Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
7s26Man tackar! Verkar inte finnas nÄgon inne pÄ sidan (?), brukar det dyka upp med jÀmna mellanrum?![]()
Passande inlÀgg...
Var precis pÄ jakt efter att Seiko gummi 22mm till min nya fina gamla Seiko 7002.
Var fÄr man tag i ett sÄdant tro? nÄgon som har koll? Eller rent av har ett till salu.
/i
HÀrligt! HAQ ser jag. SvÄrt att utifrÄn bilden se vilken dock. SBGX061?Ny idag![]()
StÀmmer bra detHÀrligt! HAQ ser jag. SvÄrt att utifrÄn bilden se vilken dock. SBGX061?
SlÀngde pÄ lÀnken pÄ GMTn idag. KÀnns stabilt. LÀnk Àr ju inte riktigt min grej, men det Àr kul att ha alternativet.
![]()
SlÀngde pÄ lÀnken pÄ GMTn idag. KÀnns stabilt. LÀnk Àr ju inte riktigt min grej, men det Àr kul att ha alternativet.
![]()
Höjden har jag ingen koll pÄ, men bredden Àr 39mm. Kika hÀr:Den Àr löjligt snygg! Bredd och tjocklek pÄ det uret?
13.2 mm tjockDen Àr löjligt snygg! Bredd och tjocklek pÄ det uret?
![]()
Shit vad udda. LÀtt att lösa dock OM det Àr tavlan. Kolla tavelbytarguiden jag skrivit i hemslöjdsdelen.
Fick hem min orangea Sumo idag och stortrivs men mĂ€rkte att urtavlan sitter lite snett. Jag har verktyg för att öppna klockan men funderar över hur tavlan sitter? Ăr det nĂ„got man kan fixa sjĂ€lv? TĂ€nker inte skicka tillbaka den till Japan.
Ser vÀrre ut pÄ denna bild Àn vad det Àr egentligen.
snygg men att den e sne mÀrks ju inte, skit i de.
![]()
Och en bonusbild bara för att!
![]()