Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
12st tas in i Norden, you snooze you lose osv. Eller sÄ kan man ju privatimportera.NÄgon som kommer köpa SSK027? Yuto Horigome limited edition. Lite halvsnygg men ÀndÄ inte..
Finns i FÀltöversten12st tas in i Norden, you snooze you lose osv. Eller sÄ kan man ju privatimportera.
Ăr det Bruce Lee?Tycker Seiko 5 Ă€r skön modell denna Ă€r topp 1 av mina Seiko 5or
Ja det Ă€r en Bruce LeeĂr det Bruce Lee?
Gammal rackare. Kul verk Ă€ven om utseendet inte lockar mig.Har en frĂ„ga till invigda om SARN001/003 Seiko Complex retrograde 4s36, en fantastisk klocka jag fastnat för. Seikos true âGSâ utan att vara GS med fantastisk look och kvalitet, mycket marinemaster i caset med puts och stil. jag kan inte hitta mĂ„tt som L2L pĂ„ dessa case 40mm 14mm hög vet jag. Finns det nĂ„gon som har en i forumet? Vet @yonsson mer om den kanske? Jag söker en 003 mörkblĂ„ dial med crocco lĂ€der att fylla lĂ„dan med. Bilder lĂ„nade frĂ„n nĂ€tet.
Jo lite hate/love hÀr skulle jag tro. Den Àr rÀtt messy pÄ liten 40mm. Man jag gillar underdogsGammal rackare. Kul verk Àven om utseendet inte lockar mig.
Verkligen speciellt utseende. Tycker den Àr cool med alla starka fÀrger mot den svarta boetten, men tror inte jag skulle vilja ha den pÄ mig. Passar absolut pÄ rÀtt person.NÄgon som kommer köpa SSK027? Yuto Horigome limited edition. Lite halvsnygg men ÀndÄ inte..
SvÄrt, men jag skulle försöka med 15-17k. Mest pÄ grund av att Seiko bara öser ut specialupplagor, sÄ dessa inte blir special efter lanceringen. De förstör marknaden med alla specialare.Behöver lite rÄd av er. Jag har en King Seiko referens SDKS013, alltsÄ limiterad upplaga med speciell urtavla och tillbehör. Funderar pÄ att sÀlja den dÄ den fÄr för lite tid pÄ handleden. Finns tvÄ sÄdana till salu pÄ C24 för omkring 19 respektive 22 tusen. De vanliga ligger runt 13 tusen.
Vad hade varit ett rimligt pris att lÀgga ut den för?
Skitcool i rÀtt sammanhang!Verkligen speciellt utseende. Tycker den Àr cool med alla starka fÀrger mot den svarta boetten, men tror inte jag skulle vilja ha den pÄ mig. Passar absolut pÄ rÀtt person.
Den Àr sjukt vacker!! GrattisYes!!!!!!
@Meraborsten hörde mina böner tidigare i trÄden och slÀppte ivÀg sin superfina SLA057 Ät mitt hÄll.
Nu Àr jag hel igen.
SÄ skönt att SEIKO, sin vana trogen, tar en liten genvÀg nÄgonstans för att hÄlla sina fans pÄ tÄ.
I det hÀr fallet keppern pÄ gummiarmbandet, i metalll... med hyfsat vassa kanter... hallÄ...
Gjorde en @Molle och bestÀllde en passande lÀnk av Klockmaster, eftersom jag ÀndÄ inte Àr jÀttestort fan av gummi/nato.
TÀnkt i samma banor. SÄg en som sÄldes pÄ Reddit för ~2 mÄnader sedan för 16500. TyvÀrr Àr det ju sÄ med alla LE frÄn Seiko nÀstanSvÄrt, men jag skulle försöka med 15-17k. Mest pÄ grund av att Seiko bara öser ut specialupplagor, sÄ dessa inte blir special efter lanceringen. De förstör marknaden med alla specialare.
Min mm300 Marinemaster, Turtle och nu senast Willard finns i ett otal versioner. Mig gör det inget dÄ dessa aldrig ska sÀljas.
Nice! Kollade pĂ„ den för ett par Ă„r sedan nĂ€r jag ville ha en automatisk GMT med daydate. (GMT+daydate Ă€r relativt ovanligt pĂ„ klockor)Har en frĂ„ga till invigda om SARN001/003 Seiko Complex retrograde 4s36, en fantastisk klocka jag fastnat för. Seikos true âGSâ utan att vara GS med fantastisk look och kvalitet, mycket marinemaster i caset med puts och stil. jag kan inte hitta mĂ„tt som L2L pĂ„ dessa case 40mm 14mm hög vet jag. Finns det nĂ„gon som har en i forumet? Vet @yonsson mer om den kanske? Jag söker en 003 mörkblĂ„ dial med crocco lĂ€der att fylla lĂ„dan med. Bilder lĂ„nade frĂ„n nĂ€tet.
Finns att köpa via Buyee pÄ Yahoo auktion Japan. 800-1000usd+tullNice! Kollade pÄ den för ett par Är sedan nÀr jag ville ha en automatisk GMT med daydate. (GMT+daydate Àr relativt ovanligt pÄ klockor)
Var redan dÄ svÄr att fÄ tag i tyvÀrr.
ĂndĂ„ lite I-landsproblem. Bara fixa ett nytt.SRPG35K1 anlĂ€nde idag.
Trevlig klocka men armbandet Àr lite för kort för min handled.
SvÄrt att vika undan fliken av armbandet som blir över dÄ den Àr sÄ kort.
1675 Fuchsia wannabe.Verkligen speciellt utseende. Tycker den Àr cool med alla starka fÀrger mot den svarta boetten, men tror inte jag skulle vilja ha den pÄ mig. Passar absolut pÄ rÀtt person.
Clean Àr ordet pÄ dennaDags för denna att fÄ lite tid pÄ armleden.
Jag blir inte trött pÄ den dÀr urtavlan.Clean Àr ordet pÄ denna
Vilken lÀnk passar denna modellen? Letar ocksÄ.Yes!!!!!!
@Meraborsten hörde mina böner tidigare i trÄden och slÀppte ivÀg sin superfina SLA057 Ät mitt hÄll.
Nu Àr jag hel igen.
SÄ skönt att SEIKO, sin vana trogen, tar en liten genvÀg nÄgonstans för att hÄlla sina fans pÄ tÄ.
I det hÀr fallet keppern pÄ gummiarmbandet, i metalll... med hyfsat vassa kanter... hallÄ...
Gjorde en @Molle och bestÀllde en passande lÀnk av Klockmaster, eftersom jag ÀndÄ inte Àr jÀttestort fan av gummi/nato.
LÀnk till SLA073 skall funka finfint pÄ SLA057. Ca 4000:-Vilken lÀnk passar denna modellen? Letar ocksÄ.