• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

gÄrdagens utflykt!
klocka4.jpg

Hej pÄ er Seiko-fantaster. Jag har dÄlig koll pÄ mÀrket men har en tid spanat pÄ mm300 modellerna. Nu Àr det sÄ att jag nyligen bokat en resa till Japan, och undrar dÀrför om nÄgon hÀr vet om de modellerna vÀxer pÄ trÀd dÀr borta och hur prisbilden Àr jÀmfört med Sverige. Kommer landa i Tokyo och sen resa runt lite om det spelar nÄgon roll.
Tack pĂ„ förhand đŸ«¶đŸ»

Hej pÄ er Seiko-fantaster. Jag har dÄlig koll pÄ mÀrket men har en tid spanat pÄ mm300 modellerna. Nu Àr det sÄ att jag nyligen bokat en resa till Japan, och undrar dÀrför om nÄgon hÀr vet om de modellerna vÀxer pÄ trÀd dÀr borta och hur prisbilden Àr jÀmfört med Sverige. Kommer landa i Tokyo och sen resa runt lite om det spelar nÄgon roll.
Tack pĂ„ förhand đŸ«¶đŸ»
Det finns sĂ€kert andra som kan svara bĂ€ttre pĂ„ detta. Jag har sjĂ€lv aldrig varit i Japan men jag har Ă€gt nĂ„gra mm300. Eftersom den första Marinemastern sbdx001 slĂ€pptes i Japan redan 2001 sĂ„ borde det finnas ganska gott om iaf den modellen dĂ€r. Även uppföljaren sbdx017 borde finnas vĂ€l tillgĂ€nglig. Pris i Japan har jag dĂ„lig koll pĂ„, som sagt andra hĂ€r vet sĂ€kert mer om detta.

Hur skulle experterna vĂ€rdera en SBDC107 fullset frĂ„n seija inköpt 19. AnvĂ€nd typ tvĂ„ tre gg pĂ„ ett svart uncle seiko vilket innebĂ€r att allt Ă€r i skick som nytt. Är set samma prislĂ€ge som spb149 eller?

Tillbaka
Topp