Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fast dÄ kan du ju Ä andra sidan trumfa med en plop och an AP...Hehe ja, vi bÄda sitter pÄ en del trevliga pjÀser helt klart
Och en lite bÀttre bild förtjÀnar SBGM001 ocksÄ
SĂ„g att Monstret finns i en 3e variant med 6R15 verket i numera:
http://www.seiyajapan.com/collectio...ts/seiko-prospex-200m-diver-automatic-sbdc025
Jag undrar fortfarande nÀr Seiko ska slÀppa en uppdaterad variant pÄ 0020(SKX007etc.) boetten...
Vad tycker ni om dessa? 4R37-verket, 40,5mm diameter och 100m wr. Tycker det Àr lite trevligt somrigt sÄ dÀr.
Riktigt snygg Àr den verkligen! Synd med sÄ mycket text pÄ tavlan bara. Hade varit snyggare med bara GS logon dÀr uppe tror jagMycket pang för pengen Àr det onekligen i denna GS
Enkel och enkel ...
Mycket riktigt, de hade förvÀxlat en bokstav i referensen. SBGX061 kostar 21950:- sÄ jag sade till att de skulle bestÀlla hem en. PÄ tisdag gÄr jag dit och lÀgger handpenning. Skön kÀnsla att köpa en sprillans ny frÄn en AD
HÄller helt med, dÀr finns inga enkla GS.
//Bosse
Noterade att det var din gamla, ja en riktig skönhet! Ăr glad att jag högg en med denna boett. Har ju en dragning Ă„t det större hĂ„llet annars.Min gamla, bra den dĂ€r! Ălskar formen pĂ„ boetten.
NÄgon som vet ref pÄ denna?
SÄdÀÀÀÀr KenKun om jag ska vara Àrlig.
Absolut, men roligare att handla nytt i Japan. Köp nÄgot kul med 5 delad lÀnk!Kanske borde ha norpat din eller Donkiis dÄ
Absolut, men roligare att handla nytt i Japan. Köp nÄgot kul med 5 delad lÀnk!
Och prova SBGE001 och sÀg vad du tycker om storleken pÄ den. En av fÄ GS-modeller jag velat ha lÄnge men inte slagit till pÄ.
Hej, Jag har tÀnkt att bestÀlla en klocka ifrÄn watchhubs och funderar pÄ detta med tullavgift och moms, det jag har kommit fram till efter endel sökande i arkiven Àr att tullavgift för armbandsur Àr Max 10kr och momsen ligger pÄ 25% av vÀrdet pÄ klockan.
StÀmmer detta? Om inte, skulle nÄgon vÀnlig skÀl kunna berÀtta vad som gÀller?
Tack pÄ förhand.