• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Shogun.
2b.JPG
1b.JPG

Kanske Àr en bra idé. Kan jag flippa dem för mer Àn 2500sek tror du?
2500 Àr vÀl rimligt, men inte mer. Sist jag kollade kostade de 2800kr i Japan. Allt över japanskt listpris pÄ en begagnad SEIKO Àr för högt enligt mig, i alla fall nÀr det gÀller en standardmodell.

Blivit en av favorittrÄdarna det hÀr. Blir en liten promenad till Klockmaster FÀltöversten och förhoppningsvis har dem nÄgot roligt inne. Mycket möjligt att nÀsta klocka blir en GS. Blir bara mer och mer imponerad av dem. :eek:

Var fÄr man tag pÄ SKXA53 sÄ kallad "Black Bullet"? SÄg en pÄ köp och sÀlj och tyckte den sÄg jÀvligt nice ut och funderar pÄ att köpa en, men det verkar knappt vara nÄgon som sÀljer dessa? :)

Kul! Hur Àr finish pÄ tavla, skiftar den i brunt? Och visare och hÀnder, Àr det schysst högpolerade? Hur Àr det med lÀnken? Boetten förmodar jag hÄller samma standard som Sarb017.
Ledsen att göra dig besviken, men ingen brun sunburt. Tycker den ser rÀtt plain ut, fast det Àr ju det jag gillar med den. Finishen Àr vÀl som övriga sarb serien tror jag. Ser bra ut för priset.

Ledsen att göra dig besviken, men ingen brun sunburt. Tycker den ser rÀtt plain ut, fast det Àr ju det jag gillar med den. Finishen Àr vÀl som övriga sarb serien tror jag. Ser bra ut för priset.
Inte besviken, funderade bara.

Enligt somliga skiftar ju tex Sarb033 i brunt i visst ljus..

VÀxlade precis mellan SubC och Shogun och vilken skillnad det Àr i vikt och komfort, Suben har ju en skön och fantastisk balans men Shogun sitter som en smÀck, vÄgar knappt tÀnka pÄ att testa den pÄ ett NATO! :nailbiting:

Tillbaka
Topp