• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Ett Bergeon verktyg anlĂ€nde idag sĂ„ bur nya lĂ€nken justerad. Är nöjd. â˜ș

IMG_5187.jpeg

IMG_5188.jpeg

IMG_5189.jpeg

Är det nĂ„gon som har ett bra förslag pĂ„ ett jubilee till en SSC813 likt det pĂ„ bilden men med rimlig storlek pĂ„ spĂ€nnet?

ssc813-speedtimer-on-jubilee-ive-been-shopping-for-other-v0-yl3d5zabxgha1.jpg

Vad tycker du om lÀnken? SjÀlv tycker jag lÀnken Àr riktigt bra!
Tycker att den Àr riktigt bra, bekvÀm och fin finish. DykarförlÀngningen Àr kanske inte den snyggaste men samtidigt inget som stör nÀmnvÀrt. Gillar hela klockan skarpt och blev positivt överraskad nÀr den packades upp, bilder gör inte urtavlan rÀttvisa. Skiftar lÀckert i nyans och hur strukturen framtrÀder i olika ljus. Boetten Àr helt fantastisk med sina skarpa linjer och finish. Dubbelkurvat safirglas och pricken över i Àr urverket, 8L35.

Jag tycker spÀnnet ser sÄ jÀkla biffigt ut?
Har du sett ett sÄnt i verkligheten?

Jag tycker spÀnnet ser sÄ jÀkla biffigt ut?
Har du sett ett sÄnt i verkligheten?

Kanske har den hÀr lÀnken ett mindre biffigt spÀnne.

Senast Àndrad:

Kanske detta har ett mindre biffigt spÀnne.
Jag har ett Unclestraps Oyster till min SPB147 och upplever spÀnnet som vÀldigt slankt och trevligt. SÄpass nÀtt att man faktiskt inte tÀnker pÄ det. Nu vet jag inte om det Àr samma pÄ den aktuella BoR-lÀnken men det ser ganska likt ut.

.
IMG_7123.jpeg

IMG_7125.jpeg

Min reptilhjĂ€rna vill ha en SLA051J1. Har provat sla033 som jag gillar generellt mer . Men med 19 mm mellan bandhornen tycker jag sla033 inte ser/sitter harmonisk ut pĂ„ min handled dessvĂ€rre. Är dock inte sĂ„ förtjust med datum placeringen pĂ„ 51:an. Blir isf ett blind köp. Vad sĂ€ger panelen om SLA051J1?

Tillbaka
Topp