• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Ja, kan nog hitta roligare för den pengen. Bra storlek och inte sÄ tjock som automat. Testa denna ÄxÄ och blev erbjuden rÀntefri avbetalning:)
image.jpg

Mycket bra!

11255899_774715909302271_80221142_n.jpg


11355270_1598860753704529_333289383_n.jpg
 
NÄgon som har tips pÄ bra sidor för att hitta beggad Seiko typ SARB och GS? utbudet pÄ typ blocket, tradera, Chrono osv Àr ju tvÀrilla.
 
Hmm, dÄ kom det en "gÄva" frÄn Hong Kong
20150605_152707.jpg

Utan kartong men vÀl bubbelplast
20150605_152803.jpg

Monster Baby Tuna Watch SRP641K1
20150605_153023.jpg

20150605_153047.jpg

Och Ànnu en gÄng har man för mycket klockor:(

Mer bilder nu, mkt klockor Àr kul! MÄste testa en sÄdan en dag, grymmaste varianten med :) FÄr man frÄga vad du fick ge? :)
 
Det blev 2888:- ink frakt frÄn Hong Kong, la ut den precis pÄ Köp&SÀlj för 2900:- ink rek.
Cool klocka men min Blumo vÀgrar lÀmna handleden
 
Jockinho, Àr det ingen som Àr sugen sÄ behÄller jag den och dÄ Àr det bara höra av dig nÀr du har pengar.
Men dÄ kommer den varit anvÀnd;)
Tror den kan bli brutal pÄ svart mesh.
 
Det blev 2888:- ink frakt frÄn Hong Kong, la ut den precis pÄ Köp&SÀlj för 2900:- ink rek.
Cool klocka men min Blumo vÀgrar lÀmna handleden

Är det samma plast strap som pĂ„ SKX?

Har en SRP637K1 pÄ metallÀnk pÄ ingÄng sjÀlv, kÀnda att jag behövde trygghetskÀnslan som bara drygt 200g klocka pÄ armen kan ge...
 
Är det samma plast strap som pĂ„ SKX?

Har en SRP637K1 pÄ metallÀnk pÄ ingÄng sjÀlv, kÀnda att jag behövde trygghetskÀnslan som bara drygt 200g klocka pÄ armen kan ge...

Tror det Àr exakt samma, ingen superkvalité. Personligen hade jag byt ut den omedelbart ;)
 
KlÀderna gör mannen sÀgs det, och original bandet till min KS var inte riktigt min stil, definitivt helt tidsenligt för klockan: spegelblank. SÄ jakten efter ett Seiko band (det som sitter pÄ GS44 SBGW047 )har pÄgÄtt i Japan ganska lÀnge pÄ "the usual suspects" utan framgÄng, sÄ jag trötnade och bestÀllde en matt krokodil frÄn Banda i Hong Kong som kom idag:

YRQ6Omc.jpg


Nog inte helt CF eller ABP kvalitet men till en fraktion av deras priser Àr jag hel nöjd.

//Bosse
 
KlÀderna gör mannen sÀgs det, och original bandet till min KS var inte riktigt min stil, definitivt helt tidsenligt för klockan: spegelblank. SÄ jakten efter ett Seiko band (det som sitter pÄ GS44 SBGW047 )har pÄgÄtt i Japan ganska lÀnge pÄ "the usual suspects" utan framgÄng, sÄ jag trötnade och bestÀllde en matt krokodil frÄn Banda i Hong Kong som kom idag:


Nog inte helt CF eller ABP kvalitet men till en fraktion av deras priser Àr jag hel nöjd.

//Bosse

Ser bra ut, blev sjÀlv sugen. Hade glömt av dem. Tack för infon.
 
Ser ju grymt ut Bosse !
Är det dessa platta HK-band du har pĂ„ dina tvĂ„ gammal-GSar Molle ?
Har för mig du skrev pÄ insta att dina band var frÄn HK?
 
Ej GS gummit pÄ den bilden utan ett Bonnetti. GS gummit Àr för tjockt, för lÄngt samt obekvÀmt hÄrt. Enda bra Àr GS lejonet pÄ Ànden. Kan ta en bild imorrn.
Var mest nyfiken utifrÄn om det var det gummit som satt pÄ redan. No need to krÄngla.
 
Tillbaka
Topp