Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gissar att du Àr ute efter automat men de har ju slÀppt den hÀr prospex serien i solar pÄ 38,5 https://www.klockia.se/klockor/seik...oGH3rGfrppyIjj1w2v8oviWRlVl0BcQBoC1mwQAvD_BwELite klagosÄng: NÀr kommer Seiko med en dykare i 38-39mm size.
Jag Àr sÄ rysligt förÀlskad i denna skönhet, men den Àr alldeles förstor för mig
MĂ„ste va automat.
Drömklockan i 38-39mm
Har sett den, men Àr endast automat ja Àr ute efter. Aldrig gillar batteriklockorGissar att du Àr ute efter automat men de har ju slÀppt den hÀr prospex serien i solar pÄ 38,5 https://www.klockia.se/klockor/seik...oGH3rGfrppyIjj1w2v8oviWRlVl0BcQBoC1mwQAvD_BwE
Vet Àven att Goran gjort en review pÄ den
VafallsHar sett den, men Àr endast automat ja Àr ute efter. Aldrig gillar batteriklockor
Kan det va en sÄn hÀr?Vad Àr det hÀr för skönhet, nÄgon som vet exakta modell nr ?
Den Àr bra snyggVarför gör inte seiko fler modeller i 38mm. Ny favorit i dagens nya tropic
Ja jag Àr helt förÀlskadDen Àr bra snygg
Sla025 Ă€r en riktigt trevlig Seiko!KvartsgĂ€nget fĂ„r vila , nytillskotten fĂ„r glĂ€nsa i April, trevlig kvĂ€llâŠ
Tack , Yessir, du mÄste vÀl snart byta din MM mot min GS kvartsare o en liten dos emellanSla025 Àr en riktigt trevlig Seiko!
NÀ, dom Àr för smÄ för min smak..Tack , Yessir, du mÄste vÀl snart byta din MM mot min GS kvartsare o en liten dos emellan
HĂ„ller med, Ă€r tavlan som Ă€r grym , men jag föredrar sjĂ€lv oxĂ„ lite större, 42-45mm, ombyte förnöjer oxĂ„ dockâŠNĂ€, dom Ă€r för smĂ„ för min smak..
HĂ„ller med, har en BB58 och dĂ€r gĂ„r grĂ€nsen vid 39mm fast min handled endast Ă€r 15.6 cm..HĂ„ller med, Ă€r tavlan som Ă€r grym , men jag föredrar sjĂ€lv oxĂ„ lite större, 42-45mm, ombyte förnöjer oxĂ„ dockâŠ