Ja gratulerar till den pjÀsen! Magiskt finTack sjÀlv herrn! @Watchie vÀrldsklass var det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja gratulerar till den pjÀsen! Magiskt finTack sjÀlv herrn! @Watchie vÀrldsklass var det.
Precis sĂ„ hĂ€r man âska göraâ, byta lite inom trĂ„den, sĂ„ vet man att dinkor fĂ„r ett bra hemâŠTack sjĂ€lv herrn! @Watchie vĂ€rldsklass var det.
Ja det Ă€r kul nĂ€r nĂ„gon vill byta mot det man sjĂ€lv vill byta bortPrecis sĂ„ hĂ€r man âska göraâ, byta lite inom trĂ„den, sĂ„ vet man att dinkor fĂ„r ett bra hemâŠ
Vad heter den goingen?VĂ€rldsklass, nykĂ€râŠ
Srq029, lite lÀsning:Vad heter den goingen?
Blir den svart/grÄ GMTn för min del via gruppköpet. Riktigt bra bÄda tvÄ modellerna tycker jag. Seiko for president.
ĂLSKAR nya Seikosana!!
ĂLSKAR lĂ€nken pĂ„ nya avlĂ„nga turtlen.
Jag föredrar den blÄ!Blir den svart/grÄ GMTn för min del via gruppköpet. Riktigt bra bÄda tvÄ modellerna tycker jag. Seiko for president.
BlÄtt Àr flott, sÄ klart. Gillar kontrasten mellan svart tavla/röd GMT-visare.Jag föredrar den blÄ!
He he , bara sagt det 100 ggr, aldrig funkat
Jag Àr sjÀlv vÀldigt förtjust i crafter blue. Vet inte om de har till din modell men det Àr ju lÀtt att kolla upp.Nu sitter man bara och vÀntar pÄ SPB317 sÄ Àr sommaren set. Vet dock sedan tidigare att jag inte Àr superstort fan av just det gummit och Àr inte sÄ bevandrad i seiko-trÀsket. Vilka roliga gummin föredrar ni? GÀrna tropic och waffle. NÄgra bra mÀrken man kan bestÀlla hem?
Nu sitter man bara och vÀntar pÄ SPB317 sÄ Àr sommaren set. Vet dock sedan tidigare att jag inte Àr superstort fan av just det gummit och Àr inte sÄ bevandrad i seiko-trÀsket. Vilka roliga gummin föredrar ni? GÀrna tropic och waffle. NÄgra bra mÀrken man kan bestÀlla hem?
KM FÀltöversten. SlÀpps i juli enl dem.Var bestÀllde du klockan ifrÄn? Vad gÀller gummi sÄ gillar jag uncle seikos varianter.
KM FÀltöversten. SlÀpps i juli enl dem.
Ja Uncle Seiko Àr ju poppis. Blir att bestÀlla frÄn US dÄ antar jag? Sak samma med UK/US nu efter Brexit?
Uncle Seiko har ju webbutik bÄde frÄn US och UK. Tull och moms Àr vÀl ungefÀr samma sÄ det spelar nog inte sÄ stor roll. Utbudet pÄ US sidan Àr större men du fÄr förmodligen varan snabbare frÄn UK.KM FÀltöversten. SlÀpps i juli enl dem.
Ja Uncle Seiko Àr ju poppis. Blir att bestÀlla frÄn US dÄ antar jag? Sak samma med UK/US nu efter Brexit?
Yes ringde in och bestÀllde.10k pÄ gummi. Finns pÄ opturas hemsida.Ok, ser inget pÄ nÄgon svensk hemsida nÀmligen. Men du ringde in och bestÀllde? Vad landar de pÄ?
TyvÀrr Àr det US som gÀller för uncle seiko vad jag vet iaf.
Jag fÄr kÀnslan av att dessa kommer sitta bÀttre Àn SPB149/7. Jag tyckte min 149 var för top-heavy men den dÀr ser mer grounded ut ... UrsÀkta svengelskaNya SPB317 lockar enormt! Ett tunt tropic-gummi och sen Àr jag kung i poolen
Du har nog helt rÀtt!Jag fÄr kÀnslan av att dessa kommer sitta bÀttre Àn SPB149/7. Jag tyckte min 149 var för top-heavy men den dÀr ser mer grounded ut ... UrsÀkta svengelska