Ăppningsbar. Gamla MM300 med solid baksida utgĂ„r.Ej öppningsbar boett (baksida) pĂ„ bĂ„da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăppningsbar. Gamla MM300 med solid baksida utgĂ„r.Ej öppningsbar boett (baksida) pĂ„ bĂ„da?
Vet du om den Àr med eller utan diashield?
Med enligt hemsidanVet du om den Àr med eller utan diashield?
Hur vet du? Ăr du sĂ€ker pĂ„ detta?Ăppningsbar. Gamla MM300 med solid baksida utgĂ„r.
Brorsan har en SRPC91K1 och skulle vilja ha en lÀnk till denna. NÄgon som kör lÀnk till en liknande modell? Var hittar jag dessa i sÄ fall?
Tack snÀllt. Blir nog unclestrap. FÄr se om jag hittar nÄgot.Ja kör en lÀnk frÄn strapcode.com, bra kvalitet.
Om ja hade köpt en idag kanske jag hade tittat pÄ Uncle Seikos lÀnkar med.
22mm Super-J Louis JUB Watch Band for Seiko New Turtles SRP777 SRP775 SRPA21 (PADI), Stainless Steel - Brushed, Polished Center Links, Diver Clasp
For Seiko or simply upgrade your Seiko New Turtle SRP773, SRP775, SRP777 by MiLTAT. Super-J Louis watch band with a curved end piece, perfect fit for your Seiko New Turtle SRP777 models. This item includes generic Seiko Dia. 2.5mm spring bars.www.strapcode.com
Ja kör en lÀnk frÄn strapcode.com, bra kvalitet.
Om ja hade köpt en idag kanske jag hade tittat pÄ Uncle Seikos lÀnkar med.
22mm Super-J Louis JUB Watch Band for Seiko New Turtles SRP777 SRP775 SRPA21 (PADI), Stainless Steel - Brushed, Polished Center Links, Diver Clasp
For Seiko or simply upgrade your Seiko New Turtle SRP773, SRP775, SRP777 by MiLTAT. Super-J Louis watch band with a curved end piece, perfect fit for your Seiko New Turtle SRP777 models. This item includes generic Seiko Dia. 2.5mm spring bars.www.strapcode.com
Vad Àr största för- och nackdelarna med diashield skulle du sÀga? (eftersom du frÄgar om det men vem som helst fÄr gÀrna svara)Vet du om den Àr med eller utan diashield?
Finns inga nackdelar, om man inte misshandlar klockan ordentligt och försöker polera den sedan.Vad Àr största för- och nackdelarna med diashield skulle du sÀga? (eftersom du frÄgar om det men vem som helst fÄr gÀrna svara)
Vad Àr största för- och nackdelarna med diashield skulle du sÀga? (eftersom du frÄgar om det men vem som helst fÄr gÀrna svara)
Efter tio Ärs dagligt anvÀndande har de flesta klockor dragit till sig en hel del mindre repor, Àven om de anvÀnds under snÀlla former. Till och med avsevÀrt dyrare schweiziska mÀrken kan börja se trötta ut upplever jag.Finns inga nackdelar, om man inte misshandlar klockan ordentligt och försöker polera den sedan.
Nej jag har inte sett nÄgon bild men jag tycker inte att man ska polera klockor.Efter tio Ärs dagligt anvÀndande har de flesta klockor dragit till sig en hel del mindre repor, Àven om de anvÀnds under snÀlla former. Till och med avsevÀrt dyrare schweiziska mÀrken kan börja se trötta ut upplever jag.
Har du sett nÄgon rÀttvis bild av hur diashield Äldras och minskar det dÀr lite trötta utseendet (zaratsu-polering eller ej)?
Köp denna Seiko spb 453 Makalöst bra dykur med bra specs.Hej pÄ er!
Ăr pĂ„ jakt efter en dykare i nĂ„got mindre utförande och har kokat ner valet till att stĂ„ mellan Seiko SPB143 och Baltic Aquascaphe Classic. NĂ„gon som har erfarenhet av dessa klockor som kan göra mig visare?
Jag lyckades att fÄr tag pÄ en ny frÄn en AD i förra veckan, dock i EnglandDet verkar inte finnas en automatisk kejsartonfisk tillgÀnglig frÄn AD lÀngre. NÄgon som hört nÄgot om det kommer en ersÀttare?
Jag tÀnker som SLA042J1.
à fan, vad Àr oddsen. Du Àr inte trött pÄ den dÄ?Jag lyckades att fÄr tag pÄ en ny frÄn en AD i förra veckan, dock i England
Nja..tycker den Àr rÀtt cool faktisktà fan, vad Àr oddsen. Du Àr inte trött pÄ den dÄ?
Supercool verkligen. Posta gÀrna fler bilder pÄ handleden sÄ kanske jag tvingas ut pÄ c24 ÀndÄ.Nja..tycker den Àr rÀtt cool faktiskt
AnvÀnder ni ibland armbandsuret som 'bedside clock' nÀr ni sover borta? Aldrig roligt att brÀnna sönder nÀthinnorna med mobilskÀrmen nÀr man vaknar pÄ natten och undrar hur lÀnge tills man mÄste gÄ upp heh
Supercool verkligen. Posta gÀrna fler bilder pÄ handleden sÄ kanske jag tvingas ut pÄ c24 ÀndÄ.
Perfekt, tackar!
Jag anvÀnde armbandsuret som armbandsur pÄ natten, bÄde hemma och borta. Lumen blÀndar inteAnvÀnder ni ibland armbandsuret som 'bedside clock' nÀr ni sover borta? Aldrig roligt att brÀnna sönder nÀthinnorna med mobilskÀrmen nÀr man vaknar pÄ natten och undrar hur lÀnge tills man mÄste gÄ upp heh
Behöver tips pÄ ett vitt gummi till en tuna 1000m .