunnit klÀmma pÄ ett par Grand Seikos
Mums! Köp allt du ser!