@Case
Köp bÄda och sÀlj den du inte fastnar för!
Kanske Àr en bra idé. Kan jag flippa dem för mer Àn 2500sek tror du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@Case
Köp bÄda och sÀlj den du inte fastnar för!
2500 Àr vÀl rimligt, men inte mer. Sist jag kollade kostade de 2800kr i Japan. Allt över japanskt listpris pÄ en begagnad SEIKO Àr för högt enligt mig, i alla fall nÀr det gÀller en standardmodell.Kanske Àr en bra idé. Kan jag flippa dem för mer Àn 2500sek tror du?
Fan, lÀcker! Coola bandhorn .Shogun.
Den vÀxer mÄste jag sÀga.Fan, lÀcker! Coola bandhorn .
Shogun.
Den Àr inte liten pÄ nÄgot sÀtt, men en liten dykare.. nÀÀ, den Àr precis lagom för vad den Àr.Passar skitbra pÄ dig. Jag provade ditt exemplar för 1,5 v. sedan för en möjlig bytesaffÀr. Men pÄ mig kÀndes den alldeles för stor.
Snygg! Ref?Sitter hÀr pÄ jobbet och beundrar min GS
Sitter hÀr pÄ jobbet och beundrar min GS /QUOTE]
Shogun.
Ledsen att göra dig besviken, men ingen brun sunburt. Tycker den ser rÀtt plain ut, fast det Àr ju det jag gillar med den. Finishen Àr vÀl som övriga sarb serien tror jag. Ser bra ut för priset.Kul! Hur Àr finish pÄ tavla, skiftar den i brunt? Och visare och hÀnder, Àr det schysst högpolerade? Hur Àr det med lÀnken? Boetten förmodar jag hÄller samma standard som Sarb017.
Inte besviken, funderade bara.Ledsen att göra dig besviken, men ingen brun sunburt. Tycker den ser rÀtt plain ut, fast det Àr ju det jag gillar med den. Finishen Àr vÀl som övriga sarb serien tror jag. Ser bra ut för priset.
Jag var tvungen att dubbelkolla nu faktiskt och den ser helsvart ut!Inte besviken, funderade bara.
Enligt somliga skiftar ju tex Sarb033 i brunt i visst ljus..
44mm men bÀr mindre.Snyggaste Seiko divern för mig. KÀnns för stor för mig tyvÀrr... 42mm utan krona eller?
Ăr du sĂ€ker?44mm men bĂ€r mindre.
Sjukt snygg Àr den!Sitter hÀr pÄ jobbet och beundrar min GS
42 stÀmmer nog ja, inte för stor imo.. inget man vÀljer till kostym direktSnyggaste Seiko divern för mig. KÀnns för stor för mig tyvÀrr... 42mm utan krona eller?
Trodde ocksÄ den var 44, men lÀser 42 pÄ flera stÀllen.. kan mÀta med skjutmÄtt imorgon ^.-44mm men bÀr mindre.
MÀt! Alla sÀkra kÀllor (om det nu finns sÄdana) skriver 42mm.Trodde ocksÄ den var 44, men lÀser 42 pÄ flera stÀllen.. kan mÀta med skjutmÄtt imorgon ^.-
Den bÀrs iaf mindre Àn 44 .. mer Ät 42
Jag ska! Har inget skjutmÄtt hÀr men fÄr vÀl ta ögonmÄttetMÀt! Alla sÀkra kÀllor (om det nu finns sÄdana) skriver 42mm.
DÄ Àr den ju 44mm. Sjukt, var helt 100 pÄ att den var 42mm. DÄ Àr den ju större Àn SBGX117.Jag ska! Har inget skjutmÄtt hÀr men fÄr vÀl ta ögonmÄttet
Update:
Vridningen Àr 42mm