• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Glad

Omega
Passande fÀrg pÄ klockan och vÀdret
 

Bilagor

  • IMG_1117.jpeg
    IMG_1117.jpeg
    501.3 KB · Visningar: 12

Kalli

Omega
Sökte efter batterier i min skrivbordslÄda och hittade denna hÀr. DÀr hade den hamnat pÄ grund av att jag trodde att den var trasig, men den hoppade igÄng sÄ snart jag skakade pÄ den. FÄr vara pÄ handleden idag för att se om jag kanske hade fel, eller dÄ för att jag lÀr mig vad det Àr för fel, för att det kommer jag inte ihÄg lÀngre.

Behöver skaffa bĂ€ttre armband till den om den visar sig fungera. Efter allt svĂ€rande frĂ„n mig över Seikos 19mm lug width visar den hĂ€r ha 18mm och jag har inga band hemma till den


IMG_2669.jpg
 

Kalli

Omega
Sökte efter batterier i min skrivbordslÄda och hittade denna hÀr. DÀr hade den hamnat pÄ grund av att jag trodde att den var trasig, men den hoppade igÄng sÄ snart jag skakade pÄ den. FÄr vara pÄ handleden idag för att se om jag kanske hade fel, eller dÄ för att jag lÀr mig vad det Àr för fel, för att det kommer jag inte ihÄg lÀngre.

Behöver skaffa bĂ€ttre armband till den om den visar sig fungera. Efter allt svĂ€rande frĂ„n mig över Seikos 19mm lug width visar den hĂ€r ha 18mm och jag har inga band hemma till den


IMG_2669.jpg
Ja
 den gick för fort. Vi pratar minuter pĂ„ timmen


AnvÀnder jag den hÀr kan jag fira nytt Är runt middagstiden imorgon.
 

Erik83

Cartier
Köpte precis en Sumo hÀr pÄ forumet, saknade den jag sÄlde för ca 6-7 Är sen. Den förra hade jag pÄ en Strapcode Endmill som var riktigt trevlig, nu Àr jag orolig att originallÀnken kommer att kÀnnas för klen och rasslig. Om nÄn av er sitter pÄ en lÀnk för mycket kan ni ju hojta till.

Om man bara ska byta ut spÀnnet till ett milled, vilken storlek ska man leta efter?
 
Senast Àndrad:

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Köpte precis en Sumo hÀr pÄ forumet, saknade den jag sÄlde för ca 6-7 Är sen. Den förra hade jag pÄ en Strapcode Endmill som var riktigt trevlig, nu Àr jag orolig att originallÀnken kommer att kÀnnas för klen och rasslig. Om nÄn av er sitter pÄ en lÀnk för mycket kan ni ju hojta till.

Om man bara ska byta ut spÀnnet till ett milled, vilken storlek ska man leta efter?

Du fÄr mÀta storleken pÄ lÀnkbiten som sitter fast i spÀnnet.
 
Hej, nÄgon som har koll pÄ om 3,5 plus frakt Àr ett rimligt pris pÄ denna? Gillar de hÀr lite Àldre klassiska, verkar vara lite samma kÀnsla som Àldre Certina DS
 
Topp