- Klockmaster FÀltöversten.HjÀlp! Jag har en Seiko Turtle SRP777 som gÄr alldeles för fort. Vem i Stockholm bör man gÄ till för att fÄ ordning pÄ urverket?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Klockmaster FÀltöversten.HjÀlp! Jag har en Seiko Turtle SRP777 som gÄr alldeles för fort. Vem i Stockholm bör man gÄ till för att fÄ ordning pÄ urverket?
Ser ut som att tĂ„get kommit in pĂ„ âstationenâ igen. Löp och köp!Jag Ă€r enig med dig @iddqdidkfa gĂ€llande sla033. Jag försökte leta efter bortförklaringar för att köpa en ny klocka. Dock har Sla051 tĂ„get redan passerat för min del lĂ„g ute en till 50% hos AD. Och dĂ€r och dĂ„ hade jag vĂ€ldigt lust pĂ„ nĂ„got nytt!
Jag fick igÄng en batteriklocka som legat i ett uthus sen tidigt 80tal och stod still efter batteribyte genom att knacka den i handen ett par gÄngerDottern har fÄtt Àrva sin farfars gamla Seiko frÄn mitten pÄ 70 talet
En 4004 med quartzverk 0903-8059.. Finns det nÄgon kunnig hÀr som kan dessa verk och kan byta till ett utbytes eller kolla upp det? Verkade inte hjÀlpa att byta batteri nÀmligen...
Haha, ja ok, det Àr ju faktiskt inget vi testat!Jag fick igÄng en batteriklocka som legat i ett uthus sen tidigt 80tal och stod still efter batteribyte genom att knacka den i handen ett par gÄnger
Mycket snygg, en hÀrlig fÀrgkombo!6139-6002 "Pouge" frÄn 1977 ikvÀll. Cool klocka!
Ja de kan nog riva upp lite kÀnslorNy Seiko: Seiko goes Nautilus, when PP don't...
Introducing: The Seiko Prospex SPB481, SPB483, SPB485 Divers
â Jorg goes hands-on with three new Seiko Prospex Coastline divers â Check out the SPB481, SPB483, SPB485 here âwww.fratellowatches.com