Ja, kan nog hitta roligare för den pengen. Bra storlek och inte sÄ tjock som automat. Testa denna ÄxÄ och blev erbjuden rÀntefri avbetalning
Mycket bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, kan nog hitta roligare för den pengen. Bra storlek och inte sÄ tjock som automat. Testa denna ÄxÄ och blev erbjuden rÀntefri avbetalning
Ha! Var precis pÄ vÀg att göra samma för en timme sedan, men var tvungen att vÀnda pÄ tröskeln och lubba tillbaka till jobbet.Gillar KM i FÀltan. Bra stÀlle att dra ut pÄ lunchen pÄ.Provar GS i FÀltan. Bra utbud och trevlig personal.
SBGA031. Vi har vissa krav i denna kvalitetstrÄd, du vet.
SBGX061 Àr ju vÀldigt prisvÀrd utifrÄn japanska priserna i alla fall. Typ halva svenska priset.
Tror det landar pÄ 12 plus frakt etc om man har grymma japamart-skills. Det har tyvÀrr inte jag.11 papp frÄn jpn? Det Àr bra. Aquaterra och DJ drÀpare
Skönaste Seikodykaren i produktion IMO.
RÀntefritt Àr ju typ som gratis sÄ det var vÀl inge Ä tveka pÄ?
Kan man fÄ fler bilder pÄ SBXG115 pÄ GS-gummit? Försökte ju fixa den kombon.
Hmm, dÄ kom det en "gÄva" frÄn Hong Kong
Utan kartong men vÀl bubbelplast
Monster Baby Tuna Watch SRP641K1
Och Ànnu en gÄng har man för mycket klockor
Det blev 2888:- ink frakt frÄn Hong Kong, la ut den precis pÄ Köp&SÀlj för 2900:- ink rek.
Cool klocka men min Blumo vÀgrar lÀmna handleden
Det blev 2888:- ink frakt frÄn Hong Kong, la ut den precis pÄ Köp&SÀlj för 2900:- ink rek.
Cool klocka men min Blumo vÀgrar lÀmna handleden
Ăr det samma plast strap som pĂ„ SKX?
Har en SRP637K1 pÄ metallÀnk pÄ ingÄng sjÀlv, kÀnda att jag behövde trygghetskÀnslan som bara drygt 200g klocka pÄ armen kan ge...
Var köpte du frĂ„n och vad fick du ge?Ăr det samma plast strap som pĂ„ SKX?
Har en SRP637K1 pÄ metallÀnk pÄ ingÄng sjÀlv, kÀnda att jag behövde trygghetskÀnslan som bara drygt 200g klocka pÄ armen kan ge...
KlÀderna gör mannen sÀgs det, och original bandet till min KS var inte riktigt min stil, definitivt helt tidsenligt för klockan: spegelblank. SÄ jakten efter ett Seiko band (det som sitter pÄ GS44 SBGW047 )har pÄgÄtt i Japan ganska lÀnge pÄ "the usual suspects" utan framgÄng, sÄ jag trötnade och bestÀllde en matt krokodil frÄn Banda i Hong Kong som kom idag:
Nog inte helt CF eller ABP kvalitet men till en fraktion av deras priser Àr jag hel nöjd.
//Bosse
Var köpte du frÄn och vad fick du ge?
Grymt sugen!
Klockan kommer frÄn Hong Kong, via Klockhuset_online pÄ Tradera, 2848:- Àr priset
Ej GS gummit pÄ den bilden utan ett Bonnetti. GS gummit Àr för tjockt, för lÄngt samt obekvÀmt hÄrt. Enda bra Àr GS lejonet pÄ Ànden. Kan ta en bild imorrn.Kan man fÄ fler bilder pÄ SBXG115 pÄ GS-gummit? Försökte ju fixa den kombon.
Var mest nyfiken utifrÄn om det var det gummit som satt pÄ redan. No need to krÄngla.Ej GS gummit pÄ den bilden utan ett Bonnetti. GS gummit Àr för tjockt, för lÄngt samt obekvÀmt hÄrt. Enda bra Àr GS lejonet pÄ Ànden. Kan ta en bild imorrn.
Fan, ber om ursÀkt yonsson! Det Àr GS gummit pÄ den bilden... bytte snabbt till Bonettot men sÄg att jag tagit en bild med GS gummit ocksÄ nÀr jag gick tillbaka och dubbelkollade.Var mest nyfiken utifrÄn om det var det gummit som satt pÄ redan. No need to krÄngla.
Nope, en kines som sydde mina, utan synlig söm som pÄ banden till SBGW033 och SBGW047.
[email protected]Har den "Kines" kontakt uppgifter? Jag sökar band utan synlig söm sÄ lite info vill uppskattas.
och sÄ tar vi dagens Seiko ocksÄ:
(SCVN001)
//Bosse