Gillar! Tror den vita sekundringen fÄr ner storleken nÄgot gentemot de andra "cocktail-Brightzarna". En lÀnk till den behövs dock enligt mig.Ngn som klÀmt pÄ SDGM007 Ànnu? Ser riktigt hal ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar! Tror den vita sekundringen fÄr ner storleken nÄgot gentemot de andra "cocktail-Brightzarna". En lÀnk till den behövs dock enligt mig.Ngn som klÀmt pÄ SDGM007 Ànnu? Ser riktigt hal ut.
Inte i SEIKOs egna butik, men i de andra.
Jag skulle vilja sÀga att prutmöjligheterna i japan Àr mycket sÀmre Àn i sverige. Du kan ju alltid försöka men förvÀnta dig inget. Chansen finns att de istÀllet tar illa upp eftersom det antyder att de försöker lura dig pÄ pengar med ett för högt pris.
Kan rekommendera yodobashi camera och nÀmnda bic camera. De har butiker lite överallt i Tokyo. Yodobashi har en gigantisk butik i akihabara som Àr lite kul att se. Din vÀn som bor i japan kan ocksÄ skaffa ett "point card" som ger 10% (pÄ yodobashi iaf) tillgodo pÄ allt du köper. Köp en klocka för 100000 yen och fÄ 10000 yen i tillgodo pÄ allt i affÀren.
Mm300 / Hotellbar i Bukarest. SĂ€mre kan man ha det.
Mm gummit skall vara lika hÄrt som Àgarna.Finns MM300 gummit i den nya, mjuka gummiblandningen? Kanske tom nÄn som har ett att sÀlja?
30% off pÄ japanska listpriset behöver man inte direkt pruta pÄ.Det blev ett köp pÄ Bic! Förhoppningsvis blir det till köp
Visar sen vad det blev
det blev 3000 yen billigare Àn Amazon japan30% off pÄ japanska listpriset behöver man inte direkt pruta pÄ.
SARB065 ?Det blev ett köp pÄ Bic! Förhoppningsvis blir det till köp
Visar sen vad det blev
Skulle ett brunt alligator passa pÄ denna?!
à andra sidan Àr titanlÀnken riktigt lÀtt och skön att bÀra till klockan.
SBGA127
Fina! Speciellt den utan siffror. Hur Àr storleken? Dra till med ref ocksÄ nÀr du ÀndÄ Àr i farten, för ordningens skull?VÀnta tills man kommer hem?
Aldrig! Vi kör en öppning medans jag vÀntar pÄ min kebabtallrik.
Dubbla paket, mycket bra.
O ja! TvÄ syskon!
BÄda snygga i bra skick men jag kommer behöva flytta lite lÀnkbitar för i dagslÀget Àr bÄda lÀnkarna för korta. Den silvriga behöver Àven nytt batteri men det visste jag redan.
8F32, +-20 sekunder/Ă„r, evighetskalender.
VĂ€nta tills man kommer hem?
O ja! TvÄ syskon!
BÄda snygga i bra skick men jag kommer behöva flytta lite lÀnkbitar för i dagslÀget Àr bÄda lÀnkarna för korta. Den silvriga behöver Àven nytt batteri men det visste jag redan.
VĂ€nta tills man kommer hem?
O ja! TvÄ syskon!
SBQK071: Vit tavlaFina! Speciellt den utan siffror. Hur Àr storleken? Dra till med ref ocksÄ nÀr du ÀndÄ Àr i farten, för ordningens skull?
Skitsnygga! Grattis! Tycker den grÄa Àr snÀppet finare!VÀnta tills man kommer hem?
O ja! TvÄ syskon!
Bra produktnummer!SBQK071: Vit tavla
SBQK073:
Riktigt frÀscha skulle jag vilja sÀga!VÀnta tills man kommer hem?
O ja! TvÄ syskon!
Va tvungen att sÀga dom högt för att fatta vad du menade...Bra produktnummer!
Vilken ska du behÄlla sjÀlv?Tack pojkar! Ska byta batteri pÄ den silvriga och sno lite lÀnkbitar frÄn den sedan fÄr nog nÄgon med smÄ hanleder ta över den.
à terkommer med lite fler bilder och mÄtt nÀr jag hunnit gulla lite med klockorna.
Den vita fÄr stanna tÀnkte jag. Har ju inga andra klockor med vit tavla.Vilken ska du behÄlla sjÀlv?
Den vita fÄr stanna tÀnkte jag. Har ju inga andra klockor med vit tavla.
36mm men bÀrs ÀndÄ nice pÄ min 18,5cm handled.
Verkligen. Den ser ut som minst 38Den vita fÄr stanna tÀnkte jag. Har ju inga andra klockor med vit tavla.
Fan, skulle ha skrivit upp mig pÄ "surprise-köp listan"..Den vita fÄr stanna tÀnkte jag. Har ju inga andra klockor med vit tavla.