tobtok
Basic
Otroligt fin klocka! Fick du tag i originalarmbandet?
Det gjorde jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt fin klocka! Fick du tag i originalarmbandet?
För jĂ€kla tjusigt blev det ocksĂ„Ett Bergeon verktyg anlĂ€nde idag sĂ„ bur nya lĂ€nken justerad. Ăr nöjd.
- Fantastiskt fin bild
Ăr det nĂ„gon som har ett bra förslag pĂ„ ett jubilee till en SSC813 likt det pĂ„ bilden men med rimlig storlek pĂ„ spĂ€nnet?
Vad tycker du om lÀnken? SjÀlv tycker jag lÀnken Àr riktigt bra!
Tycker att den Àr riktigt bra, bekvÀm och fin finish. DykarförlÀngningen Àr kanske inte den snyggaste men samtidigt inget som stör nÀmnvÀrt. Gillar hela klockan skarpt och blev positivt överraskad nÀr den packades upp, bilder gör inte urtavlan rÀttvisa. Skiftar lÀckert i nyans och hur strukturen framtrÀder i olika ljus. Boetten Àr helt fantastisk med sina skarpa linjer och finish. Dubbelkurvat safirglas och pricken över i Àr urverket, 8L35.Vad tycker du om lÀnken? SjÀlv tycker jag lÀnken Àr riktigt bra!
20mm Super-JUB II Watch Band for Seiko Prospex Speedtimer SSC813 SSC815 SSC817, Stainless Steel - Brushed with Polished Center, V Diver Clasp
For Seiko or simply upgrade your Seiko SSC813P1 models. Seiko 5 watch band replacement by MiLTAT. 316L stainless steel Super-J Louis watch band has a highlighted 3D effect curved solid end piece, perfect fit for your Seiko SSC813P1 models.www.strapcode.com
Jag tycker spÀnnet ser sÄ jÀkla biffigt ut?
Har du sett ett sÄnt i verkligheten?
Har haft exakt det hÀr lÀnken och upplevde inte alls spÀnnet biffigt. Men ser att andra upplever det annorlunda.Jag tycker spÀnnet ser sÄ jÀkla biffigt ut?
Jag tycker spÀnnet ser sÄ jÀkla biffigt ut?
Jag har ett Unclestraps Oyster till min SPB147 och upplever spÀnnet som vÀldigt slankt och trevligt. SÄpass nÀtt att man faktiskt inte tÀnker pÄ det. Nu vet jag inte om det Àr samma pÄ den aktuella BoR-lÀnken men det ser ganska likt ut.Beads of Rice Bracelet (Seiko SSC Speedtimer)
Uncle's notes: The new Solar Speedtimer is another example of a great modern Seiko release. While inspired by the original Speedtimer designs from the 70's, this new version features updated specs, a new case and Prospex designation. In addition to the aluminum bezel and upgraded lume, the SSC...unclestraps.com
Kanske detta har ett mindre biffigt spÀnne.
Originala med mercedesvisarna hade varit super!Skx013 Àr enligt mig oslagbar! En i original utförande. Resterande pÄ olika sÀtt modifierade.
Kronan vid 3 med kupat glas och en i pvd med gmt vridning som kan roteras Ät bÄda hÄllen.