• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Ny Seiko: Seiko goes Nautilus, when PP don't...

Seiko-SPB481J1-SPB483J1-SPB485J1-6.jpg
Jo, pÄminner ju lite om bÄde Tag Heuer och Patek. Tycker den ser cool ut, gillar den blÄa!
Seiko-Prospex-Divers-SPB481-SPB483-SPB485-review-octagonal-bezel-dive-watch-6.jpg
Seiko-Prospex-Divers-SPB481-SPB483-SPB485-review-octagonal-bezel-dive-watch-9-1536x1536.jpg

SLA073 Ă€ven idag. Funderar lite pĂ„ att köpa mig en gul Speedtimer, trodde den skulle synas oftare pĂ„ forumet. Lyckad modell enligt mig. Har Ă€gt 6139-6002 med svensk dagvisning tidigare, den försĂ€ljningen Ă„ngrar jag. Vi fĂ„r se vad det blir, Speedtimer eller Pogue, kanske bĂ„da.. 🙂
1000030236.jpg

SLA073 Ă€ven idag. Funderar lite pĂ„ att köpa mig en gul Speedtimer, trodde den skulle synas oftare pĂ„ forumet. Lyckad modell enligt mig. Har Ă€gt 6139-6002 med svensk dagvisning tidigare, den försĂ€ljningen Ă„ngrar jag. Vi fĂ„r se vad det blir, Speedtimer eller Pogue, kanske bĂ„da.. 🙂
1000030236.jpg
Skoj, Speedtimern ser absolut trevlig ut! Men det Ă€r klart du ska ha en 6139-600X "Pouge" igen! Coolare boett-design och tavla fĂ„r man ju leta efter... 😁
IMG_20241006_091040_495.jpg
Screenshot_20241022_210700_Gallery.jpg
20241002_152652.jpg

Skoj, Speedtimern ser absolut trevlig ut! Men det Ă€r klart du ska ha en 6139-600X "Pouge" igen! Coolare boett-design och tavla fĂ„r man ju leta efter... 😁
IMG_20241006_091040_495.jpg
Screenshot_20241022_210700_Gallery.jpg
20241002_152652.jpg
Hittar jag en som Àr original i hyfsat skick till en rimlig peng sÄ blir det svÄrt att motstÄ. LÀtt att gÄ pÄ en mina och det gÀller att vara pÄlÀst, vilket jag för tillfÀllet inte kan pÄstÄ att jag Àr. Nördade Pogue för mÄnga Är sedan men den kunskapen Àr bortglömd mer eller mindre.

Att knalla in och köpa en Speedtimer Ă€r lĂ€ttare men inte lika kul 😄

GodkvÀll alla glada! Kom över en oanvÀnd skx007 hÀromdagen och sitter o klurar pÄ om man ska spara pÄ den dÄ dom inte görs lÀngre eller finns det sÄ mÄnga sÄ man bara ska skaffa en lÀnk o anvÀnda den istÀllet. Vad tycker ni som kan Seiko?

(Är Watch only tyvĂ€rr.)

IMG_2399.jpeg

GodkvÀll alla glada! Kom över en oanvÀnd skx007 hÀromdagen och sitter o klurar pÄ om man ska spara pÄ den dÄ dom inte görs lÀngre eller finns det sÄ mÄnga sÄ man bara ska skaffa en lÀnk o anvÀnda den istÀllet. Vad tycker ni som kan Seiko?

(Är Watch only tyvĂ€rr.)

IMG_2399.jpeg
Jag tror det finns sĂ„ mĂ„nga som tĂ€nkt samma sak att det ska mycket till för att en oanvĂ€nd SKX utan obruten box och papper kommer betinga stora vĂ€rden. Även obruten Ă€r nog mĂ„Ă„nga Ă„r bort, om nĂ„gonsin, innan de sticker. Roligare att anvĂ€nda den.

Jag tror det finns sĂ„ mĂ„nga som tĂ€nkt samma sak att det ska mycket till för att en oanvĂ€nd SKX utan obruten box och papper kommer betinga stora vĂ€rden. Även obruten Ă€r nog mĂ„Ă„nga Ă„r bort, om nĂ„gonsin, innan de sticker. Roligare att anvĂ€nda den.
Som jag misstĂ€nkte. LĂ€r ju tillverkats en hel del. FĂ„r bli att slita pĂ„ den istĂ€llet 🙂

Tillbaka
Topp