10 Àr ocksÄ extremt orealistisktNÀ, det har du rÀtt i - dÄ Àr det bara onödigt att den bumpas till det priset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
10 Àr ocksÄ extremt orealistisktNÀ, det har du rÀtt i - dÄ Àr det bara onödigt att den bumpas till det priset.
10 Àr ocksÄ extremt orealistiskt
Jag tyckte oxÄ den var lite pricy, men @Lyden , mkt trevlig herre för övrigt , och jag kom överens om ett bra pris för bÀgge, tack för affÀren, Seiko haq rocksDet Àr fritt fram för vem som helst att komma med ett bud pÄ den, Àr priset rimligt sÄ blir bÄda parterna nöjda - inte sÄ att det Àr hugget i sten.
Sen Àr det ocksÄ fritt fram för den som nu vill leta objekt frÄn tex Japan att klicka hem en, kanske för en billigare peng beroende pÄ skick, tillbehör och annat smÄtt och gott. (Glöm inte moms, tull och eventuella avgifter bara)
Fridens!
Grattis! En modell jag viljat köpa lÀnge men aldrig varit lÀge nÀr dom vÀl varit tillgÀngliga pÄ KS!Jag tyckte oxÄ den var lite pricy, men @Lyden , mkt trevlig herre för övrigt , och jag kom överens om ett bra pris för bÀgge, tack för affÀren, Seiko haq rocks
![]()
Tack, har alltid gillat skx, men stört mig pĂ„ verk o Seiko rycket, o inga applied indexes, nu fĂ„r man mer crispig dinka, haq, men med rasslig jubilee, sitter alltid sĂ„ nice, original âoyesterâ bandet fĂ„r ligga i lĂ„ddanâŠGrattis! En modell jag viljat köpa lĂ€nge men aldrig varit lĂ€ge nĂ€r dom vĂ€l varit tillgĂ€ngliga pĂ„ KS!![]()
Given. Mkt cool, men ej every day dinkaPÄ uris och testade lite seikos igÄr. SLA061 var mycket bÀttre Àn jag trodde innan.
![]()
Och kan inte bestÀmma mig gÀllande Shu-iro. Ena sekunden kÀnns den sjÀlvklar. NÀsta kÀnns det helt crazy att köpa en jÀttestor röd dykare med lite blandade guldfÀrgade detaljer...
![]()
Vad tycker ni? Ăr Shu-iro given eller det motsatta?
Holy hell. Jag börjar tro att @Watchie och jag har identisk smak. Vilken superb lÀnkHittade en mint LC 6664-5000, Nos frÄn 75, första batteriet ever i nu, kult retro klocka
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fn den Àr kunglig , Kult retro till rimliga stÄlar !Holy hell. Jag börjar tro att @Watchie och jag har identisk smak. Vilken superb lÀnk
Nej, det Àr lite julafton och nÄn annan gÄng men sedan dÄ...hmm fÄr fundera vidare...Tack för inputen!Given. Mkt cool, men ej every day dinka
SLA061 skulle jag lÀgga mina slantar pÄ men gillar du rött kör pÄ det. Man lever bara en gÄng och det Àr du som ska ha klockanPÄ uris och testade lite seikos igÄr. SLA061 var mycket bÀttre Àn jag trodde innan.
![]()
Och kan inte bestÀmma mig gÀllande Shu-iro. Ena sekunden kÀnns den sjÀlvklar. NÀsta kÀnns det helt crazy att köpa en jÀttestor röd dykare med lite blandade guldfÀrgade detaljer...
![]()
Vad tycker ni? Ăr Shu-iro given eller det motsatta?
De skall nog inte ses som konkurrenter i detta lÀget och Àr ju i helt olika prisklasser. Men Shu-iro Àr tydligen helt slut hos Optura, sÄ verkar vara populÀr ÀndÄ. Den lÀmnar en definitivt inte oberörd nÀr man har den pÄ sig. Tack för input!SLA061 skulle jag lÀgga mina slantar pÄ men gillar du rött kör pÄ det. Man lever bara en gÄng och det Àr du som ska ha klockan
Nej de klart de skiljer ju lite lite prismÀssigtDe skall nog inte ses som konkurrenter i detta lÀget och Àr ju i helt olika prisklasser. Men Shu-iro Àr tydligen helt slut hos Optura, sÄ verkar vara populÀr ÀndÄ. Den lÀmnar en definitivt inte oberörd nÀr man har den pÄ sig. Tack för input!
Haha, goda poÀnger dÀr!Nej de klart de skiljer ju lite lite prismÀssigtBara för den Àr röd betyder det inte att du bara kan ha den pÄ jul. Blir man glad av en klocka ska man anvÀnda den. Sommardinka pÄ vintern funkar ju! Kör!
![]()
Finns garanterat att köpa, seikos originalgummin brukar kosta ca 700kr. Fast jag skulle hellre köpt ett eftermarknads "Chokolate Bar". för 2-300 Det var ju den designen som satt pÄ originalet.Har precis fÄtt klÀmma pÄ en modern Seiko willard (svarta spb151) och blev helt sÄld. Har redan börjat hota spargrisen med hammare. Dock tycker jag originalgummit pÄ den gröna (spb153) skulle passa bÀttre Àn lÀnken. NÄgon som vet om det originalgimmit gÄr att köpa löst nÄgonstans?![]()
Jo det Àr ju faktiskt i helt rÀtt stil. Jag har lite fördomar mot billiga band, men det kanske Àr obefogat nÀr det kommer till gummi? Ska absolut provas!Finns garanterat att köpa, seikos originalgummin brukar kosta ca 700kr. Fast jag skulle hellre köpt ett eftermarknads "Chokolate Bar". för 2-300 Det var ju den designen som satt pÄ originalet.
Kör den du tycker sitter/kÀnns bÀst! Jag har aldrig haft nÄgot problem med att anvÀnda hardlex pÄ daglig basis. Tror det duger tillrÀckligt för de flesta som sitter och skriver pÄ KSHejsan!! Funderar pÄ min första seiko o vÀljer mellan en vanlig samuraj och en king samuraj.
Klockorna jag spannar pÄ Àr save the ocean great white shark SRPD23K1 och mantra ray SRPD33K1 med Repskyddat safirglas o vad det nu var mer som skilde.. Gillar egentligen White shark bÀttre men dÄ jag tÀnk anvÀnda klockan dagligen funderar jag pÄ hur reptÄligt detta glas Àr jÀmfört med det i king i safir?
Kanske nÄgon hÀr som e sÀlj sugen o har nÄgon av dom?