Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Att bezeln inte linjerar bra verkar tyvĂ€rr lite av en typisk seikogrej, Ă€ven pĂ„ dyrare klockor. Inte alltid chapterringen linjerar helt bra heller tyvĂ€rr. Har du köpt den i butik har du nog alltid möjlighet att knata tillbaka och byta den mot ett ex som linjerar bĂ€ttre. Ăr man inte blyg att mecka lite Ă€r det inte heller sĂ„ svĂ„rt att ta loss bezeln och linjera om inserten sjĂ€lv, men det kan ske inte alla Ă€r sĂ„ sugna pĂ„ Klockan Ă€r snygg hur somMin första Seiko. RĂ€tt missnöjd med finishen. Att Ă€ven bezeln inte linjerar riktigt kĂ€nns trĂ„kigt pĂ„ en klocka frĂ„n en aĂ„ pass legendarisk tillverkare
Det dÀr Àr en Seiko 5. Finns betydligt bÀttre och roligare modeller att vÀljaMin första Seiko. RÀtt missnöjd med finishen. Att Àven bezeln inte linjerar riktigt kÀnns trÄkigt pÄ en klocka frÄn en aÄ pass legendarisk tillverkare
TĂ€nkte faktiskt Ă„tgĂ€rda det frĂ„n början men Ă€r Ă€ndĂ„ lite charmigt pĂ„ nĂ„got sjukt sĂ€tt. Idag ska ju allt vara sĂ„ perfekt sĂ„ lite inperfektion skadar inteAtt bezeln inte linjerar bra verkar tyvĂ€rr lite av en typisk seikogrej, Ă€ven pĂ„ dyrare klockor. Inte alltid chapterringen linjerar helt bra heller tyvĂ€rr. Har du köpt den i butik har du nog alltid möjlighet att knata tillbaka och byta den mot ett ex som linjerar bĂ€ttre. Ăr man inte blyg att mecka lite Ă€r det inte heller sĂ„ svĂ„rt att ta loss bezeln och linjera om inserten sjĂ€lv, men det kan ske inte alla Ă€r sĂ„ sugna pĂ„ Klockan Ă€r snygg hur som
DÄ sÄ, önskar jag var lika avslappnad. SjÀlv hade jag stirrat mig galen pÄ det Men som sagt, klockan Àr snygg hur som.TÀnkte faktiskt ÄtgÀrda det frÄn början men Àr ÀndÄ lite charmigt pÄ nÄgot sjukt sÀtt. Idag ska ju allt vara sÄ perfekt sÄ lite inperfektion skadar inte
Ja, det Àr vÀl bara att skicka tillbaka den och fundera pÄ nÄgot annat skoj om du Àr missnöjd med finish och bezelns linjering?Min första Seiko. RÀtt missnöjd med finishen. Att Àven bezeln inte linjerar riktigt kÀnns trÄkigt pÄ en klocka frÄn en aÄ pass legendarisk tillverkare
Den va fin! Aldrig sett förut.Seiko Solar SZEV013
Den Àr limited edition för japanska marknaden. Ska faktiskt lÀgga upp den till salu sÄ snart jag har postat tillrÀckligtDen va fin! Aldrig sett förut.
Riktigt snyggt vart har du köpt bandet?
Tack! Köpt pÄ Fluco. Det Àr deras modell Chicago som Àr band i Horween Shell Cordovan i fÀrgen Forest. Passar riktigt bra tycker jag.Riktigt snyggt vart har du köpt bandet?
Du slutar inte förvÄna en med trevliga klockor.Chrono-lördag! 6138-8020
Tack gubbenDu slutar inte förvÄna en med trevliga klockor.
Krispigt!Chrono-lördag! 6138-8020