SÄg du lÀnken i mitt inlÀgg ovan? Annons pÄ en för 375$Se dÀr, trist!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄg du lÀnken i mitt inlÀgg ovan? Annons pÄ en för 375$Se dÀr, trist!
"Tillbakadragen" och det var pund, inte USD.SÄg du lÀnken i mitt inlÀgg ovan? Annons pÄ en för 375$
Det Ă€r vĂ€l bara original-lĂ€nken som finns? Har aldrig hört talas om nĂ„gon annan lĂ€nk till den modellen.Ăr ute efter en metallĂ€nk till sarb017. Hur ligger det till dĂ€r? Finns det mĂ„nga alternativ som passar? SS bracelet finns att köpa hos Seiya men lĂ€nken har ju inte fĂ„tt kanonomdömen...
DĂ„ligt med alternativ till 017. Har för mig att Yobokies hade nĂ„n aftermarket förr med ihĂ„liga Ă€ndlĂ€nkar. Tycker sjĂ€lv att originalet Ă€r helt ok, bĂ€ttre Ă€n andra sarblĂ€nkar jag haft.Ăr ute efter en metallĂ€nk till sarb017. Hur ligger det till dĂ€r? Finns det mĂ„nga alternativ som passar? SS bracelet finns att köpa hos Seiya men lĂ€nken har ju inte fĂ„tt kanonomdömen...
Ăr ute efter en metallĂ€nk till sarb017. Hur ligger det till dĂ€r? Finns det mĂ„nga alternativ som passar? SS bracelet finns att köpa hos Seiya men lĂ€nken har ju inte fĂ„tt kanonomdömen...
KÀnns som om nÄgon studerat 6159:an och SBDX012 hÄrt...
Nope, runt datumfönster Àr ocksÄ av ondo.
Varför mÄste den ha romersk 12a?
Klockren annars ju.
MÄste bara sÀga att jag fortfarande Àlskar min SBBN015. Fantastisk klocka, en av de bÀsta modeller SEIKO slÀppt om man frÄgar mig.
InstÀmmer till fullo! Idiotiskt att Àndra en design som hÄllit i 50 Är.Ja, riktigt fet Àr den! Jag tycker att designförÀndringarna pÄ dom nya Tonfiskarnas tavlor och visare Àr en klar försÀmring. Varför skulle dom in och Àndra pÄ nÄt sÄ coolt och klassiskt som den dÀr designen? Dumheter!
De har passat pÄ att öka priset rejÀlt ocksÄ precis som nÀr SBBN007 utgick och ersattes av SBBN015. Funderar man pÄ en ny SBBN015 sÄ Àr det nog dags nu innan det Àr försent. Urmakarna pÄ Klockmaster Hansson köpte den sista Optura hade i lager. LÀr ju fortfarande gÄ att hitta utomlands sÄklart.
SVGX061. Trevlig, men liiiite trÄkig.Provar GS i FÀltan. Bra utbud och trevlig personal. Ingen koll pÄ priser, denna quartzare skulle de ha 22 loppor för.
Ja, kan nog hitta roligare för den pengen. Bra storlek och inte sÄ tjock som automat. Testa denna ÄxÄ och blev erbjuden rÀntefri avbetalningSVGX061. Trevlig, men liiiite trÄkig.
Ja, kan nog hitta roligare för den pengen. Bra storlek och inte sÄ tjock som automat. Testa denna ÄxÄ och blev erbjuden rÀntefri avbetalning
SBGX061 Àr ju vÀldigt prisvÀrd utifrÄn japanska priserna i alla fall. Typ halva svenska priset.Ja, kan nog hitta roligare för den pengen. Bra storlek och inte sÄ tjock som automat. Testa denna ÄxÄ och blev erbjuden rÀntefri avbetalning
SBGA031. Vi har vissa krav i denna kvalitetstrÄd, du vet.Ja, kan nog hitta roligare för den pengen. Bra storlek och inte sÄ tjock som automat. Testa denna ÄxÄ och blev erbjuden rÀntefri avbetalning
SVGX061. Trevlig, men liiiite trÄkig.
Hehe, ja sÄklart. Skrev fel. Sjukt komiskt.SBGX061. Inte alls trÄkig. Diskret och snygg.