IstÀllet för att leka contras sÄ fÄr 81an leka kontorsrÄtta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En 1000-lapp.Vad fÄr man för en sÄn hÀr rackare? 7546-8200 i riktigt fint skick.
Sjukt snyggVad fÄr man för en sÄn hÀr rackare? 7546-8200 i riktigt fint skick.
Bra omdöme tycker jag, iaf ingen âfadĂ€sâTeaser alert!!
Efter en ensam hemmakvÀll utan fru men med whiskey blev resultatet att en grym Seiko Neovintage Àr pÄ vÀg hem.
Presenterar hÀr teser till intresserade dÄ jag skyller pÄ dÄligt omdöme.
SLT063 Seiko Great Blue 8F56 HAQ i uttalat nos skick. Galet najs mörkt blÄ tavla med nautilusich mönster, 8F56 pre GS HAQ 15sek/Är true gmt, perpetuell kalender dubbla kronor en för inte bezel och 3e tidzon. Seiko CroccolÀder. Landar i SE om ett par veckor. Bild 1-3 Àr min 3-5 webbens.
Vart en fet Sarb059 alpinist 6r15 skx case ocksÄ men den fÄr stanna bild 6
Du har ju hÀngt hÀr ett bra tag. Du vet att det inte riktigt Àr sÄhÀr sÀljannonser Àr tÀnkta va?
Du har ju hÀngt hÀr ett bra tag. Du vet att det inte riktigt Àr sÄhÀr sÀljannonser Àr tÀnkta va?
Finns den nÄgon annons?
Finns den nÄgon annons?
Fin, Älder pÄ den blÄ?Teaser alert!!
Efter en ensam hemmakvÀll utan fru men med whiskey blev resultatet att en grym Seiko Neovintage Àr pÄ vÀg hem.
Presenterar hÀr teser till intresserade dÄ jag skyller pÄ dÄligt omdöme.
SLT063 Seiko Great Blue 8F56 HAQ i uttalat nos skick. Galet najs mörkt blÄ tavla med nautilusich mönster, 8F56 pre GS HAQ 15sek/Är true gmt, perpetuell kalender dubbla kronor en för inte bezel och 3e tidzon. Seiko CroccolÀder. Landar i SE om ett par veckor. Bild 1-3 Àr min 3-5 webbens.
Vart en fet Sarb059 alpinist 6r15 skx case ocksÄ men den fÄr stanna bild 6
Otroligt fina dessa mm300Var bara tvungen att ta bild nÀr klockan var runt 10:10.
2001 borde det vara, vad jag förstÄr kort sekvens av 1-2Är pÄ dessa.Fin, Älder pÄ den blÄ?
Hur Àr kvalitén pÄ lÀnken? Ser ut att vara glapp mellan boett och ÀndlÀnk?Otroooligt nöjd.
SjĂ€lva lĂ€nken kĂ€nns kanon. Mjuk och följsam, gillar sjĂ€lva designen. I Ă€ndfĂ€stet Ă€r det vĂ€l nĂ„gon tiondels millimeter glapp, försökte fĂ„ det pĂ„ bild hĂ€r. Man anar stiftet i âfelâ vinkel i starkt ljus.Hur Ă€r kvalitĂ©n pĂ„ lĂ€nken? Ser ut att vara glapp mellan boett och Ă€ndlĂ€nk?
Vissa kommer garanterat störa sig pĂ„ det dĂ€r. Jag kommer dock ihĂ„g min gamla Tudor BB36 som hade supertajt passform mot boett. Det var ett rent helvete att fĂ„ pĂ„ lĂ€nken.SjĂ€lva lĂ€nken kĂ€nns kanon. Mjuk och följsam, gillar sjĂ€lva designen. I Ă€ndfĂ€stet Ă€r det vĂ€l nĂ„gon tiondels millimeter glapp, försökte fĂ„ det pĂ„ bild hĂ€r. Man anar stiftet i âfelâ vinkel i starkt ljus.
Jag kunde inte bry mig mindre. Kommer nog ÀndÄ byta till gummi eller Nato inom kort.Vissa kommer garanterat störa sig pÄ det dÀr. Jag kommer dock ihÄg min gamla Tudor BB36 som hade supertajt passform mot boett. Det var ett rent helvete att fÄ pÄ lÀnken.
SÄ de mÄste inte vara en dÄlig grej.