Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg tuna gillar det gröna skina bandet medSBBN013![]()
Fy sÄ bra!80-talskitsch! En knivskarp Dolce i volframkarbid.
![]()
Det finns sĂ€kert andra som kan svara bĂ€ttre pĂ„ detta. Jag har sjĂ€lv aldrig varit i Japan men jag har Ă€gt nĂ„gra mm300. Eftersom den första Marinemastern sbdx001 slĂ€pptes i Japan redan 2001 sĂ„ borde det finnas ganska gott om iaf den modellen dĂ€r. Ăven uppföljaren sbdx017 borde finnas vĂ€l tillgĂ€nglig. Pris i Japan har jag dĂ„lig koll pĂ„, som sagt andra hĂ€r vet sĂ€kert mer om detta.Hej pĂ„ er Seiko-fantaster. Jag har dĂ„lig koll pĂ„ mĂ€rket men har en tid spanat pĂ„ mm300 modellerna. Nu Ă€r det sĂ„ att jag nyligen bokat en resa till Japan, och undrar dĂ€rför om nĂ„gon hĂ€r vet om de modellerna vĂ€xer pĂ„ trĂ€d dĂ€r borta och hur prisbilden Ă€r jĂ€mfört med Sverige. Kommer landa i Tokyo och sen resa runt lite om det spelar nĂ„gon roll.
Tack pÄ förhand![]()
Enligt Google ska den finnas pÄVar inom EU kan man köpa Àldre Seiko 5? Letar nÀmligen efter en SNKL45.
![]()
SÄg att den fanns pÄ tyska Amazon ocksÄ, borde inte vara nÄgra konstigheter att bestÀller ifrÄn.Var inom EU kan man köpa Àldre Seiko 5? Letar nÀmligen efter en SNKL45.
![]()
Grattis! Kikat pÄ den ett tag, verkar vara riktigt schyst.SPB281J1. Precis unboxed.![]()
Grattis! Nya KS ser faktiskt riktigt trevliga ut! SmÄsugen pÄ den röda.Grattis! Kikat pÄ den ett tag, verkar vara riktigt schyst.
Tack! FörÀlskad, Àn sÄ lÀnge..Grattis! Kikat pÄ den ett tag, verkar vara riktigt schyst.