Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymt bra med det bandetLite fiske med Shogun
Riktigt stabil trio!Trion som höll tiden under lÄnghelgen.
Ăr det nĂ„gon som vet var jag kan bestĂ€lla en seiko prospex srpc41k1? Hellst inom EU. Svenska Ă„terförsĂ€ljare verkar ha slutat sĂ€lja denna modellen.
Bild pÄ referensen enligt nedan:
BestÀllde dÀr förra veckan, men fick senare besked (mail) om att det visat fel och att den Àr slut i lager Àven dÀr :/. Verkar omöjligt att hitta nÄgon sida som sÀljer.Ser ut att finnas hÀr? Vet inget om ÄterförsÀljaren dock, men verkar vÀl legit vid en snabb anblick.
Seiko Prospex SRPC41K1 - Fritz Olsson
Snygg, modern klocka som passar i de flesta sammanhangwww.fritzolsson.se
Ok, trist.BestÀllde dÀr förra veckan, men fick senare besked (mail) om att det visat fel och att den Àr slut i lager Àven dÀr :/. Verkar omöjligt att hitta nÄgon sida som sÀljer.
Du fÄr köpa en sÄn hÀr istÀllet, skickas inom 24 timmar, och tuffare om du frÄgar migBestÀllde dÀr förra veckan, men fick senare besked (mail) om att det visat fel och att den Àr slut i lager Àven dÀr :/. Verkar omöjligt att hitta nÄgon sida som sÀljer.
Har nĂ„gon fobi för âdagvisningâ . Hellst inte datum alls, sĂ„ dĂ„ blev det den modellen jag kunde strĂ€cka mig till som jag skrev . Sen Ă€r ju padi mini mindre vilket jag ocksĂ„ tycker om .Du fĂ„r köpa en sĂ„n hĂ€r istĂ€llet, skickas inom 24 timmar, och tuffare om du frĂ„gar mig
Seiko Prospex BlĂ„/StĂ„l Ă45 mm SRPE99K1
Seiko Prospex BlĂ„/StĂ„l Ă45 mm,modell SRPE99K1 hos Uret.se. Material & Utförande Tillverkare:Seiko Modell:SRPE99K1 Serie:Prospex Typ:Herrklocka, Dress / Sportmodell Diameter:Ă ..www.uret.se
SÄg att det inte gick att köpa av dem, men de Àr helt klart en legit à F.Ser ut att finnas hÀr? Vet inget om ÄterförsÀljaren dock, men verkar vÀl legit vid en snabb anblick.
Seiko Prospex SRPC41K1 - Fritz Olsson
Snygg, modern klocka som passar i de flesta sammanhangwww.fritzolsson.se
Den dÀr Àr fin! Har sneglat pÄ den sjÀlv ocksÄ.5:a pÄ Bund
Finns kanske bÀttre, men dessa har jag kört med god framgÄng.Var köper ni spring bars till Seiko? Vill jag ha 1.1mm eller 1.2mm tip?
22mm breda, 2.0mm tjocka sökes.