Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har för mig den skulle till Globen egentligen, men att det blev fel och den skickades till Götet istÀllet...Minns inte om det bara var den som kom till Sverige eller om KL i Globen fick en ocksÄ, men han fick tydligen tjata en del för att fÄ tag pÄ en. De sÄlde slut vÀldigt fort.
Har för mig den skulle till Globen egentligen, men att det blev fel och den skickades till Götet istÀllet...
Titanarna heter SBGJ011 (ljus) och SBGJ013 (mörk). Globen har en 013 hemma.
LÄter ju som en no brainer.Funderar pÄ att göra det till en grej, att varje gÄng jag reser frÄn Japan sÄ tar jag med mig en GS hem![]()
LĂ„ter ju som en no brainer.![]()
Jag ser inga nackdelar, endast möjligheter.Att klockorna nÀstan kostar det dubbla i Sverige gör mig Ànnu mer motiverad
Plus att det kÀnns roligare, att man tar med sig ett minne frÄn Japan.
Hur gör du nÀr du ska serva? ;-)Kör utan band och provar pÄ lim
![]()
Kanske skulle kommit pÄ det innan jag limmade fast den hahaHur gör du nÀr du ska serva? ;-)
VĂ€ntar oxĂ„ pĂ„ den perfekta dykaren. Ăr dock inne pĂ„ att den inte finns Ă€nnu sĂ„ lĂ€nge.InstĂ€mmer men sĂ„ kan det gĂ„ nĂ€r annat lockar.
VÀntar fortfarande pÄ den perfekta dykarklockan eller den perfekta kronografen.
vart Àr natot ifrÄn? Va riktigt schysstDenna trillade in i brevlÄdan för ett par dagar sen. Bytte lÀnken mot ett grÄtt nato. Passar bra som arbetsklocka
Skx007
![]()
Den har sÀkert varit sÄ hela tiden bara att du inte mÀrkt det.SÄg idag att min skx blivit snevriden..ni ser att timvisaren ligger tokigt. Hur lösa?
![]()
Hmm ja maybe. Har aldrig plockat ner en klocka. Finns det nÄn bra guide eller liknande?Den har sÀkert varit sÄ hela tiden bara att du inte mÀrkt det.
Plocka loss visarna och sÀtt dit dem igen. Enkel fix.
Jag har skrivit en guide i hemslöjdsdelen. Om den Àr bra fÄr du bedöma.Hmm ja maybe. Har aldrig plockat ner en klocka. Finns det nÄn bra guide eller liknande?
DÄ ska ja götta ner mig en stundJag har skrivit en guide i hemslöjdsdelen. Om den Àr bra fÄr du bedöma.![]()
Jag med!![]()
VÀldigt mycket aquaterra över de tavlorna, gillar de andra tavlorna mycket bÀttre.
Tycker den ser riktigt nice ut. Lite fjantigt med sÄ dressad lÀnk kanske men glasinlÀgget Àr cool! Undrar om nya SBDX017 har samma sorts inlÀgg.
Jag tycker det ser tooligare ut med borstat svart inlÀgg som pÄ SBBN015Tycker den ser riktigt nice ut. Lite fjantigt med sÄ dressad lÀnk kanske men glasinlÀgget Àr cool! Undrar om nya SBDX017 har samma sorts inlÀgg.