• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

NÄn som Àger en SARG003?
image.jpg
image.jpg

Bilder fr. google.
PÄ lÀnk ser den ju grym ut!

Vafan. MÄste ha missat. BlÀddrat som fan :(
Den ligger vÀl pÄ köp och sÀlj. Kolla sÀljarens tidigare inlÀgg. Den andra SARG-modellen diskuterades strax dÀrefter. Eller sÄ söker du i trÄden vilket man inte kunde göra tidigare men kan nu. :)

Eller sÄ vÀntar du pÄ svar sÄklart, det funkar ju ocksÄ. :)

• Like
Reactions: SSL
Hehe. Jag ser att du gillar nÄgra av mina gamla bilder sÄ jag antar att du hittat dom. Jag bestÀllde nyligen ett ammo strap av mjleather ocksÄ. Blir nog fint. Jag Àr nöjd med den. Upplevs vÀldigt tunn. Finare pÄ lÀder Àn pÄ lÀnk i min mening.

A, sökte lite :D
Hittat den pÄ lÀnk för en respektabel summa. Blir kanske ett köp om nÄgon mÄnad om intresset bestÄr. Hade önskat att den var nÄgon mm mindre, men 40 kan nog funka fint ocksÄ.

A, sökte lite :D
Hittat den pÄ lÀnk för en respektabel summa. Blir kanske ett köp om nÄgon mÄnad om intresset bestÄr. Hade önskat att den var nÄgon mm mindre, men 40 kan nog funka fint ocksÄ.
Den upplevs inte sÄ stor faktiskt. Jag har typ 17.5 handleder. Den sitter rÀtt bra pÄ mig.

Den upplevs inte sÄ stor faktiskt. Jag har typ 17.5 handleder. Den sitter rÀtt bra pÄ mig.

Okej. Jag har 17 ovanför knölen (dÀr jag har klockan) och 17,5 pÄ knölen (dÀr jag ocksÄ har klockan nÀr jag Àr less pÄ att ha klockan ovanför). Föredrar 36-39 klockor. Men haft 40 förut och det funkar ju.

UpptÀckte den hÀr GS loggan först mÄnader efter inköpet (SBGM021). Den Àr vÀldigt svÄr att se. Det Àr smÄ detaljer som denna som fÄr mig att uppskatta min GS Àn mer.
P1050216.jpg
Sjukt nice! Minns att jag höll pÄ ett tag innan jag lyckades ta denna:

Att fÄ med lejonet Àr en bedrift! :)

Tackar. Ja, Àr grymt nöjd med Tunan. Skulle vilja pröva med svart eller olivgrönt zulu pÄ den ocksÄ. NÄn som vill sÀlja eller kan tipsa om sÄna som Àr mjuka och följsamma?

Inge att snÄla med. Köp ett svart isofranegummi sÄ Àr du hemma. BÀttre och bekvÀmare kombo finns inte tycker jag.

Vilka hemsidor köper ni Seiko ifrÄn?
Creationwatches vet jag Àr bra, med grym leveranstid etc, watchhubs lÀste jag en trÄkig trÄd om.. Vad finns det mer?

Förutom dom du nÀmnde sÄ har jag bara köpt via amazon.co.uk. Funkat hur bra som helst!

(Titanesque pÄ tratten dÄ, men det Àr ju samma som watchhubs)

Creationwatches vet jag Àr bra, med grym leveranstid etc, watchhubs lÀste jag en trÄkig trÄd om.. Vad finns det mer?
Köpt ifrÄn Creationwatches och timeparadise -Ebay snabbast var Creationwatches.
Creationwatches lever till dörren med Dhl inte vad jag vÀntade mig dÄ Dhl ringde och jag var pÄ landet. (det löste sig sÄtt en granne tog imot paketet)
pÄ timeparadise -Ebay blev en klocka restad med snabb Äterbetalning
BĂ„da funkar bra. Dhl verkar tulla alla paket.

Finns en Ànnu trÄkigare trÄd om creationwatches.. Men hur som helst, om din klocka Àr i fungerande skick sÄ Àr bÄda de pÄlitliga. Det Àr först vid problem med klockan som dessa handlare brukar vara problem.

Det finns ocksÄ rakuten, brukar vara billigare men större garanti pÄ moms(vilket det ju Àr lag pÄ hur som helst). DÀr gÀller det att köpa sÀljaren, Seiko3s har jag och fler handlat av utan problem.

Men sen finns det en hel del olika aktörer, kolla runt och se hos vem du fÄr bÀst pris :)

Tillbaka
Topp