Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Spring drive, titan, trevligt!Blir en bra dag imorrn... Sneak peak pÄ nytillskott som förhoppningsvis kommer hÀmtas.
![]()
Hoppas pÄ SBGA031! =)Blir en bra dag imorrn... Sneak peak pÄ nytillskott som förhoppningsvis kommer hÀmtas.
![]()
Nope, haft sedan 2008...Hoppas pÄ SBGA031! =)
Har du fotat den bilden sjÀlv @Molle ? FörvÄnansvÀrt snyggt pÄ gummi.Nope, haft sedan 2008...
![]()
SNZD75K1Hej, nÄn som rÄkar veta ref pÄ denna? Har aldrig sett detta tidigare![]()
Jag menade sÄklart SBGA071!Nope, haft sedan 2008...
![]()
Yes, min bildHar du fotat den bilden sjÀlv @Molle ? FörvÄnansvÀrt snyggt pÄ gummi.
Nya pastan Ă€r mycket gulare.Ăr det skillnad i fĂ€rgen pĂ„ lume mellan sbdx001 och 017 (nya marine mastern). Jag har fĂ„tt för mig att den Ă€r vitare pĂ„ den gamla modellen.
HÄller inte med, jag har (vad jag vet) ett helt normalt fÀrg seende och, grundfÀrgen Àr i stort samma, 017 lite mer vit, kanske för att min 001 Àr 5 Är gammal ? SlÀck ljuset och dÄ Àr dÀr ingen skillnad i fÀrg, den nya hÄller lÀngre i övrigt same same. (Grön)Nya pastan Àr mycket gulare.
Shogun, fÀltherren.
![]()
Ăr det vad jag tror det Ă€r sĂ„ blir jag glad Ă„ dina vĂ€gnar. Som kronograftok jag Ă€rBlir en bra dag imorrn... Sneak peak pĂ„ nytillskott som förhoppningsvis kommer hĂ€mtas.
![]()
Den dÀr kommer bli riktigt bra! Sen guldisen..Blir en bra dag imorrn... Sneak peak pÄ nytillskott som förhoppningsvis kommer hÀmtas.
![]()
Jag menade sÄklart SBGA071!
Jag ser nu att det inte kan vara SBGA071 heller, indexet ligger direkt under "grand seiko".. mina gissningar Àr slutBlir en bra dag imorrn... Sneak peak pÄ nytillskott som förhoppningsvis kommer hÀmtas.
![]()
En enkel 6105-8119 denna dimmiga fredag.
![]()
Referens pÄ den?Jag har haft en smekmÄnad med min nya DJ den senaste tiden, men nÀr jag trÀr pÄ denna klockan pÄ handleden sÄ inser jag att den Àr sÄ djÀvla GRYM! Verkligen en keeper! Mycket tacksam mot @Chuck för att jag fick köpa den.
![]()
Den eviga kÀrlekshistorien (SBDX001)
![]()
Tror jag gillar den mer Àn @80talisten gjorde nÀr det begav sig.
Referens pÄ den?
Visa!
Men du hÀr ser man ju tydligt bruna toner, Àr det en annan modell?Ledsen att göra dig besviken, men ingen brun sunburt. Tycker den ser rÀtt plain ut, fast det Àr ju det jag gillar med den. Finishen Àr vÀl som övriga sarb serien tror jag. Ser bra ut för priset.
SBGC013, GS 55-Ärs jubileumsklocka. 9R96 chronograph/GMT verk +/- 10s per mÄnad. Titan case och band, keramisk ring.
Tung! Grattis!SBGC013, GS 55-Ärs jubileumsklocka. 9R96 chronograph/GMT verk +/- 10s per mÄnad. Titan case och band, keramisk ring.
Grattis till den! HÀrligt GS-blÄ.SBGC013, GS 55-Ärs jubileumsklocka. 9R96 chronograph/GMT verk +/- 10s per mÄnad. Titan case och band, keramisk ring.
![]()