Bra koncept!Köpte precis en blÄ quartz 300m Tuna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra koncept!Köpte precis en blÄ quartz 300m Tuna.
Köpte precis en blÄ quartz 300m Tuna.
Den ligger i mitt kikarsikte helt klart, det Àr guld versionen du har va?Ombytt till ngt mer elegant för middag i trÀdgÄrden.
Carpe Diem
//Bosse
Tredygnsregeln funkar alltid.Ser stor ut pÄ bilden men kÀnns lite liten, ska testa @yonsson s tredagars och se om jag vÀnjer mig.
Japp, och 4 bokstaverBayerichser cab?
Tredygnsregeln funkar alltid.
Fin klocka du hittat! Visarna och indexen Ă„terfinns planera modeller.
Wow! Svincool! FÄr man frÄga var du köpte ifrÄn? Vansinnigt ball.Köpte precis en blÄ quartz 300m Tuna.
Fanns bara en sÀljare pÄ Global Rakuten.Wow! Svincool! FÄr man frÄga var du köpte ifrÄn? Vansinnigt ball.
Tackar!Fanns bara en sÀljare pÄ Global Rakuten.
Telefonen sabbar alltid min stavning.Tack! Tror spellchecken slog till dÀr.
Vad tror du, hopplock av lite diverse delar?
Roliga fÀrgerHar ni sett Seikos nya limiterade serie "nano - universe"? Billiga klockor med 4R35-verket. De Àr stora och mÀter 46mm om jag uppfattat det rÀtt. En del varianter med helt crazy fÀrger. Korta luggar sÄ de kan sÀkert bÀras bra, men visarna ser lite vÀl smÄ ut tycker jag, och bezelen tilltalar mig inte. Vad Àr meningen med numreringen 1-12 och de tre första borta?
Yeomanseiko har bra bilder pÄ en grÄ variant. (SCVE027)
Resten av serien ser ut sÄ hÀr.
Jag kan inte annat Àn hÄlla med dig @Savagear114 ! I början hade jag knappt nÄgon koll pÄ Seiko över huvud taget, men i takt med att klockintresset vÀxte sÄ köpte jag mig en SKX, förmodligen en av de vanligaste instegsklockorna frÄn Seiko, och nu nÄgra mÄnader senare har jag nu börjat bli sugen pÄ en MM300. Jag har t.o.m. börjat uppskatta quartz nu igen tack vare dig @yonsson - det trodde jag inte skulle hÀnda. Skulle jag ha 40k att lÀgga pÄ klocka nu sÄ skulle jag verkligen övervÀga en SBGX117, tycker nÀstan att det Àr lite coolt med ett helgrymt quartzverk som sitter i.
En frĂ„ga, tror ni att en MM300 skulle passa bra ihop med en SubC eller Ă€r dem för lika varann? Ăr rĂ€dd att en av dem bara skulle bli liggande.
Ăr lite rĂ€dd för att det skulle hĂ€nda... Kanske helt enkelt skulle fĂ„ acceptera det, för jag Ă€lskar min SubC för mycket för att jag vill sĂ€lja den. Vad Ă€r dina Ă„sikter om lĂ€nken pĂ„ MM300? KĂ€nns den gedigen?Tror nĂ„gon av dem hade fĂ„tt dĂ„ligt med handledstid. SĂ„lde min SubC för nĂ„gra mĂ„nader sedan och haft min MM300 i knappt en mĂ„nad. KĂ€nner inget sug som helst sug efter en SubC lĂ€ngre. Jag har sĂ„ sakta börjat leta Tuna
Var lite skeptisk innan jag fick den och det berodde pĂ„ att jag haft en Sumo vars originallĂ€nk IMHO Ă€r hiskelig. Tycker den fyller sin funktion men den hĂ„ller kanske inte riktigt samma klass som resten av klockan. Inget man tĂ€nker pĂ„ nĂ€r man vĂ€l har den pĂ„ sig, dĂ„ Ă€r den skön.Ăr lite rĂ€dd för att det skulle hĂ€nda... Kanske helt enkelt skulle fĂ„ acceptera det, för jag Ă€lskar min SubC för mycket för att jag vill sĂ€lja den. Vad Ă€r dina Ă„sikter om lĂ€nken pĂ„ MM300? KĂ€nns den gedigen?