V654, SCEA001, 003, 005Smutt! Vad Àr det för verk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
V654, SCEA001, 003, 005Smutt! Vad Àr det för verk?
Stor, större, störstJag har visserligen haft en SKX tidigare men i veckan slog slumpen till och det trillade in tre seikodykare, SKX007, sumo och en MM300.
De kallar dig "spoiler-Molle".V654, SCEA001, 003, 005
FlÄtDe kallar dig "spoiler-Molle".
Ska bli kul faktiskt, har haft en bevakning i över ett Är pÄ watchrecon utan att fÄ en enda trÀff.
Det Àr lugnt.
Mycket snygga alla tre!Jag har visserligen haft en SKX tidigare men i veckan slog slumpen till och det trillade in tre seikodykare, SKX007, sumo och en MM300.
Föredrar att surfa KS i passagerarsĂ€tet. Men cool slĂ€de helt klart.âșSĂ€tet bredvid hade varit roligare (antar jag).
Har Àgt en (SKX013), sÄlde och köpte en SBCM023 istÀllet.NÄn som Àger midsize skx en?
Har ingen koll pÄ priset. Men mÄste sÀga att det var en riktigt hÀrlig fÀrg pÄ den dÀr modellen. Har du sett dom nya Giugiaro?
Vad Àr rimligt att ge för en SCED023 beg/ ny? Vart hittar man en lÀttast? Hittar tvÄ pÄ bukten för 2.5~ exkl. frakt & tull, rimligt?
Jo tror jag bestÀller en ifrÄn Japan trots att priset kanske drar ivÀg med tull osv. Haha inte förrÀn nu men den jag lÀnkade Àr rymdinspirerad, den dÀr Àr ett rymdskeppHar ingen koll pÄ priset. Men mÄste sÀga att det var en riktigt hÀrlig fÀrg pÄ den dÀr modellen. Har du sett dom nya Giugiaro?
(SCED035)
Skit i den, köp en riktig istÀllet. Det Àr ju det gamla urverket man vill Ät.
Vad Àr rimligt att ge för en SCED023 beg/ ny? Vart hittar man en lÀttast? Hittar tvÄ pÄ bukten för 2.5~ exkl. frakt & tull, rimligt?
En re-issue av klockan som satt pÄ Ellen Ripleys arm i Aliens (1986)...Jo tror jag bestÀller en ifrÄn Japan trots att priset kanske drar ivÀg med tull osv. Haha inte förrÀn nu men den jag lÀnkade Àr rymdinspirerad, den dÀr Àr ett rymdskepp
Klart coolaste och ovanligaste modeller frÄn den serien.En re-issue av klockan som satt pÄ Ellen Ripleys arm i Aliens (1986)...
Vad Àr det för ref pÄ de riktiga? Finns samma/ liknande modell fÀrgmÀssigt? vad gÄr sÄdana pÄ i runda slÀngar?Skit i den, köp en riktig istÀllet. Det Àr ju det gamla urverket man vill Ät.
#/&#€%! vad jag Ängrar att jag inte klippte den dÀr nÀr du sÄlde den.
.. och snart den enda Seikodykaren kvar i samlingen. Vad hÀnder @niclasnice ? MÄr du bra?7546 i bokskogen. En riktig fulltrÀff av Seiko.
SĂ„ illa Ă€r det inte Ă€nnu. âș finns fortfarande lite att ta av. Haha jodĂ„ mĂ„r bra men behöver göra lite andra inköp. Men blir inte jĂ€tteledsen om den vita delfinen blir kvar om vi sĂ€ger sĂ„... och snart den enda Seikodykaren kvar i samlingen. Vad hĂ€nder @niclasnice ? MĂ„r du bra?
VÀlkommen till KS! Kul att inleda med en Seiko quartzare. Klart du skall köpa en Militare, inled med en grön, passar ju med temat. Sedan Àr det bara att köra pÄ och bygga pÄ samlingen.Visar en gamal Seiko quartz. Köpte den 1980 eller 1981 för 550kr, stÄllÀnken finns kvar men sitter pÄ en annan klocka. 5 Ärs batteri var det visst. Nu Àr det dött, inte anvÀnt den pÄ Äratal. Sugen pÄ att skaffa en automatic, kanske en Seiko Militare SNZG, men vilken fÀrg? gul, grön, blÄ, svart, snygga allihop!
Alltid svart om man tvivlar.Visar en gamal Seiko quartz. Köpte den 1980 eller 1981 för 550kr, stÄllÀnken finns kvar men sitter pÄ en annan klocka. 5 Ärs batteri var det visst. Nu Àr det dött, inte anvÀnt den pÄ Äratal. Sugen pÄ att skaffa en automatic, kanske en Seiko Militare SNZG, men vilken fÀrg? gul, grön, blÄ, svart, snygga allihop!