• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Skitsnygg! Ser ju ut som en sarb033. En snabb Googling sa 36mm, nÄn som vet om det finns en liknande Quartz i 38mm som Àr lika fin?
Mycket klocka för pengarna, Seiko sur319
C0D51FEB-BA78-48F0-8B25-5FF32E106135.jpeg

De sÀger sÀkert sÄ för att de inte vill ta hand om en massa ruckningar pÄ garanti eller liknande. Anekdotiskt givetvis men jag har iaf aldrig lÀst eller hört om nÄgon vars klocka mÀrkbart saktade ner efter en tid.
Talar bara av egen erfarenhet men man bör nog vÀnta med att rucka. Jag gjorde det pÄ en ny SKX som gick för fort. En mÄnad efter ruckning gick den minus.

Ägde den med grĂ„ tavla men har fönstershoppat bĂ„de den blĂ„ och gröna och de Ă€r alla snyggare irl. HĂ€r bilder pĂ„ hur den bĂ€rs pĂ„ lĂ€nk och lĂ€der iaf:
Picsart_22-02-01_17-53-26-901.jpg

Picsart_22-02-01_17-55-55-307.jpg
Jag Àr ocksÄ vÀldigt sugen pÄ gröna. 6150kr Àr ju bra pris för den, lÀr köpa nÀr rastlösheten slÄr till.

Tillbaka
Topp