• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Är ute efter en metallĂ€nk till sarb017. Hur ligger det till dĂ€r? Finns det mĂ„nga alternativ som passar? SS bracelet finns att köpa hos Seiya men lĂ€nken har ju inte fĂ„tt kanonomdömen...

sarb17 bracelet.jpg
 
Är ute efter en metallĂ€nk till sarb017. Hur ligger det till dĂ€r? Finns det mĂ„nga alternativ som passar? SS bracelet finns att köpa hos Seiya men lĂ€nken har ju inte fĂ„tt kanonomdömen...

sarb17 bracelet.jpg
Det Àr vÀl bara original-lÀnken som finns? Har aldrig hört talas om nÄgon annan lÀnk till den modellen.
 
Är ute efter en metallĂ€nk till sarb017. Hur ligger det till dĂ€r? Finns det mĂ„nga alternativ som passar? SS bracelet finns att köpa hos Seiya men lĂ€nken har ju inte fĂ„tt kanonomdömen...

sarb17 bracelet.jpg
DÄligt med alternativ till 017. Har för mig att Yobokies hade nÄn aftermarket förr med ihÄliga ÀndlÀnkar. Tycker sjÀlv att originalet Àr helt ok, bÀttre Àn andra sarblÀnkar jag haft.
 
Är ute efter en metallĂ€nk till sarb017. Hur ligger det till dĂ€r? Finns det mĂ„nga alternativ som passar? SS bracelet finns att köpa hos Seiya men lĂ€nken har ju inte fĂ„tt kanonomdömen...

Som Geparden nÀmnt sÄ har Yobokies haft en lÀnk.
Vet inte om den fortf tillverkas men maila Harold och frÄga.

HĂ€r kan du se bild. http://forums.watchuseek.com/f21/yo...-1003042.html#/forumsite/20758/topics/1003042
 
MÄste bara sÀga att jag fortfarande Àlskar min SBBN015. Fantastisk klocka, en av de bÀsta modeller SEIKO slÀppt om man frÄgar mig. :)

Ja, riktigt fet Àr den! Jag tycker att designförÀndringarna pÄ dom nya Tonfiskarnas tavlor och visare Àr en klar försÀmring. Varför skulle dom in och Àndra pÄ nÄt sÄ coolt och klassiskt som den dÀr designen? Dumheter!
 
Ja, riktigt fet Àr den! Jag tycker att designförÀndringarna pÄ dom nya Tonfiskarnas tavlor och visare Àr en klar försÀmring. Varför skulle dom in och Àndra pÄ nÄt sÄ coolt och klassiskt som den dÀr designen? Dumheter!
InstÀmmer till fullo! Idiotiskt att Àndra en design som hÄllit i 50 Är.
 
De har passat pÄ att öka priset rejÀlt pÄ SBBN031 ocksÄ precis som nÀr SBBN007 utgick och ersattes av SBBN015. Funderar man pÄ en ny SBBN015 sÄ Àr det nog dags nu innan det Àr försent. Urmakarna pÄ Klockmaster Hansson köpte den sista Optura hade i lager. LÀr ju fortfarande gÄ att hitta utomlands sÄklart.

Edit: VET för övrigt inte att den utgÄr, men kvackar den som en anka och gÄr som en anka, sÄ Àr det nog en anka. :)
 
De har passat pÄ att öka priset rejÀlt ocksÄ precis som nÀr SBBN007 utgick och ersattes av SBBN015. Funderar man pÄ en ny SBBN015 sÄ Àr det nog dags nu innan det Àr försent. Urmakarna pÄ Klockmaster Hansson köpte den sista Optura hade i lager. LÀr ju fortfarande gÄ att hitta utomlands sÄklart.

Va ska de ha för en sÄdan i sverige?
 
Efter att ha rensat i in-boxen, plitet i trista siffror i Excel, och fÄtt klart Ànnu en PP-presentation sÄ Àr det skönt med lite sol..

SspDpWi.jpg

(SCVN001)
Och nu Àr helgen nÀra, mycket nÀra

//Bosse
 
Hej behöver hjÀlp med att hitta en SARB059 eller SARB061. DÄ den utgÄtt sÄ verkar den i princip omöjlig att hitta. Har utövat en del google-fu som lett mig till dom mest suspekte sidor. Kollat chrono24, watchrecon och ebay utan resultat.
 
Ja, kan nog hitta roligare för den pengen. Bra storlek och inte sÄ tjock som automat. Testa denna ÄxÄ och blev erbjuden rÀntefri avbetalning:)
image.jpg
SBGX061 Àr ju vÀldigt prisvÀrd utifrÄn japanska priserna i alla fall. Typ halva svenska priset.
 
Tillbaka
Topp