• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
IstĂ€llet för att leka contras sĂ„ fĂ„r 81an leka kontorsrĂ„tta đŸ« 

8F88DE75-CCBB-4E5F-B8B8-5F6F13C1DB77.jpeg
 
Teaser alert!!

Efter en ensam hemmakvÀll utan fru men med whiskey blev resultatet att en grym Seiko Neovintage Àr pÄ vÀg hem.
Presenterar hÀr teser till intresserade dÄ jag skyller pÄ dÄligt omdöme.

SLT063 Seiko Great Blue 8F56 HAQ i uttalat nos skick. Galet najs mörkt blÄ tavla med nautilusich mönster, 8F56 pre GS HAQ 15sek/Är true gmt, perpetuell kalender dubbla kronor en för inte bezel och 3e tidzon. Seiko CroccolÀder. Landar i SE om ett par veckor. Bild 1-3 Àr min 3-5 webbens.
Vart en fet Sarb059 alpinist 6r15 skx case ocksĂ„ men den fĂ„r stanna😄 bild 6
IMG_0419.jpeg
IMG_0418.jpeg
IMG_0420.jpeg


IMG_0422.jpeg IMG_0421.jpeg
IMG_0423.jpeg
 

Viskan

Panerai
2-Faktor
Teaser alert!!

Efter en ensam hemmakvÀll utan fru men med whiskey blev resultatet att en grym Seiko Neovintage Àr pÄ vÀg hem.
Presenterar hÀr teser till intresserade dÄ jag skyller pÄ dÄligt omdöme.

SLT063 Seiko Great Blue 8F56 HAQ i uttalat nos skick. Galet najs mörkt blÄ tavla med nautilusich mönster, 8F56 pre GS HAQ 15sek/Är true gmt, perpetuell kalender dubbla kronor en för inte bezel och 3e tidzon. Seiko CroccolÀder. Landar i SE om ett par veckor. Bild 1-3 Àr min 3-5 webbens.
Vart en fet Sarb059 alpinist 6r15 skx case ocksĂ„ men den fĂ„r stanna😄 bild 6
IMG_0419.jpeg
IMG_0418.jpeg
IMG_0420.jpeg


IMG_0422.jpeg IMG_0421.jpeg
IMG_0423.jpeg
Bra omdöme tycker jag, iaf ingen ”fadĂ€s”😉
 

sportbilsentusiasten

Panerai
2-Faktor
Teaser alert!!

Efter en ensam hemmakvÀll utan fru men med whiskey blev resultatet att en grym Seiko Neovintage Àr pÄ vÀg hem.
Presenterar hÀr teser till intresserade dÄ jag skyller pÄ dÄligt omdöme.

SLT063 Seiko Great Blue 8F56 HAQ i uttalat nos skick. Galet najs mörkt blÄ tavla med nautilusich mönster, 8F56 pre GS HAQ 15sek/Är true gmt, perpetuell kalender dubbla kronor en för inte bezel och 3e tidzon. Seiko CroccolÀder. Landar i SE om ett par veckor. Bild 1-3 Àr min 3-5 webbens.
Vart en fet Sarb059 alpinist 6r15 skx case ocksĂ„ men den fĂ„r stanna😄 bild 6
IMG_0419.jpeg
IMG_0418.jpeg
IMG_0420.jpeg


IMG_0422.jpeg IMG_0421.jpeg
IMG_0423.jpeg
Fin, Älder pÄ den blÄ?
 

Heartcone

Cartier
2-Faktor
Hur Àr kvalitén pÄ lÀnken? Ser ut att vara glapp mellan boett och ÀndlÀnk?
SjĂ€lva lĂ€nken kĂ€nns kanon. Mjuk och följsam, gillar sjĂ€lva designen. I Ă€ndfĂ€stet Ă€r det vĂ€l nĂ„gon tiondels millimeter glapp, försökte fĂ„ det pĂ„ bild hĂ€r. Man anar stiftet i ”fel” vinkel i starkt ljus.

IMG_2982.jpeg

IMG_2983.jpeg
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
SjĂ€lva lĂ€nken kĂ€nns kanon. Mjuk och följsam, gillar sjĂ€lva designen. I Ă€ndfĂ€stet Ă€r det vĂ€l nĂ„gon tiondels millimeter glapp, försökte fĂ„ det pĂ„ bild hĂ€r. Man anar stiftet i ”fel” vinkel i starkt ljus.

IMG_2982.jpeg

IMG_2983.jpeg
Vissa kommer garanterat störa sig pÄ det dÀr. Jag kommer dock ihÄg min gamla Tudor BB36 som hade supertajt passform mot boett. Det var ett rent helvete att fÄ pÄ lÀnken.

SÄ de mÄste inte vara en dÄlig grej.
 
Topp