Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte det finns sĂ„ mycket att sĂ€ga. Det Ă€r en enkel damklocka troligen frĂ„n runt millennieskiftet.Ăr det nĂ„gon hĂ€r som vet vad detta Ă€r för nĂ„got ur mĂ„nne? RĂ„kade ropa hem den pĂ„ Tratten och hittar sĂ„ gott som inget nĂ€r jag googlar. Fattar att den inte Ă€r vĂ€rdefull, men nĂ„gon mer info om vad det Ă€r vore kul. NĂ„gon som kan fylla i?
Alltid nÄgot, tack! Jag lyckades inte ens hitta ungefÀr nÀr den var ifrÄn.Tror inte det finns sÄ mycket att sÀga. Det Àr en enkel damklocka troligen frÄn runt millennieskiftet.
Jag har en..kan kanske slÀppa den..Jag har hÄllt utkik ett tag nu efter SLA057 pÄ köp och sÀlj. Det verkar ha flippats tvÄ stycken sedan modellen kom.
Till hyfsat pris dessutom (jÀmfört med nypris).
NÄgon som har en sÄdan och funderat pÄ att sÀlja/byta?
Desto mer jag kollar pÄ bilder och lÀser om den desto mer gillar jag den.
Det hÀr kan vara min exit-dykare
Generella synpukter om SLA057 Àr ocksÄ vÀlkomna.
Bild för referens.
MittenBlir för mycket med tre stycken Seiko. TvÄ ska gÄ och en ska behÄllas. Har svÄrt att vÀlja, sÄ hjÀlp mig pÄ traven. Vilken hade ni behÄllt?
Saknar safirglas och keramisk vridning pÄ den, hade annars varit sjÀlvklar val. :/
Har du en mm300 utan dessa?Saknar safirglas och keramisk vridning pÄ den, hade annars varit sjÀlvklar val. :/
Först hade den högra sÄlts samurai?Blir för mycket med tre stycken Seiko. TvÄ ska gÄ och en ska behÄllas. Har svÄrt att vÀlja, sÄ hjÀlp mig pÄ traven. Vilken hade ni behÄllt?
Mitten alla dagar i veckan, men undrar som ovanstÄende vad det Àr för ref utan safirglas? Eller Àr det ett hemmabygge?Blir för mycket med tre stycken Seiko. TvÄ ska gÄ och en ska behÄllas. Har svÄrt att vÀlja, sÄ hjÀlp mig pÄ traven. Vilken hade ni behÄllt?
Sbdx017 = HardlexMitten alla dagar i veckan, men undrar som ovanstÄende vad det Àr för ref utan safirglas? Eller Àr det ett hemmabygge?
Ă tusanSbdx017 = Hardlex
VÀldigt tjusig men den hade ju klarat sig bra utan den inre 24h-skalan eftersom bezeln ÀndÄ inte gÄr att vrida. Det hade gjort den mindre plottrigt ocksÄ.Vet inte om tavlan kanske kÀnns för plottrig men gillar dessa nyslÀpp!
First Look: The New Seiko 5 Sports Field GMT ref. SSK023 & SSK025
A first for the Seiko 5 Sports Field series, as it now gets a practical and cool explorer-like GMT function, with the new SSK023 & SSK025.monochrome-watches.com
Lite vÀl intensiv tavla för mig tror jag men samtidigt Àr det ngt med den som tilltalar migVet inte om tavlan kanske kÀnns för plottrig men gillar dessa nyslÀpp!
First Look: The New Seiko 5 Sports Field GMT ref. SSK023 & SSK025
A first for the Seiko 5 Sports Field series, as it now gets a practical and cool explorer-like GMT function, with the new SSK023 & SSK025.monochrome-watches.com