Rooster91
Silver
Ăr det nĂ„got svagt kvar en lĂ€ngre tid?Det finns lume kvar i bĂ€gge klockorna, men fadear ned rĂ€tt snabbt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det nĂ„got svagt kvar en lĂ€ngre tid?Det finns lume kvar i bĂ€gge klockorna, men fadear ned rĂ€tt snabbt.
Ja det Ă€r det, dock pyttesvagt.Ăr det nĂ„got svagt kvar en lĂ€ngre tid?
Wow, endÄ ganska bra, antar att det Àr tritium..Ja det Àr det, dock pyttesvagt.![]()
Jo, dem Àr riktigt coola! Jag Àr inte omöjlig hehe, dra ett PM ifall du Àr intresserad. Den har Kanji!Wow, endÄ ganska bra, antar att det Àr tritium..
Den orangea stÄr pÄ min villhöver lista, jÀkligt coola! MÄste va med kanji med.![]()
Cool, ska lÀgga det pÄ minnet. Behöver dock lugna mig lite just nuJo, dem Àr riktigt coola! Jag Àr inte omöjlig hehe, dra ett PM ifall du Àr intresserad. Den har Kanji!![]()
Har handlat frÄn Seiya, inga konstigheter. Glöm inte att ta med moms och tull i kalkylen bara.Hej,
Hur Àr erfarenheterna av att handla Seiko frÄn Japan? Hur funkar det? Tips pÄ sidor?
Tackar.Har handlat frÄn Seiya, inga konstigheter. Glöm inte att ta med moms och tull i kalkylen bara.
![]()
seiyajapan.com
SeiyaJapan is one of the most prestigious professional shopping sites that provides worldwide Japan watch devotees with high quality Japanese watches from Japanwww.seiyajapan.com
Sakurawatches har jag handlat frÄn, funkade bra, relativt snabb leverans.Hej,
Hur Àr erfarenheterna av att handla Seiko frÄn Japan? Hur funkar det? Tips pÄ sidor?
Fasen sÄ tjusigt! à den fick va med och lyfta skrot direkt ocksÄ, underbart!LÀnge sedan jag Àgde en Seiko, men nu kom ett paket frÄn @rickards sÄ vi öppnar och kikar!
![]()
Man mÄste ha tuff kniv, det har jag sett pÄ Youtube!
![]()
NÀ men kolla. Och rÀtt gÄr den!
![]()
En sizing och sen rÀtt ut i den hÄrda verkligheten!
![]()
Ja, det Àr det banne mig inte alla klockor som fÄr!Fasen sÄ tjusigt! à den fick va med och lyfta skrot direkt ocksÄ, underbart!
Snart blir det palt!![]()
![]()
KÀnns som om klocka Àr vÀl mycke för Ä börj skal pÀren, men gu va sugen ja blev!Palten inmundigades igÄr hÀr
![]()
Föredrog nog gummi ÀndÄ.DÄ har man testat lÀnken med.![]()
Gillar bÄda mÄste jag sÀga. Men hÄller nog med, gummit var snÀppet vassare..Fan lÀnge sen jag var sÄhÀr nöjd med en klocka. Den kickade igÄng intresset igen efter en ganska lÄng dip.Föredrog nog gummi ÀndÄ.