Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀldigt snyggtVÀldigt nöjd med nya president-bandet frÄn Uncle Straps. Hade tidigare jubilee, men tyckte att det upplevdes som lite plottrigt. Det nya ger en lugnare och mer symmetriskt intryck, kÀnner jag.
JÀttesnyggt! Skulle du kunna tÀnka dig att ta nÄgon bild till? Funderar sjÀlv pÄ att skaffa nytt band.VÀldigt nöjd med nya president-bandet frÄn Uncle Straps. Hade tidigare jubilee, men tyckte att det upplevdes som lite plottrigt. Det nya ger en lugnare och mer symmetriskt intryck, kÀnner jag.
Originaldelar blir nog svÄrt att fÄ tag i för dig som privatperson, Ätminstone nÀr det Àr en sÄ udda detalj.Hej!
Ny pÄ forumet.
HÀromdagen pajade skyddet av plast/gummi/resin runt kronan pÄ min
Seiko SRP027K1.
Tror det heter Crown guard pÄ engelska.
Har nu sökt med ljus och lykta pÄ internet efter nÄgonstans dÀr jag kan skaffa en ny men inte hittat nÄgot.
NÄgon hÀr som kan ge mig tips med riktig lÀnk till var jag kan skaffa en ny antingen i plast eller metall??
Tack pÄ förhand!
Varför Àr jag inte förvÄnad!
Haha ja det Àr en bra frÄgaVarför Àr jag inte förvÄnad!
varför Àr jag inte förvÄnad #2!Haha ja det Àr en bra frÄga
BestÀlldes samma dag som den annonserades men det har flutit mycket vatten under broarna lagom till leveransen sÄ typiskt nog har jag redan siktet instÀllt pÄ annat
varför Àr jag inte förvÄnad #2!