• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Idag Äkte 143an pÄ armen igen.
DSC_0012_VSCO.jpeg

Jag Àr enig med dig @iddqdidkfa gÀllande sla033. Jag försökte leta efter bortförklaringar för att köpa en ny klocka. Dock har Sla051 tÄget redan passerat för min del lÄg ute en till 50% hos AD. Och dÀr och dÄ hade jag vÀldigt lust pÄ nÄgot nytt!
Ser ut som att tĂ„get kommit in pĂ„ ”stationen” igen. Löp och köp! :)

Dottern har fĂ„tt Ă€rva sin farfars gamla Seiko frĂ„n mitten pĂ„ 70 talet 😊
En 4004 med quartzverk 0903-8059.. Finns det nÄgon kunnig hÀr som kan dessa verk och kan byta till ett utbytes eller kolla upp det? Verkade inte hjÀlpa att byta batteri nÀmligen...
IMG_3674.jpeg

IMG_3673.jpeg

Dottern har fĂ„tt Ă€rva sin farfars gamla Seiko frĂ„n mitten pĂ„ 70 talet 😊
En 4004 med quartzverk 0903-8059.. Finns det nÄgon kunnig hÀr som kan dessa verk och kan byta till ett utbytes eller kolla upp det? Verkade inte hjÀlpa att byta batteri nÀmligen...
IMG_3674.jpeg

IMG_3673.jpeg
Jag fick igĂ„ng en batteriklocka som legat i ett uthus sen tidigt 80tal och stod still efter batteribyte genom att knacka den i handen ett par gĂ„nger 😃

Tillbaka
Topp