Timpalompa
Basic
Min Sea Horse ville inte komma igÄng.
Ăppnade upp den för att titta om nĂ„got var knas.
FjÀdern jag pekar pÄ, ska den sitta i hÄlet ovan?
Klockan gÄr som den ska efter att jag öppnade den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Originala med mercedesvisarna hade varit super!
Har en SLA051J1, Àr nöjd med den..
Min reptilhjĂ€rna vill ha en SLA051J1. Har provat sla033 som jag gillar generellt mer . Men med 19 mm mellan bandhornen tycker jag sla033 inte ser/sitter harmonisk ut pĂ„ min handled dessvĂ€rre. Ăr dock inte sĂ„ förtjust med datum placeringen pĂ„ 51:an. Blir isf ett blind köp. Vad sĂ€ger panelen om SLA051J1?
6139-6002 Pouge. Underbar honungstavla!
Det bÀsta!Gult Àven hÀr
SLA033 Àr alla dagar i veckan ett stiligare val. Som Àgare Àr jag iof naturligtvis partisk. Den Àr ocksÄ mest lik originalet Àven om den avviker pÄ nÄgra platser. Den Àr Ä andra sidan bÄde (nÀrmast) garanterat vattentÀt och hÄller med SeikomÄtt mÀtt tiden bra. BegrÀnsad upplaga kanske nÄgon gÄr igÄng pÄ. Med lite tÄlamod kan du hitta en begagnad till ungefÀr samma pris som SLA051 i nÀrmast nyskick. Har du tur kommer den med en vattentÀt ficklampa eller nÄgot annat krimskrams..
Min reptilhjĂ€rna vill ha en SLA051J1. Har provat sla033 som jag gillar generellt mer . Men med 19 mm mellan bandhornen tycker jag sla033 inte ser/sitter harmonisk ut pĂ„ min handled dessvĂ€rre. Ăr dock inte sĂ„ förtjust med datum placeringen pĂ„ 51:an. Blir isf ett blind köp. Vad sĂ€ger panelen om SLA051J1?