PÄ lÀnk ser den ju grym ut!NÄn som Àger en SARG003?
Bilder fr. google.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
PÄ lÀnk ser den ju grym ut!NÄn som Àger en SARG003?
Bilder fr. google.
Vad sÀgs om att blÀddra tvÄ sidor bakÄt i trÄden och lÀsa lite? Den har ju nyligen varit i flödet.
Den ligger vÀl pÄ köp och sÀlj. Kolla sÀljarens tidigare inlÀgg. Den andra SARG-modellen diskuterades strax dÀrefter. Eller sÄ söker du i trÄden vilket man inte kunde göra tidigare men kan nu.Vafan. MÄste ha missat. BlÀddrat som fan
Jag tycker nog det ja, men har precis börjat köra in den. à terkommer om ett tagHoppades och kan tÀnka mig att den upplevs mindre Àn sina 40mm. Skulle vara positivt i mina ögon.
Hehe. Jag ser att du gillar nÄgra av mina gamla bilder sÄ jag antar att du hittat dom. Jag bestÀllde nyligen ett ammo strap av mjleather ocksÄ. Blir nog fint. Jag Àr nöjd med den. Upplevs vÀldigt tunn. Finare pÄ lÀder Àn pÄ lÀnk i min mening.Vill du dela med dig av lite Äsikter om den?
Hehe. Jag ser att du gillar nÄgra av mina gamla bilder sÄ jag antar att du hittat dom. Jag bestÀllde nyligen ett ammo strap av mjleather ocksÄ. Blir nog fint. Jag Àr nöjd med den. Upplevs vÀldigt tunn. Finare pÄ lÀder Àn pÄ lÀnk i min mening.
Den upplevs inte sÄ stor faktiskt. Jag har typ 17.5 handleder. Den sitter rÀtt bra pÄ mig.A, sökte lite
Hittat den pÄ lÀnk för en respektabel summa. Blir kanske ett köp om nÄgon mÄnad om intresset bestÄr. Hade önskat att den var nÄgon mm mindre, men 40 kan nog funka fint ocksÄ.
Den upplevs inte sÄ stor faktiskt. Jag har typ 17.5 handleder. Den sitter rÀtt bra pÄ mig.
LÄter som att du skall testa en mm600? Saknar den rejÀlt men ligger annat före i kön.Semestern slut - beater pÄ.
SBDX001
Sitter sÀkert i lÄdan tills de slÀpper en i titan
Bra att nÄgon stÀller upp med en riktig Tuna ocksÄ kan ju inte bara köra med en babyDid someone say Tuna Tuesday?
Did someone say Tuna Tuesday?
Tackar. Ja, Àr grymt nöjd med Tunan. Skulle vilja pröva med svart eller olivgrönt zulu pÄ den ocksÄ. NÄn som vill sÀlja eller kan tipsa om sÄna som Àr mjuka och följsamma?JÀvligt fint foto pÄ grym klocka!
Tackar. Ja, Àr grymt nöjd med Tunan. Skulle vilja pröva med svart eller olivgrönt zulu pÄ den ocksÄ. NÄn som vill sÀlja eller kan tipsa om sÄna som Àr mjuka och följsamma?
Vilka hemsidor köper ni Seiko ifrÄn?
Creationwatches vet jag Àr bra, med grym leveranstid etc, watchhubs lÀste jag en trÄkig trÄd om.. Vad finns det mer?
SÄ sant, men om man tÀnkte köpa hem typ 3 st nya dÄ?^^"Köp & SÀlj" pÄ klocksnack.se brukar vara bra.
Hur Àr leveranserna?Förutom dom du nÀmnde sÄ har jag bara köpt via amazon.co.uk. Funkat hur bra som helst!
Nu Àr det lÀnge sen jag köpte frÄn amazon, men om jag inte minns fel sÄ var det ganska lÄng leveranstid. Kanske uppemot 2 veckor, men jag hade inte brÄttom sÄ jag brydde mig inte. Jag tror man kan betala extra för snabbare.Hur Àr leveranserna?
Vilka hemsidor köper ni Seiko ifrÄn?
Creationwatches vet jag Àr bra, med grym leveranstid etc, watchhubs lÀste jag en trÄkig trÄd om.. Vad finns det mer?
0.Hur mÄnga GS har du nu @yonsson ?
Köpt ifrÄn Creationwatches och timeparadise -Ebay snabbast var Creationwatches.Vilka hemsidor köper ni Seiko ifrÄn?
Finns en Ànnu trÄkigare trÄd om creationwatches.. Men hur som helst, om din klocka Àr i fungerande skick sÄ Àr bÄda de pÄlitliga. Det Àr först vid problem med klockan som dessa handlare brukar vara problem.Vilka hemsidor köper ni Seiko ifrÄn?