Hehe, en kompis gifte sig precis "dressat" med en vintage Plopp pÄ armen sÄ jag tycker att MM300 fÄr gÄ i samma kategoriJag tror att du precis definierade om vad "dressat" betyder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, en kompis gifte sig precis "dressat" med en vintage Plopp pÄ armen sÄ jag tycker att MM300 fÄr gÄ i samma kategoriJag tror att du precis definierade om vad "dressat" betyder.
SBBN015
VadÄ stor? Funkar ju perfekt till skjorta!
Man ser ofta bilder pÄ rollar med variation pÄ armband. DJ med nato eller lÀdernato, Explorers med perlon, Subbar pÄ allt möjligt.
Ăr det nĂ„gon som kör sina GS pĂ„ lite olika spĂ€nnande band? Vore kul att fĂ„ lite inspiration.
NÀr tvÄ plan ligger ovan varandra ser det lÀtt ocentrerat ut eftersom vinkeln ytterst sÀllan blir 100% framifrÄn. Den Àr alltsÄ inte ocentrerad IRL.Ser jag i syne eller Àr vridringsinlÀgget nÄgot ocentrerat?
Gamla bilder:
SBGM001
Har alltid gillat GMTn men sett den som en riktigt fin dressare. PÄ nato Àr den ju för faan toolig som bara den. Snyggt!
Fan, du har sÀkert rÀtt.
SÄ stor skillnad Àr det ju inte.. FÄr testa Àn en gÄng
Sbbn015 och sbbn017 Ă€r lika storaĂr den större Ă€n sbbn017? Nu var det nĂ„gra Ă„r sedan jag provade den men tyckte dĂ„ den var ganska modest i storlek. Lite som med ecozillan, groteskt stor i spec men mindre och bĂ€rbar pĂ„ armen
DÀr satt den yonsson grön och skön Som nÀmnt tidigare gillar jag ju att det Àr blÄtt och flott
Förra Àgaren glömde stÀlla datum (klantigt), men nu Àr det fixat. May the fourth be with you!
Och utifall att vi har nÄgra RolexÀgare dÀr ute; sÄ hÀr ser bra lume ut!
Har förÀlskat mig i mm300. Liknar iofs vanlig Sumo som Àr betydligt billigare. Hur motiverar man köp?
Kan kÀnn att siffrorna pÄ bezeln pÄ sumo Àr vÀl knubbiga men antar (hoppas) att skillnaden Àr större...
Har förÀlskat mig i mm300. Liknar iofs vanlig Sumo som Àr betydligt billigare. Hur motiverar man köp?
Hur lÄngt svar vill du ha?yonsson hur kÀnns spÀnnet pÄ din tonfisk och har du nÄgon bra bild pÄ det? Hur upplevs lÀnken och spÀnnet jÀmfört med exempelvis SBGX117?